Jep Jep pyrin siis tänään tiistaina ajoissa liikkumaan jotta kaikki saan kohilleen. Huomiselle onkin illaksi niiiin paljon töihin liittyvää ettei passaa yhtään mitään sopii.
Printable View
Jep Jep pyrin siis tänään tiistaina ajoissa liikkumaan jotta kaikki saan kohilleen. Huomiselle onkin illaksi niiiin paljon töihin liittyvää ettei passaa yhtään mitään sopii.
Käyn nautiskelemassa parolanharjua valon aikaan ja yritän sieltä puomille kuudeksi.
Cyclo sai uudet koolstopsalmonjarrupalat ja maxxismatorenkaan taakse.
Jokohan parolanharjun juurakkonousu onnaisi ajaen ylös minultakin. ;)
http://imageshack.us/a/img62/7174/bmckoolstop.jpg
Kun nyt tällä kertaa suostut käyttää tarvittaessa tuota pienempää eturatasta. Voisin kovin epäillä tuon onnistuvan :)
Rennon reipasta ja yllättävän lämmintä oli ajella tänään.
Keskiviikkona klo 18 mtb-lenkki alkaa jo vaatimaan valoja, jos ei kovasti sada niin mä lähden norkoilemaan puomille.
ps. jos joku soittaa, niin aina voi vastata: No, this is Patric!
Löytyyköhän ketään huomenna iltapäivästä n. 15-16 väliin lähtemään mukaan aulangolle polkuja ettimään? eksyminen on melkein taattu, muutama pätkä on jo mielessä mutta lisää pitäs keksiä :) reittiä/kestoa nyt ei sen tarkemmin ole, aulangolle..
Ja ideana on täys maastoseikkailu. kivikko/juurakko taattua, droppeja jos löytyy ja paljon mutaa.. :)
Olikos la ja su pyörän selkään lähtijöitä. Jossain määrin maastotyyppiseen menee, koska maantie pyörässä on runko ja renkaat tukevasti eri paikkakunnilla
Kassu, jos sade ei tosta vähene, niin mä taidan jättää ajelut väliin. Luultavasti kastun eka kotimatkalla, ja sitten uudestaan jo matkalla Aulangolle.
Näyttää juu siltä että jää iteltäki lähtemättä, hieman liian liukkaaks vetää :)
Kummat teillä on sokerista, miehet vai pyörät?!? Nykyään sataa aina, ei sen takia voi olla treenaamatta.
Miehet ;) saattaa sitä olla että lähen tossa myöhemmin suhaileen johonkin, riihimäeltä lähtiessä vaan sademäärä oli ns. sopivaa luokkaa, mutta tuollahan on paranemaan päin, eli voipi olla että myöhäsemmällä lähdöllä menossa..
No joo nyt näyttää ettei sada enää, mä lähden nyt kotio ja oon ~15:45 Aulangon kylpylän parkkipaikalla.
Tulihan sitä ajeltua, välillä ei tietoa missä ollaan mutta otetaan seuraava polku vasemmalle (oikeelle siis) :D kaikki elementit tuli käytyä mitä uhkailinkin, mukaanlukien urheilulajina pyöränkanto.. :D
Vähemmästäkin menee ilmansuunnat sekasin. Mä tein yhessä ylämäessä tuttavuutta kivikkoon. Seurauksena koko illan oli polvi ihan jumissa, mutta nyt tuntuu jo aika hyvältä. Pientä turvotusta, eli viikonloppuna voi koittaa ajella taas.
btw, ei näkynyt Monroe'ta - liekö keli pitänyt miehen sisällä :p
Eilen oli hyvä keli ajella, lämmintä mutta kosteaa. Mä tosin lähdin lenkille vasta klo 21:n jälkeen.....
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Niin olikos niitä maastoon ankkurin vaatijoita viel lauantaina tai sunnuntaina maastoon menossa tai hienoiselle hiekkaiselle tielle? 29 maasturin huumaa voisi viel vkl:lle mahtuu
Lauantaille voisi koittaa maastoilua, riippuen vähän miltä polvi tuntuu. Reittiehdotuksia kaivataan..
