Sitä samaa biisiä mä monesti lauleskelen töissä...
Printable View
Sitä samaa biisiä mä monesti lauleskelen töissä...
Ehhehee, mulla suntaina just samanlainen päivä: vipsluiskmukspamkele. Koska mennään ja minne? Tänään ei ennättänä kimppakivaan ku pidin hupaa itekseni pikku hämmentimellä. Vieläkään en o kaatana konetta, woo - hoo!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti mutanaama
on-onet tulee, on-onelta
Juurikin näin eli www.on-one.co.uk
Sieltä saa myös "hyviä" kiinalaisia villatakkeja (merino), joíta allekirjoittaneellakin on jo kolme erilaista. Sopivat vaikka kartsalla patsasteluun.
Onko joulun pyhinä läskilenkkiä tarjolla ??? :cool:
Et sä kuitenkaan tuu, keksit kuitenkin jonkun tekosyyn.
Itse ajattelin kinkkua sulatella 25.12.2012 joskus 1100-1400 välisen ajan, vaíkka siellä karmeassa ylästössä.
^ C U there.
Vasta Tapanina iltapäivästä voisi onnistua.
Mielenkiintoisia mytolookien manauksia. Ensiksi pirusti pakkasta, sit vesi/räntäsadetta ja plussakeliä ja sitten taas kylmenee. Ihankohan sitä nastat pitää laittaa Mariatsiin?
Tänäpänä siihen laitoin vaihteet ja droppitangon. Valmista ei ihan vielä tullut kun erhettysin luulemaan että vaijeria ja kuorta olisi ollut varastossa, mut ei. Huomenna jouluostosten ohessa käynti Yläfemmassa.
Lainaus:
Juupsis ja.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti HC Andersen
Jaa, sopiskohan toi mulle, voip sopia. Olisiko startti tiilivaraston luota vai mistä?
Sieltäpä hyvinnii, osoite oli se vanha tuttu Diileri joka löytyy tuosta linkistä http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...77#post1822277
Siinä on muuten samalla sellanen rautaisannos tietoo, että sillä vois perustaa vaikka tehtaan.
Kanssasedille hyvää joulua!
Samoin hywwee joulua ja otetaan kinkusta ja tuopista ohutta siiwua!:)
Hyvää Joulua koko setä laumalle munkin puolesta
Ja niin myös täältä syväojalta. Ottakaa rauhallisesti, mutta ottakaa.
Hyvää joulua sedille.
Tämänpäiväisen polkunuuhistelun perusteella suosittelen maanatailenkin varusteeksi lompsottimia. Häätyy varmistarkistaa illemmalla siinä pukkeiluilun ohessa mutta nyt tuntuu olevan ei-mtn-jakoa millään fillarilla.Lainaus:
Hyvät Jussit, eikö rauhaisaa joulua Sedille.
Vähän pahalta näyttää huomisen lenkin suhteen. Vantaan Capitalissa lunta tursottanut varmaan 20 senttiä ja lisää pukkaa koko ajan.
Vai tehdäänkö kinkunsulatuslenkki joka tapauksessa vaikka klv:ä pitkin ?
Hyvin sanottu.
Hyviä jouluja sedille myös tään puolesta! Tääl ylläksellä on aika talvinen keli, tunturia hiihtimillä kiertäessä vaihteli pakkanen -15 ja -27 välillä. Tuntui paikoin hyytävältä kun mausteena on 6 m/s tuuli. Eipä ollu paljoa tungosta
latusilla, yhtään läskipyörääkään ei näkyny :)
Hyvää Joulua vaan!
Ja varovasti niiden kyntteleiden kanssa, tuossa lähellä sellaisesta kärvähti talo. Onneksi ei ihmisvahinkoja.
Hyvää Joulua sedät. Taas on perhetapaamiset lusittu ja kinkut ahdettu naamaan.
^Juu näin on, ainakin tältä päivältä. Huomenna toinen kierros...
No qui on. Yritetäänkö levitoida huomenna vai ei ?
Mä poden tunnollisena työntekijänä flunssani jouluna ja huomenna meille on tulossa 9 henkeä syömään...
Jeps... jotain vuosia sitten saatiin mökillä jo sauna palamaan mutta onneks huomasin jäähyltä tullessa niiin ei tullut kuin vähän mustaa lauteisiin ja seinään.. ei mennyt ihan G-klubietiketin mukaan.. kynttilät saunassa... joo palamattomalle alustalle kauas pesuvadeista..