Koska minua ei kuitenkaan nukuta, niin otanpa tuosta makuupussin ja menen jonottamaan matkahuollon ovelle.
Printable View
Koska minua ei kuitenkaan nukuta, niin otanpa tuosta makuupussin ja menen jonottamaan matkahuollon ovelle.
Onko tuo nyt sitä ns. hurahtamista (vaikka kaverille ne tuleekin kavereille jne..) ?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Tumppi
Muutamassa vuodessa maasto-klein-tumpista on tullut campa-look-tumppi :D?
Ei vaan. Hifismiä on ilmassa :rolleyes:. Meinaatko ilmestyä maantiekisoille tänä kesänä? Maastokisoihin ei-tantemilla?
Mistä niitä leveämpiä hymiöitä löytyy?:D :D :D Nää ei riitä alkuunkaan.
Kiitos Tumppi, Hannu ja muut, kyllä nyt lähtee!
Niinettä sulle tuli jo ;)
Varmaan pitäisi olla ajohousuissa etupuolella riittävästi väljää. On se vaan niin hieno. Minä käyn tänään sillä vähäsen opettelemassa, etten sitten yhteislenkillä häpäse muita.
Milloin meet ja mihin? Minä lähden ihan pian siis 13.10 etelään(Riistavedelle) päin. Ois kiva nähdä tuo sun uusi morsiames.
No voi vitsi. Minä lähdin ehkä suurinpiirtein samaan aikaan, pohjoiseen. Kävin Pajujärvellä kääntymässä.
Mitenkä se sunnuntain lenkki mist ja mihin aikaan?
Lähtö Fontanella klo. 11.00? Pena ja Simo voivat liittyä seuraan matkan varrelta.
Ajankohta näin myöhään siksi että myös itse ehtisin mukaan! Aika raskas työpäivä takana ja raskas työhän vaatii 'raskaat huvit'!
Onnea YT:lle ja Ohjaustehostimelle hienoista maantiefillareista! Toivottavasti kesän tulevat yhteislenkit täyttävät odotuksenne maantiepyöräilystä. Minä kun taas olin jo 'siirtymässä' maastoon! Mutta onhan se hienoa ajaa kuumaa stradaa, varsinkin jos maisemat ovat 'ennenkokemattomia'!
Kyllä kai se pittää fontanellan pihalle vääntäytyä. Ja kyllä sitä vielä maastossakin ajetaan, kunhan joku kävisi vaan kuivaamassa nuo metsät.
Minä liityn seurueeseen Fontanellan pihalta klo 11. Onko Pena tulossa Fonttikselle vai "hyppäätkö kyytiin" matkan varrelta?
Tulen Fontanellalle .
Tasan 140 km, riitti ainakin mulle tässä vaiheessa kautta.
Maantiefillarin renkaan ympärysmitaksi olen laittanut 2080mm ja hybridi nykyisellä renkaalla 2140mm. Mittaradalla matkan saa kyllä kaliproitua jopa parin metrin tarkkuudelle per kilometri. Eli puhutaan promillen tarkkuuksista!
Niin,
Täällä on käynnissä hirmunen analysointi. Minä kun luulin, että se miettiminen loppuu, kun pyörä on hankittu. Mutta nythän se vasta alkaakin. Voi olla, että kordinaatio ei pelaa ja en osaa lepuuttaa lihaksia polkiessa. Motocrossissa lihasten lepuuttaminen on helppoa, kun sen voi tehdä pyörän ollessa ilmassa. Pitää soittaa TVH:lle, että rakentavat tielle hyppyrit sadan metrin välein. Hapen loppumisen tunnetta ei ollunna, eikä pierettäny niinkuin joitakin.
Kiitoksia minunniin puolesta. Oli kyllä ihan eri fiilis kun pari viikkoa sitten ajetulla lenkillä, nyt jakso jalat tehä töitä kotiovelle asti, mutta päänsärky vähän vaivasi, mutta 149.7 km 27.6km/h keskarilla niin pitää olla tyytyväinen.
Olen vaimon kannettavalla liikkeellä. On hidasta kännykän välityksellä. En viitsinyt Pekkaa häiritä kun ajattelin, että hommia tuli tänään hoidettua ihan tarpeeksi.
Itse ajoin 90 kilsaa ja riitti näin krapulapäiväksi. Oli hieno keli ja hieno porukka.
Pekka, ei pyörälenkillä jalkoja lepuuteta, niillä poletaan, mutta ei se nyt kovin suuri ihme ole jos elämän toinen maantiepyörälenkki, joka oli yli 120 kilsaa jotenkin jaloissa poltteli.
Hienoja ovat nuo Lookit. Pitänee tehdä Bianchista niin tyylikäs, että pärjään myös ylämäsessä. Ainakin tyylikkyydessä.
Ei se kovin suuri ihme ole jos päätä särkee moisen lenkin jälkeen, varsinkaan takapäätä.
Tehdään seuraava lenkki ensi launtaina kun vappuna pitää perinteisesti kännätä.;)
Hannu, olisin minä varmaan vielä jaksanut niitä näp.pä..im..ä p..ai..ne..l...l....a.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Karsin tänään pojan mesigerin päältä niin netti avautui myös pöytäkoneelle.
