Osaako kukaan kertoa miksi Vantage V ei ota strava live segmenttejä sisään kun 67 kpl vaikka 97 on merkitty suosikiksi? 100 niitä pitäisi saada kelloon siirrettyä🤔🤷
Printable View
Osaako kukaan kertoa miksi Vantage V ei ota strava live segmenttejä sisään kun 67 kpl vaikka 97 on merkitty suosikiksi? 100 niitä pitäisi saada kelloon siirrettyä🤔🤷
Onko reittejä tai harjoituksia tallennettuna? Ne huomioidaan tuohon sataseen mukaan.
Ei ole mitää muuta talletettu. Ja vaikka jotain on poistettu niin en tiettyjä saa mitenkään mukaan.. esim sellaista yhtä jonka olen itse luonnut🤣😑
Kaksi kk viimeisimmän päivityksen jälkeen Vantage Veessä taas ihmeellisyyksiä akunkestossa. Eli akku ottanut nyt parin vikan lataussyklin aikana isoja harppauksia alaspäin. 😣 Samalla olen huomannut kosketusnäytön jumeja ja siitä aina tiedän, että kohta akkuoalkki hupenee kovaa vauhtia.
Vantage V:ssä vasen ala nappi ei enää napsahda niin kuin muut napit. Tuntuu kuin pesusientä painaisi.
Onko muilla samaa? Ei viittis kesän kynnyksellä huollattaa, kai tuo takuuseen menee?
On näkyy selviä eroja napeissa. Vasen yläkulma napsuu eniten. Vasen alhaalta taas vähiten. Tuo nappihan onkin kovimmassa käytössä ja vasen yläkulma ei koskaan.
Minulla tämä kävi vaan ihan yhtä-äkkiä. Tuntumaa ei ole yhtään jäljellä. Kello maksaa 500 ja nappi kestää alle vuoden :(
Odotellaas Polarin vastausta.
Syksyllä omat napit saa kaksi vuotta täyteen ja en ollut tuohon aiemmin kiinnittänyt mitään huomiota.. Toimii hyvin vaikka napse puuttuu..
Akun, näyttöpaneelin ja kosketuslevyn vaihdon jälkeen vekotin on pitkän aikaa toiminut moitteetta. Kiitos Polarin pojjiille takuuhuollosta.
Itselläkin tulee syksyllä se parisen vuotta täyteen kellolla ja sen napeilla, enkä ole huomannut mitään painumista tai tunnottomuutta.
Edelleen olen erittäin tyytyväinen kelloon. Ainoa ominaisuus, jota kaipaan on kartta. Tai tarkemmin navigointi kartalla. Toisaalta taas näin pieneltä näytöltä kartan lukeminen on haasteellista. Jos näyttö ulottuisi täysin reunaan asti, kartta voisi olla jopa luettavissa. Ehkä on vain parempi pitää karttavehkeet erillään ja kellot erillään, vaikka yhden vehkeen taktiikka kiinnostaakin.
^
Jos itellä alkaa tuota akkuongelmaa ilmenee enemmänkin, täytynee ottaa huoltoon yhteys! Nimenomaan näytön jumittaminen on liittynyt yhtäkkiseen akun hupenemiseen. Jännä, että 2kk meni ilman ongelmia ja sitten ne taas ilmestyit. Tällä lataussyklillä tuntuu taas kestävän normaaliin hyvään tapaan.
Laittaa vähän löysemmälle niin iho pääsee hengittämään.
Mä vaihdoin titaanimalliin juuri niiden näppylöiden takia, ja uitut se mitään auttanut. Lenkillä vähän tiukempana ja muuten niin, että pääsee vapaasti liikkumaan
Se o tosta soljen kohdalta aina näppylöillä. Yhen pykälän löyhemmällä pidän ku reenatessa. Ärsyttävä jos kello heiluu kädes.
Millä tavalla lataatte yleensä kellon?
Ite aloin miettii tota akunkeston heittelyä viime aikoina, kun olen ladannut kelloni kahdella eri läppärillä. Toisessa on flowi asennettuna ja toisessa ei.
Viimeksi kello latautui ihmeellisen nopeasti läppärillä, jossa on flowi. Eli kello alkoi synkkaan kesken latauksen, vaikka alunperin yritin laittaa flowin kiinni. EIhän se akku sitten kestänyt normaaliin tapaan. Nyt latasin taas eri tavalla ja täytyypä seurata, miten akku kestää.
Ei kai se voi vaikuttaa millä lataa. Kai se sähkö on samanlaista joka tuutista ?
Kirjoitin vähän huonosti.. Eli kesken latauksen alkanut synkkaus sekoitti ilmeisesti kelloa jotenkin akkuoalkki tuli todella nopeasti 100% täyteen. Yhtä nopeasti se kuluinkin sitten kolmen päivän aikana. 🤔
^ Nii no tollanen kaiketi mahdollista
Kone oli auki koko latauksen ajan. Laitan aina esim. musaa tuleen, ettei kone nukahtele.
Pyörässä olen muutaman vuoden käyttänyt Wahoo Boltia ja Roamia. Nyt ostin muihin lenkkeihin Polar Vantage M sykemittarin. Ihmetystä on herättänyt pyörälenkeillä se, että Wahoon mittarit näyttää esim. n. 80 km:n lenkin matkaksi noin 400 metriä vähemmän kuin Vantage M. Molemmat kuitenkin mittaa matkan GPS menetelmällä. Luulisi että jos eroa on, niin se on minimaalinen, mutta tuo alkaa mielestäni olla jo merkittävä!
Oletteko muut törmänneet moiseen?
Aika pieni heittohan tuo on, 400 m vs 80000 m.
Käsittääkseni ihan normaalia, onhan Stravan (jonne siirrät ajon) ja Wahoon (jolla mittasit ajon) mittaamissa matkoissakin eroa....
Vantage M taitaa mitata korkeutta vain GPS perusteisesti ja Wahoo ilmanpaineen kautta, joten mäkien pituudessa tulee helposti eroa. Olen tuohon ongelmaan törmännyt, kun lenkkeilen kaverin kanssa, jonka kello ottaa koron vain vepaistä. Itsekin kyllä pidän 0,5% heittoa pienenä.
Vertailun vuoksi Polar m460 83,55 km ja Vantage V 83,60 km. Molemmissa kai barometrinen mittaus mukana.
hämmentävää ku täällä työsuhdekämpillä toi recharge näyttää aina hyvää tai erinomaista vaikka pyöriny hereillä puoli yötä.
Ehkä se johtuu ravinnosta ku täällä tulee syötyä vähä niukemmin eikä herkuteltua
Ja eilen 10min juoksun jälkeen vilkasin kelloa niin 122km. Heh onneks anto vielä poistaa. Ois menny varmaan data iha sekasi
Ei taida olla koko aikaa ranteessa?
Itse joudun lataamaan 2-3 viikossa. Nyt viimeisen päivityksen jälkeen tuntuu että akku kuluu nopeampaa kuin ennen.
Toki yötä päivää ranteessa sylemittaus, ilmoitukset ja GPS päällä
^kyl sen pitäs viikon kestää normaalikäytöllä. Jatkuvalla sykemittauksella ja aina ranteessa.
Riippuu tiete harjotusmääristä