Todellakin väki ajaa myös cyclolla! Onhan täällä Jartsulilla, Tumpelolla ja mulla ainakin crossarit. Muutkin varmaan on jo tilanneet pyörät talvea varten.
Mut lenkkiä tosiaan voisi ajella enemmäkin, ainakin säiden suosiessa.
Printable View
Btw tuliko hra Olmi tänään vastaan jäähallin kohdilla?
Ajoin reitin sportstackerille viima la joka näkyy jart lilla. En laittanut yleiseen levitykseen.
Kaupungista jos lähtee ja haluaisi pysyä hiekkatiellä alkupätkä 10km ei taida onnistua.
Voisin lähteä matkaan mukaan reitin varrelta jos ketä hml:stä kiinnostaa ajaa kokonaista n. 60-80km. Tarkempaa arviota reittisuunnitelmasta en vielä osaa antaa.
Tämä on hyvä reitti:
Reittisuunnitelmana cc-kiekkailullenäin alustavasti hml (a)-2855tien ja renkajärventien risteys(a)-myllykylästä alkaa soratie-ojajärventie-sotkajärventie-raidonpääntie-härkähiekkatietä renkoon-vanhaa siis vanhaa 10tietä kohti hml-papinharjuntie-tukkitie vasemmalle-vesajoentie-humaristontie-preemerintie-renkovahantie-härkätie hml(a)
(a)=asvalttia
itse olen innokas pyöräilemään 20 -23Km keskareilla ( jos oikein rypistän ettei tarttee oottaa max. 25-26km/h) hiekkateillä n. klo 10.30-13.00 jälkeen, mutta tämä on ihan kiva reitti. Suurimman osan olen käynyt itse ajamassa viime viikonloppuna 2 osassa. Lyhyt matka (200m) 10 tien vartta tolla reitillä on erittäin vaativaa krossarilla, mutta vieressä on 10 tie jos muta ei oo kivaa.
ilmoitelkaa jos reitti hml-renkajärvi- sotka-härkätie (hiekka)-back to hml kiinnostaa.
Tämä ilmoitus tuhoutuu itsestään 13 päivä la klo 10.22
Itse voisin tulla 2855 ja renkajärventien risteykseen. Hml:stä tulee aika pitkä siirtymä ennenkuin hiekka alkaa.
Onko muita tulijoita?
Mihin aikaan lähtö hml ettei pimeä yllätä?
Mä voisin lähteä vaikka jo klo 11, mutta jos muita ois lähdössä niin voidaan lähteä 'vasta' klo 12 :) .. mä haluisin tästä semmosen rauhallisen syyspäivälenkin.
Anyone? Lähdenkö yksin, onko jakelle liian hätänen aikataulu?
Laitan kamppeet päälle ja otan pyörän esille sekä katson rengaspaineet. Menoksi. Minulla kestää noin puoli tuntia ajaa siihen risteykseen.
Jos lähdet nyt niin kerkeän
Tiedätkö sen risteyksen?
Joo tiedän.. mulla menee vielä hetki valmistautua mutta lähdem sitte suoraan sinne ajamaan, ootellaan siinä jos toista ei näy.
Lähden NYT härkätietä pitkin tulemaan.. kestänee ~40min tulla risteykseen
Hyvä reitti ja kerrankin ajoseuraa. Kivat 50 kilomeetrijä tuli mulle. Kuuma kahvi teki tosi hyvää. Joku kerta ennen talvea uudestaan
Juu oli hyvä reitti.. hiekkatiet on aika mukavia ajella hissukseen
Olmi, ei ole crossaria mulla eikä näillä näkymin tulossakaa ;) ens kaudeks jos jotain muuta maastokelposempaa hankkis... :)
Läskipyörä voiskin olla hyvä viimeaikaisille suolenkeille.....
Nyt vois koittaa raahata ruhon ulos lamppulenkille
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Ei kait iha fatbikee ole tulossa, ellei sit talven aikana iske joku ahaa-elämys :) maantiekonkeliki sai tänåän heräteostona tangonpäävalot..on vilkutki ;) etee valkonen ledi, taakse punanen samassa valossa..pitää kattoo jos sais kuvaa aikaseks josko ne toimiiki vielä pyörässä ollessa...
Tossa hiekkatiereittiä.
http://www.youtube.com/watch?v=wFm_eQTr_-w
Kyllä sitä tällä viikolla jossain välis voisi tuonne hiekan puolelle lähtee, jos keskari pysyy maltillisena eli alle 20-26km/h haarukassa. La ja su on molemmat ainakin toistaiseksi viel suhteellisen vapaana. Arken voin yrittää kuurelta jo ehtii otsalampun kanssa hiekkatielle.
Joo tommonen keskariskaala kuulostaa ihan hyvältä. Mulle sopii myös kuudelta lähtö, pieni tihkusade ei vielä haittaa, mutta kovaan sateeseen en kyllä saa itseäni liikkeelle. Lenkillä keli kuin keli käy :)
Mulle käy jo tiistai, mites muille? Klo 18 puomilta ceeäx? Tuikku mukaan.
Retromaasturilla En taida uskaltautua cx lenkille. Tarttis saada himpun verran rullaavammat kirkot....ketjutkin tarttis taas vaihteeksi vaihtaa ja keskiö...... :banghead:
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Juniper, pitänee meitin lähtee mettään rämpiin noilla ankkureilla. Pääsee samalla koittamaan tubelesseja tositoimissa itekin. Huomenna kylläkään ei käy, on hieman paljon menoa..omakin ankkuri sai tänään viel uuen keskiön sen vanhan natisijan tilalle.. :D
No tuota huomen voisin yrittää suoraan huollosta tulla konkelilla kuureksi puomille
Jep Jep pyrin siis tänään tiistaina ajoissa liikkumaan jotta kaikki saan kohilleen. Huomiselle onkin illaksi niiiin paljon töihin liittyvää ettei passaa yhtään mitään sopii.