Taas tulee viime tipassa. Mutta jos joku huomenna päivällä vapaalla, niin klo 12 aikaan voisi lähteä lenkille. Rauhallista vauhia joku 2-5 tuntia. Lähtö esim. Lahdesjärven ABC.
Printable View
Taas tulee viime tipassa. Mutta jos joku huomenna päivällä vapaalla, niin klo 12 aikaan voisi lähteä lenkille. Rauhallista vauhia joku 2-5 tuntia. Lähtö esim. Lahdesjärven ABC.
Ehdotus oikein hyvä.. Aamupäivään mennessä selviää saako aikataulut soviteltua... Koitan keretä mukaan...
Olisko lähtö klo 13-> ABClta ?
Su maasto lenkistä Lempäälässä ei nyt tänä viikonloppuna minun osaltani tuli mitää.
J
No ei löytyny vielä deittiä. Seura kelpaa vallan mainiosti, on ne sitten läskejä tai laihoja.
Onks 1000 hyvä vaiko myöhemmin? Sikses aika vapaa aikataulu mulla, ysiltä tulen Treelle ja kolmen jälkeen takas kohti Raumaa.
Foreca pelottelee sateella mut ilmatieteenlaitos antaa hieman toivoa..
Klo 10 Lahdesjärven ABC. Sovittu.
Rooger. Vedän siinä ens pohjaksi vastenmieliset ABC-boikottiaamukahvit niin on sitten virtaa röllikköihin.
Sunnuntaina lähtee klo 9.00 noin 4h lenkki Peltolammin uimarannalta. Alustava reitti on Ikea - Karkunvuori - Pehku - Hervanta - Sääksjärvi. Matkaa tulee sellaiset reilut 30km.
Aamujumpassa mukana.. Suuntana ABC...
Osaa, Karttapaikka ja Bing.
Projekti 3x9 -> 1x10 valmistui viimein! Suunnitelmissa käydä koeajolla. Elikkäs lamppulenkki klo 18 Tesoman uimahallilta, perusmukavia länsibaanoja Puuvuorelle (ehkä teletappimaakin kun siellä en liene ehtinyt koko kesänä maasturilla vielä käymään) ja takaisin. 2,5 - 3 h haarukassa.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...493350c872b2ca
onko tuttu maisema kenellekään maastopolun vierestä...?
Jos metsässä noin kalpea haamu huutelee pimeästä niin siinähän roiskahtaa rapa väärälle puolelle vaippahousua..!
Täytyy sanoo että rapa oli vaippojen ulkopuolella kun jouduin karmeeseen moton uraan ja siittä selvittiin vaan heittäytymällä tankon yli kuraojaan... nyt vaippahousut pyörii 90 asteen pesussa:cool:
Kiitos Huiskille lenkuran vedosta ja muille seurasta. Olisin ilman reittisherpaa kyllä ollut aika eksyksissä kun pudonneet lehdet oli peittäneet kaikki näkyvätkin polut piiloon..
Kivat maastot teillä on. Rauma kiittää!
Satuolentoja! ^^
Edit: oon näköjään viikon aikaani edellä.
Huomenna Sunnuntaina 12.10 ajetaan Mustavuoren XCO mestaruus osakilpailu 1/1.
Reitti on 2.3km ja nousua per kierros 65m.
166 keskisykkeillä lenkin jälkeisillä heikoilla jaloilla ja painavalla pyörällä ja nälkäisenä kierros kierretty aikaan 9.54.
Rata on aika pehmeässä kunnossa mutta kestänee hurjan osallistuja määrän.
Ilmottautuminen osoitteessa tulepaikalle.fi klo 14.50 ja kisa alkaa 15.00. Jokainen ottaa oman ajan (jos haluaa).
Ajetaan vaikka 10 kierrosta,piisaa varmaan Jussillekkin?
Olisin laittanut reitin näkyville mutta eipä olekkaan polarilla semmoista palvelua tarjolla?
Laitoin vielä tänne kun kaikki ei lue Peukaloisia?
Pääsenkin vasta abaut 16 aikaan mäelle mutta JarkkoM lämmittelee jo klo 1450 lähtien, jos joku sattuu eksymään mukaan karkeloihin
Toivottavasti saadaan edes lavastettu kuva kilpailusta tänne... mutta oli Kaupin rantapolku hyvää tuupattavaa kun meni tunnissa 3 km rölliss ja luulen Mustavuori ois ollut nopeempi luultavasti:seko:
Oli niin tiukkaa kisaa että edes lehdistö ei kerennyt ottaa kuvia.
Piti ajaa hieman kevyemmin mutta 1030 kierrosaikoja tuli tauluun. Kolme kierrosta piisasi ja lähdettiin sahaamaan polkuja tesomalle päin.
Tankkaus meni pieleen ja heikot jalat ja painava pieni pyöränen notkupyörä ei paras mahdollinen. Kyllä se siitä...
Kyllä kuvaajat oli paikalla sovittuun aikaan kello 15 ja jouduttiin ottaan lavastettu kuva Mustan rinteeltä....
Kuvaajalla oli joku Spessun jousto SW malli mutta painosta en tiedä....
Joo mulla menikin aikataulut sekaisin ja olin paikalla 15.30. Hätähousut oli lähteny jo tunkkaamaan rölliin vaikka tarjolla oli hyvää seuraa ja hienoa polkua.