Ihme.
Tänään ovat jatlat lepokunnossa, mutta pitänee mennä kiusaamaan vähän yläkroppaa salille.
Illalla hieronta. Jo vain on vetreä pappa taas keskiviikkona liikkeellä.
Joko alkaa olla jalat taas omat Pekalla. Luulisi, että Simolle uni maistuu tänäyönä.
Ekayönä 150 kilsan jälkeen unesta voi tulla levotonta, mutta ihan eri syistä kuin teineillä yleensä. :)
Oisko tiistaina klo17 lähössä kukaan lenkille lähtö vaikka siilistä Fontanellan pihasta matka ois joku 50km.
Minä venyttelin perusteellisesti ja rentoutin paikat. Pakaroissa ihan pikkusen vielä tuntuu. Ja peukalon juurissa vähän tuntuu myös. Jos ei olisi takapuoli niin hellä, niin hyvin jo pystyisi ajamaan.
Tiistaina on töitä, mutta keskiviikkona kulkis.
No oliako ajamassa? Lähteekö joku huomenna vaikka kello 17.00? Mielluummin vähän aikaisemmin.
Kyllä uni maistuu joka yönä, mutta levotonta se oli tämänpäivän ruotsin kokeen takia, ei lenkin takia.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Mitenkäs pitkää lenkkiä ajattelit huomenna repästä? 100....150? :D
Minä saattasin olla kiinnostunut lähtemään ajamaan, mutta aikasintaan klo 17, kun olen kotona vasta n. klo16. Ilmottelen huomenna tänne lähdenkö vai en.
Kävin väänälänrannan lenkin ajamassa,
Voishan sitä huomennakin lähtee ajelee.
Voihan sitä aikasemminkin lähtee päisen töistä kolmen nurkilla mulle kävis klo 16 aikasintaan.en ole netti yhteylessä ennenkuin töitten jälkeen.
Yo! Mulla saattaa mennä töissä pitkään.
Mutta vähän updeittiä:
Säädin klosseja 2cm eteenpäin. Eli nyt olisi poljinaxeli sen mikälie pallon kohdalla. Niillä kun ajaa on olo kuin prima ballerinalla. Maastossa jos nuilla ajaisi, niin varmasti nyrjähtäisi nilkat. Paraneeko hyötysuhde?
Panin kompuralla ilimoo renkaisiin. Nyt rupesi rullaamaan!
Varakumi on. Löysin myös vanhan pitkän pumpun, yli puolimetrisen. Sitä ei noin pieneen runkoon saa mitenkään kiinni. Satulalaukku tosiaan hajosi talvella, ompelemalla sen saisi korjattua.
Eli hankittava vielä:
- runkoon "sointuvat" juomapullotelineet
- järjellisempi pumppu
- katu-uskottavat kengät
Mitä vielä puuttuu?
Pena! Mulle sopisi vaikka puoli viisi.
Pekka: Tyylikkäämpi kypärä, hyvät popot, kenkien neopreenisuojat, monityökalu, schrader-adapteri, irtohihat, tuuliliivi, ensiapupakkaus, paikkarasia, vedenpitävä kännykkälaukku, varakiekot tai varapyörä. :) Mullei kyllä ole noita kaikkia. :D
Mullon seuraavanlaiset edulliset maantiekengät. Ne on nyöritettävä ja maksoivat viime vuonna alle 70 euroa. Kannattaa ja voi ostaa vähän väljät, jotta villasukka sopii alle. Nyöreillä voi nämä kengät säätää monen paksuiselle sukalle. Ehkä parhaat mitä minulla on elämässäni ollut vaikka on ollut monenlaisia tarrakenkiä. Voittivat hinta-laatuvertailussa Tour-lehdessä lähes kolme kertaa kalliimmat merkkiveljensä.
http://www.velosport.fi/images/chaussures/796shr060.jpg
Pena! Lähden ajelemaan kello 16.00 kohti Lentokenttää. Odottelen vaikka terminaalin edessä Sinua, jos et ole siellä kello 16.30 niin jatkan matkaa Riistavedelle päin.
Kyytiin pääsee muutkin.
Kiitti Pena!
73 kilsaa tuli kasaan. Vauhti oli aika kovaa, mutta sitäkin nautittavampaa.
2500 kilokaloria katosi, olen yrittänyt sitä koko illan saada takaisin, mutta muutama tällainen lenkki viikossa niin sitten taivun taas alaotteellekin ;)
Minä kävin kokeilemassa uusia säätöjä. Ajoin koti-käärmelahti-väänälänranta-kehvo-räimä-kasurila-koti-lenkin.
Klossien siirto vaikutti se, että reisissä tuntui olevan älyttömästi voimaa. Pohkeet vaan rupesi kramppailemaan, mutta se kyllä varmaan häviää kun tottuu.
GPS oli mittarina, mutta se sai siipeensä tärinästä, eTrexin vakiovika - huonot patterikontaktit. Varmaan pitäisi spesiaalimittarit tuohon hankkia; Matkamittari, joka hoputtaa ja sykemittari joka toppuuttelloo.
Ja vielä yksi huomio; Takarengas ei lyö sutia vaikka ajaa seisaaltaan isolla vaihteella.