Mun FRWD-gepsi näytti matkaksi pari metriä vaille 24km
Printable View
Mun FRWD-gepsi näytti matkaksi pari metriä vaille 24km
Niin, kuka jarrumies? Ai niin, mut mähän olinkin se jarruhenkilö :D
Kiitos miehille kärsivällisyydestä noviisin ajotaidottomuutta kohtaan :) Saatte polkea keskenänne seuraavat lenkit ettei tuu vilu! Mä harjottelen nyt omaa ajoa, kun tiedän, mihin kaikkeen pyörällä voi pystyä :) Oli ihan mahtialoitus tälle lajille!
Olikos iso porukka liikenteesä?
Oliko pyörien kuraantomattomuus vitsi vai tosi juttu?
Kiitos lenkkiseuralaisille, kiva pyörähdys sääksin ympäri. Sportstrackerin jälki ja jotain kuvia:http://sportstracker.nokia.com/nts/w...x.do?id=878631
Tässä vähän erilainen jälki ja kuvia ;) Akku loppu trackeristä, kokonaisuudessan kilsoja tuli noin 87. Eikä rapa roiskunu!
http://sportstracker.nokia.com/nts/w...x.do?id=872074
Kuusi meitä oli. Eikä ollut vitsi, vaan ihan oikeasti oli hämmästyttävän kuivaa, ja lisäksi viimeöinen pakkanen viimeisteli polut joten ei tarvinnut pesua.
Mihin aikaan huomenna lähtö? Kai sitä on mennään kumminkin ettei jää toi hiihto päälle niinkuin Vim:illä (vai onkohan joutunut/päässyt töihin?).:D
Mulle käy mikä aika vaan kunhan ei ihan kukonlaulun aikaan mennä. Jos vaikka niitä veljeksiä taas kävisi tiedustelemassa?
huh juuri kotiutuneena ja yli väsyneenä täytyy todeta että aamu lenkki jää väliin.
Jossain välissä vois käydä vähän kokeilemassa pyörää 1-2h. Veljekset taitaa olla turhan kaukana.
Katotaan huomenna mikä on meininki.
hereillä mutta unessa, ei jaksa tänään....
Tuli kaikenlaista muuta aktiviteettia (pilkoin muutaman motin puita) ja kerkesin vasta iltasella tunniksi pyörän selkään. Kävin sitten ottamassa revanssia niistä parista kohdasta Tykkitorninmäellä ja aika lähellä oli jo kelvollinen nousu. Jalkaa piti enää vähän sovitella maahan välillä. Yksi kohta jäi vielä haasteeksi, mutta eiköhän sekin vielä mene.
Kävin eilen illalla avaamassa maantiepyöräilykauden vajaan tunnin lenkillä. Toiseen suuntaan meni hyvin ja toiseen ei kun tuuli niin pirusti. Kylmäkin oli. Nyt on kolmen päivän pakkolepo töiden takia mutta torstaina pitäisikin sitten olla jo paremmat kelitkin!
Onko Lauantaina lenkille lähtijöitä. Ajoissa lähdetään pitkään keretään 0800 - 1235 ?. Lähtö vaikkapa UH.
uimahalli 8.00 ok
Kiinnostaisiko teitä lähteä lauantaina ajamaan Hyvinkään enduro-kisan Ek:t? Meillä on lähtö Torikadun liikuntakeskukselta lauantaina klo 10.00.
Kiinnostaa kun ikinä en ole enduro reittiä ajannut, tavallaan...
Kävin kasomassa seuran sivuilla reittiä ja ajatte ilmeisesti yhden kieka jolloin matka on noin 25 km kokonaisuudessaan?
Jos näin niin milloin luulet että oltaisiin takaisin torikadulla?
Jos 8.00 lähdetään ajaa hyvinkäälle ni hyvin ehtis mukaan? Ei tarvitsis edes ajaa sinne suorinta reittiä.
