^ mihin tuo härpäke tulee??
Käyty vastaanottamassa 1 iso ja 2 pientä pakettia.
Printable View
^ mihin tuo härpäke tulee??
Käyty vastaanottamassa 1 iso ja 2 pientä pakettia.
2 pientä pakettia vastaanotettu. :) Ahven.net-sivulta tilaamani kala-pinssit tuli sittenkin, hienoa. Ja nämä on myös hienoja kala-pinssejä ( ei nahkiaista ikävä kyllä).
Otin. Tai Matkahuollosta se piti hakee, ollakseni täsmällinen. Eli en ole vastaanottanut pakettia. Olen noutanut paketin. Väärin postattu - taas.
Ai samperi, nythän vasta muistin olis pitäny käydä Ärrällä hakemassa reilu 5 kg paketti.
Siis en ole vastaanottanut tänään pakettia, alkuperäisen noutosuunnitelman vastaisesti!
Hemmetti, nyt ei ota onnistuakseen. Ensin menin Ärrälle, mutta oli jono ovelle asti. Luultavasti olivat veikkaajia ja niillä kestää tiskillä aina tolkuttomasti, niinpä tein täyskäännöksen.
2. yritys hieman myöhemmin ja nyt pääsikin tiskille, mutta pakettia ei löytynyt. Olin väärällä Ärrällä.
Huomenna sitten 3. yritys, toivottavasti en unohda.
Noudettu 1 paketti (kala-lamppu) ja vastaanotettu....2 isoa ja 2 pientä pakettia.
! ja juuri tuli viesti että yhtä ( nahkeeta) pakettia ollaan tuomassa :D voi tätä syyskuista jouluaattoa.
Kyllä olen, Ruåttista!
ps. entinen "Lähetys on saapunut tullivarastoon. Teillä on 20 päivää aikaa hoitaa tulliselvitys" oli paljon kohteliaampi ilmaus kun nykyinen typerä ja hieman epämääräinen käskymuoto "Lähetys odottaa tullaustasi. Hoida tullaus 20 päivän sisällä saapumisesta." Tarkoittanee lähetyksen saapumista kohdemaahan, mutta voihan tuon joku käsittää jotenkin toisinkin.
Mistähän voisi antaa palautetta, postin sivuilla ei ole mitään "anna palautetta".
Otin. Seitsemännet takuuvaihdetut Boset.
Pari pakettia vastaanotettu, toinen näistä nahkee pyyhe.
Nyt tullaamaan 2 pakettia ( joista toinen nahkeet tyynyt, että ei nämä pelkästää nukkeja ole...)
Tänään tuli paketti Evansilta jossa Castellin Perfetto L/S. Saa ilmat viiletä mun puolesta.
Ei ihan, mutta melkeen.
Tuli ennakkoilmo paketin saapumisesta Suomeen.
Nyt on kaikki toivo yksistään Postin käsissä, saas nähä kauanko kestää.
Jo eilen tuli paketti, iso kova ja kahdella renkaalla, mutta en ole itse viikonloppuna siellä missä paketti[emoji22]
5 pakettia vastaanotettu, näistä 3 nahkeeta pakettia. Pahus #¤% jouduin hakeen ne R-kioskilta, otin pari juoksuaskelta ja ehdin yhtä mummelia ennen, tosi karu paikka toi Härmälän R-kioski, yök.
o o o o O O O
No nyt mä naureskelen kisu mappurassa, tämä "lamprey mouth statuette" ...on tosi paha eli hauska :D :D äitee tuossa että jos nyt et sekois niitten nahkiaistes kanssa, mutta myöhäistä....
En vieläkään, lajitellet vasta Helsinkissä.
En vielä mutta äx-äx-ällästä lähti tänään Japanther-paketti tekemään matkaansa autuaallisemmille maille
^ kyllä se sieltä tulee. Minulla nahkeet mukit oli 3 viikkoa Mexico Cityssä, mutta sieltä ne mukit vaan tuli minulle.
Lähden tästä just kotiin ja välillä käyn Postin toimipisteestä vastaanottamassa paketin.
Kohta pitäs vastaanottaa B-D:n paketti ja WiFelle joku toinen paketti, jos jaksaa "ärrälle" mennä. Ja loppuviikosta pitäisi vihdoin tulla postista helvetin kallis mutta pieni paketti missä kaksi rinkulaa. Oli hyvä artikkeli just jossain Hesarissa tms että olivat testitilanneet "netistä" koruja ja missään korussa ollut oikeeta jalometallia. Otettiin silti wifen kanssa riski ja tilattiin netistä koruja, ja maksettiin niistä vielä suht reilusti rahaa. Kait niissä jotain jalometalliakin on sit... Pitäs olla kolmea eri kultaa per rinkula ja toisessa lisäksi joku kivikin vielä. Eivät olleet tosin Alibabasta vaan saksalaisesta korupajasta mikä on toiminut jo >100 vuotta vissiin. Ja jos nyt tällä kertaa ei tätä rinkulaa hävittäisi mihinkään. :rolleyes:
VesaP, osta Taigakorusta niin tulee nopeesti ja on upeaa kotimaista käsityötä. Jalometallia ja jos haluaa niin jalokiviäkin.
Ei vieläkään :(
Lähetys on tänään aamulla lajiteltu jo toiseen kertaan Helsinkissä. Meniköhän se sitten eilen aamulla sitten jotenkin pieleen? No, hyvä kun huomasivat ajoissa.
Kyllä otin.
No johan vain! :)
^ nahkeeta :) tänään tuli 3 pakettia, nukke, nuken turkis ja - tropical fish-tie, tosi hieno printti tästä tulee kiva nuken mekko.
Kyllä olen! Akkupaketti 4x, 8V / 20 000 mAh :)
Vastaanotin tänään yhden paketin.
En ole, mutta kaveri on ja siinä toimituksessa on kamaa myös minulle.
...paraskin oon sanomaan...nyt yksi paketti on saapunut Suomeen jo 19.09.( päiväys) mutta ei vaan saada rekisteröintiä pitemmälle...
Ei tänään. Mutta hommissa laitoin 25 rivin tilauspatteriston vetämään.
Edessä on sellainen pakettien ilotulitus, missä Kisukin jää toiseksi. :D