Mä voisin kaivella muistista vaikkapa Katuman kiertoa, siellä on harvemmin tullut käytyä. Onnistuuko aamupäivä-lähdöt, 11:00 puomilta?
On täysin mahdollista, olen viiden viikon ajan käynyt torstaisin ajamassa moottorirataa maantiepyörällä.
Startaten noin klo 18 ja noin 15 kierrosta ajelua. Radalla on jopa valot, joten hyvä paikka treenille.
Kankaantaantien mäessä ainakin tuli otsalamppupyöräilijä vastaan, jota epäilin mahdollisesti tutuksi valopalloksi. ;)
Minulta keskittyminen liikenteeseen ja kaivonkannet vie kylläkin tunnistuskyvyn pimeällä lähes täysin.
Katumankierto kiinnostaa lauantaina ja kuivaa säätäkin luvataan huomiseksi. Puomilta klo 11 on ok.
Jos Kruununmyllyllä on joillain intoa jäljellä Hätilänvuoren kautta pääsee Aulankojärven majalle, ihan mukavaa polkua.
Monroe: Syksyllä ei treenata.. syksyllä ulkoillaan. Mielummin toisaalta odotetaan jouluun ja lumia maahan, sitten ajetaan sisällä 1x 15min trainerilla ja todetaan, että se ei ole mun juttu - odotellaan kevääseen ja todetaan, että nyt treenaamisen aloitus on jo myöhäistä - aletaan panostamaan seuraavaan kauteen aktiivisella lepojaksolla. Ja tiedoksi - ajomiehet eivät aja sateessa koskaan (SM-kisat poikkeus).
Lauantain lenkkeilijöille: Minuakin kiinnostaa! Klo 11 puomilta sopii hienosti.
Kuinkas monen tunnin taukoilua oli tarkoitus viettää pyörän selässä? Kiinnostaa kyllä. Pitää nyt hieman kuunnella tuon luokse tulevan vieraan ohjelmistoa.
Kesän porukkalenkeillä tohon on mennyt reilu parisen tuntia kun on Aulangon kautta tultu takasin. Löysin tän nauhoitteen: http://www.endomondo.com/routes/82491749
Tostahan voi oikoa miten haluaa sitten..
Juu kyllä mää hilaan itteni tuonne puomille 11 aikaa. Siis lähinnä mää sen verran tahdoin suunnitelmallista tietoo varaanko aikaa lenkkeilyyn minkä verran. Tommonen parin tunnin lenkki käy oikeen hyvin.
Voisin myös raahautua puomille, katumankierto kuulostaa sopivalta retkeilyltä.
Kierto oli juuri sopivan mukavaa iloista varsin kauniissa syys säässä :)
Hyvä oli lenkki, tällaisilla se rapakuntoisenkin kunto kohenee kun rapa lentää.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Jahas, tulittekos sitten kuitenkin heti lähdettyäni Kruununyllylle. ;)
Kävin kotonani vaihtamassa katumankalliolla hajonneen pedaalin.
Lähdin tietä pitkin kiertämään katumajärveä perässänne n.12.30, jos sattuisitte näkymään.
Eipä teitä tielle näkynyt ja n. 13.00 saavuin kruunmyllylle.
Ajelin siinä aika monta kertaa harjuun nousevan lenkkipolun ylös/alas odotellessani. ;)
Noin 14.15 päätin jatkaa Hätilän ampumaradan kautta metsälenkkiä Aulankojärven taakse.
"Hevonpaskanmäen" nousin ensi kerran cyclolla ajaen ylös, joten tuo reitti on nyt selvitetty \o/ :) .
Kruununmyllyltä urheilumajan ja kilometrimäen kautta Idänpään palvelutalolle kellotin tämän lisälenkin mitaksi hitusen reilu tunti.
Sää suosi tänään tosissaan, joten kyllä kelpasi harrastaa.
No jopas, Kruununmyllyllä gps jäljen mukaan oltiin hieman klo kolmentoista jälkeen.... eli onnistuneesti ollaan ajettu ristiin...
Sää oli kyllä hieno. Nyt täytyy pyörä pestä ja tutkia navat jos sieltä löytyis syytä pyörä kulkemattomuuteen (totuushan on että mies ei vaan kulje mutta syntipukki pitää löytyä)