Mistä tuo vika pätkää alkaa ja mihin se loppuu (EK4 Fillari-lehti)?Sen jälkeen voisi suunnata takasin rajamäelle?
Mitäs muu rajamäki/nrj/kla on mieltä tästä?
Joo Tulen kl.08 uimalli ja sit lähdetään polkuja ja pitkospuita pitkin hyvinkäälle.
Joo tulis jo lauantai ;) et pääsee rikkoo pyörän hyvinkäälle :D luin reitti kuvausta ja droppi ison kiven päältä kivikkoiseen vastamäkeen kuullostaa lupaavalta! Toivottavasti sen voi kiertää ettei tarvii jalkautuu :(
Voipi olla että pitää oikasta 7-veljen reitiltä koska torikadun liikuntakeskus on toisella puolella kaupunkia.
Lauantai ei käy, kun olen junnujen kanssa painikisoissa Hyvinkäällä. Punnitus alkaa kello 10, ja kisat vasta kahdeltatoista, ja siinä välissä pitää vielä vahtia niitä muksuja. Muutenhan siinä olisikin päässyt hyvin livistämään välillä pyöräilemään. En mä silti osaa edes ajaa, joten turhaan vaan katkoisin luitani.
Varmaan sitten sunnuntaina joku palauttava lenkki muille ja mulle uusi syke-ennätys?
Reitin kiertää nopeasti. Ensimmäinen EK on Torikadun vieressä, EK 2 ja 4 vierekkäin ja lopuksi aivan vanhan 3 tien vieressä EK3. Siitä on helppo pyöräyttää Rajikseen.
ok nähdään torikadulla10.00tai yritetää olla tietty vähä ennen. Mulla pitäis olla sun numero eli soittelen jos tulee jotain ylläreita.
Onko huomenna kukaan lähdössä metsään, vai veikö enska kaikki mehut?
Itse ajattelin lähteä siinä 9-10 välillä pitkälle ja rauhalliselle lenkille. Tänään kyllä korpesi kun piti sisällä junnata pitkälle iltapäivään. Talvikamat täytyy varmaan laittaa jo laatikkoon odottamaan.
joo mehut meni ;) 5h reissu josta 4h ajoa.
Aika rytyytystä oli jäykkäperäisellä.
En oo vielä päättäny et lähtiskö huomenna tielle vai metsään. Ja aikakin on vähä auki.laitan aamulla viestiä jos oon lähdös metsään.
Tähtään lähdön klo 10 ja kurvaan apteekin kautta. Katsotaan tuleeko jokou mukaan.
Eiliselle reissulle tuli mittaa yli 50km, joten oli aika loppu kun kotiin pääsi. Kiitti vaan hyvinkääläisille pätkistä.
Kylällä on joku lastenrieha jonne pitää mennä ihmettelemään ipanoiden kans. Ajot sitten iltasella, jos jaksaa.
Olo on kyllä hieman hakattu. Sääri, ranne,olkapää ruhjeilla. Hieno lenkki joka tapauksessa. Kiitokset Hyvinkään porukoille, hyviä pätkiä.
Tulipa sitten kierrettyä 7-veljestäkin. Aikaa meni ruhtinaalliset 5 ja puoli tuntia (alkumatkasta yksi pidempi säätötauko), kun tarkoituskin oli ajaa mahdollisimman paljon pk-sykkeellä. Uskomattoman pehmeää oli siellä Hyvinkään puolella monessa paikassa, kun lumet olivat kunnolla sulaneet. Usmin kalliot meni tunkkaamiseksi, kun ei vaan uskaltanut ajaa. Sitten oli niitä mäkiä jotka eivät olleet liian teknisiä, vaan pelkästään jyrkkiä. Vähän kuivemmalla kelillä oikein hyvä reitti.
Tuli muuten jossakin ladun majan jälkeen vastaan pariskunta krossareita taluttaen. Silloin tuli (taas) mieleen, etten minä osaa ajaa.