Mitäs hittoa työ ootte menny itteenne rikkomaan vai:seko:
Printable View
Mitäs hittoa työ ootte menny itteenne rikkomaan vai:seko:
Ostetaan pyörä, olkapää ja selkä ;)
Aha sitä ruvetaan tekeen jo nyt pohjatyötä, että löytyisi syitä vaihtaa pyörä. Et kai pahasti itteäs kuitenkaan rikkonut, pyörä kuitenkin lienee jo menossa luiskaan.
Joko kohtaa nähdään kuvia vaurioista?:eek:
Minulla oli onnea ja hyvät housut. Perjantaina hankitut Löfflerit kyllä olivat hyvä ja edes aiemman hiertymät eivät menneet pahemmiksi. Jätetään niistä joka tapauksessa kuvat julkaisematta.:o
Täytyy vähän jo miettiä miten tuohon Haanjaan valmistautuisi kun siellä ei ole mitään oikaisumahdollisuutta. Kai se vaan on PK-lenkkiä ja mäkiä, vaikka ei tässä nyt enää ihmeitä kerkiä tekemään. Jos vaikka aloittaisi kumminkin lepäilemällä pari päivää.:D
Ja tässä sitten sijoitukseeni liittyvää musiikkia.
No ton biisin takia ois jo voinu peesata sua maaliin! :)
Mun suorituksella saa sit kait kuunnella tätä: http://www.youtube.com/watch?v=20uW4vEYpPE
Ja Eki voiskin sit työntää noi: http://www.youtube.com/watch?v=A4sfn2nd9Oo sinne missä aurinko ei paista! Ens kerralla mä pakkaankin reppuni täyteen näitä: http://www.youtube.com/watch?v=zVzbIC_zG-s , eli isomman repun ostoon siis!!
Säästä vesi kaloille - Olvin mainos vuosien takaa.
Kun ei juo vettä, vaan säästää sen pelkästään geelien huuhteluun, niin ei paljon kramppaa.
Seuraavaan tällaiseen tapahtumaan, jossa on huolto mukana kuviossa en kyllä ota vettä edes juomareppuun.
On sitten rikottu kalustoa ja kuskeja oikeen urakalla. Ite hoidin tuon jo perjantaina sääksin kierroksella niin tarvinnut sinne asti lähteä.;) Onnittelut maaliin päässeelle:)
Woimia toipumiseen kaikille vaivaisille. Kilpaurheilu on aina ollut kaukana mun phillaroinnista, taitaa pysyäkin:cool:
Pyöräkuume on sen sijaan paha. A-mies hymyili kannustavasti ja sanoi että mun rymistelyä 3,5 v. Trekille on ihan hyvä suoritus. Jarrut ja tupet ja ehkä tolppa kelpais seuraavaan, mutta mutta.... eihän se köyhyys häpee oo, mut kyllä se v*tuttaa, prkl.:(
Nyssit on poluilla tilaa kun äijät huilaa ja potee:) Onkos kellään aikaa tällä viikolla irrota mehtään joskus 09-10 aikoihin. Pari tuntia kevyttä rullailua olisi mielessä.
No ei tässä hirveätä palautumisjaksoa tartte, ku matkakin jäi puolikkaaseen :)
Mut mulla on ohjelmassa mökkeilyä ti-ke, eli to vois ehkä lähteä lenkille, jos toi vasemman polven omituinen kipuilu loppuu siihen mennessä. Ihme homma kun kävellessäkin vihloo niimmaanperusteellisesti tosta polvilumpion alareunasta. Alkava vanhuusko??
Aamulla ei ehdi, mutta ehkä illalla...
Tänne sitten lauantaina:
http://www.fillari-lehti.fi/cch/nuuksio3.htm
KMWlle tiedoksi että myös tämä on kuntotapahtuma. Ei me mitään kilpaurheilua harrasteta ;)
Toinen käsi pistää hiukan vastaan kun sitä yrittää nostaa muuten ihan ok olo.
Kerran ton lenkin ajoin läpi, ja ihan helppohan se oli, aikaa tais vaan tuhraantua joku 6h. Ehtii kisat loppua ennenku meikäläinen pääsis edes maaliin:D
Tänään olis ehkä mahiksia päästä ajeleen tos kl.17 jälkeen onko muita lähtijöitä ?
Hiukan kuulostaa siltä, että on liian edessä toisen jalan klossi (tai sitten väärässä asennossa). Kannattaa kokeilla siirtää sitä millin taaksepäin niin monesti tekee ihmeitä. Mullakin oli klossit alkuun ihan tasan varpaiden nivelen kohdalla, mutta vähän piti ottaa taakse kun polvet tykkäsi huonoa.
Halloota äijät. Onkos täällä ajokuntoisia pööräilijöitä viikonloppukruisailuun? Sääennusteet ei ole kovin hyvät, mutta kyllä on pakko mennä kummiskin. Huomenissa yritys on olla pyörän selässä miel. jo ennen 09.00 kun perhevelvoitteet vatii olemaan takas kotona n.12.30. Su on enempi pelivaraa.
Pinninnummi ja 7-veljestä on mulla vielä näkemättä ja kokematta että jos vaikka siihen suuntaan, mutta perus Sääksinkiertokin passaa kyllä mainiosti.
Sunnuntaina onnistuisi, jos vaimo ei ole kauhean kipeänä ja pitää pysyä kotona lapsenvahtina. Huomenna pitää hakata/sahata/pinota vähän vajaa kymmenen mottia puita, joten siinä riittää puhdetta varmaan koko päivälle.
Mites huomenna olitteko menossa. voisin liittyä ehkä seuraan. tosin vaan joku lyhyt kevyt lenkki nuuksiosta palautumiseen.
:( Eipäs sitä pelivaraa ollutkaan tälle päivälle isommin :( Oon nyt lähdössä kotoa. Jos joku on lähdössä jonnekin niin soittakoon, penikoitten vuoksi känny on päällä koko ajan.
Menossa ollaan kello 9.30. Perinteisesti ei mitään nopeaa ja vauhdikasta. Sääksin ympäri tai jotain ja ehkä vähän sakkolenkkiä. Tulen passiin apteekin nurkille jos vaikka joku ehtii mukaan.
ei ehdi vielä. Vasta heräsin.
Olisko iltapäivällä lähtijöitä joskus 12 jälkeen ??
Kiitokset lansivelle Pinninnummen esittelystä. Hyvää settiä :)
Meinasin soittaa LJS:n ovikelloa kun ajettiin siitä ohi, mut en kumminkaan. Olisikkos lähtenyt spontaanisti ajelulle?
Sramin kanssa käytiin sääksi kiertämässä enemmän ja vähemmän sateessa. Lansive tuli vastaan sillalla, muttai ei innostunut sakkolenkistä :)
prkl, pitäis ehkä mennä leikkaa nurmikko...nyt lisää sadetta...
Tunnustaako joku ajelleensa punaisella, levareilla varustetulla jäykkiksellä Onnelantiellä tuossa männäviikolla? Alkoi piru taas kevyt offiajelu kuumottamaan, puuttuu vaan soveltuva fillari. Kuinkas pitkään Sääksjärven ympäristöt yleensä pysyy suhteellisen kuivina?
En myönnä mitään. Taisin viime ke ajaa tuosta ja punainen fillari löytyy levyillä mutta onko se jäykkis kun keula notkuu 80mm?
Kyllä se sääksin ympäristö pysyy ajettavana vaikka kuinka tulis vettä. Parhaat kelit alkaa kun heinät lakoo ja itikat on poissa.
Ja vielä sinkulalla. Karu miäs :)
Isot pojat hiekkalaatikolla kertoi ettei alle 100m vehkeitä voi edes (etu)jousitetuiksi sanoa :-)
Vitsivitsi. Täältä kyllä varmasti löytyy hienoa maastoa mutta pitänee vielä odotella sopivaa kustannusteknistäratkaisua enennkuin pääsee itse testaamaan. Pitänee siis toistaiseksi tyytyä huutelemaan succis-huutoja muiden perään.
Tänään noin klo 17.00 rauhallinen sääksin kierto tai jotain vastaavaa. Tunnin tai puoltoista vois ajella että palautuu tuosta prkl TdH:sta.
Eipä tänään onnistu, kun pitää vahtia lapsia kotosalla.
Ei onnistu tänään :(
Kuis ois toi ke ilta? Voisin olla pelipaikoilla joskus 20.00 korvilla. Onkos innokkaita valopäitä?
Kunnon pimiälenkki! Jess.:D
Keskiviikkokin on nyt taas soveltuva päivä kun lasten harrastukset siirtyivät eri paikkoihin. Mahdollisen esteen tekee juuri tälle keskiviikolle asettuva lentokentältä haku (varttia yli kuusi Seutulassa), mutta jos ei kone ole mielettömästi myöhässä, niin hyvin ehdin.
joo pimee lenkki ois kiva, mutta olen ke iisalmessa eli joskus toiste sit...
Keskiviikko sopii meitsille, mutta duunissa meneekin pidempään. Liikkeelle 20.30, sopiva lähtöruutu on hautausmaan p.paikka:eek: Jos innokkaita ulkopaikkakuntalaisia on tulossa paikka on tässä http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...540236&lang=FI tervetuloa.
Hitaasti mennään; piiripienipyörii Käpylännummella ja ehkä joku järven kierto.