Petikon Tarjoustalosta olen ainakin itse sitä ostanut.
Printable View
Pineline... tuo tarunhohtoinen aine jota jotkut laittaa tiettävästi jopa aamumuroihinsa. Olen nähnyt sitä Porissa Hong Kongissa myynnissä.
En kuitenkaan tohtinut ostaa, ajattelin sen olevan liian hyvää minulle;)
Eli ehkä siellä pienellä ja keskisuurella seudulla voisi katsastaa myös ko. firman?
Varustelekasta saisi huomenna paksuhkon fleece-takin 50 eurolla. Onko muilla foorumilaisilla kokemuksia fleecen toimivuudesta kaupunkipyöräilyssä? Lähinnä että hengittääkö tarpeeksi tai onko liian kuuma materiaali?
Tiedoksi vaan kaikille, että kävin hakemassa sen Pinelinen Tammiston Tarjoustalosta. Jotain 15 euroa makso 4 litran pönikkä. Nyt riittää varmaan vähäksi aikaa.
Pihdeillä.
Mistä kannattais Turun suunnalta kysellä 6903RS-laakerereita?
Laakerilla ja laakerilla on eroa :):).
Jos halpa hinta on ainoo kriteeri, ni sit jostain B-kaupasta, mutta jos haluaa kunnollisia laakereita, ni Turun Kone ja Laakeri tai Laakeritekniikka on oikee paikka ostaa, eikä hintakaan oo ihan posketon, ainakin itte oon aina saanu kunnon tavaraa kohtuuhinnalla.
kannattaa kysyä, voi olla kuitenkin vaikkei löydykkään ja kannattaa myös kysyä samankokoista sillä aina skf:än 69xx numerot voivat olla eri valmistajilla erit vaikka koko on sama.
toki toki... toisaalta jos on fillari johon pitää uusia esim 8kpl laakereita niin skf:ää ostaessa hinta voi olla jopa ~120e (kuten minulla, mertekistä) biltemasta samat laakerit makso ~25e :)
kestossa en ole huomannut ~2vuoden jälkeen mitään eroa.
Huomasin tuossa etsiessäni syytä nitinälle että syy oli yhdessä laakerissa. Fillari on -09 Iron Horse Bootleg 3.0 ja ostettu ylivuotisena viime heinäkuussa CRC:n alesta. Täytyisköhän huudella heidän suuntaansa vai uusia nuo omaan piikkiin. Ei kai noiden vuodessa pitäisi mennä? Aattelin että jos löytyy helposti ja nopeesti niin vaihdan vaan tuon rikkinäisen. Ja katselen ens vuonna uudestaan.
Juu. laakerikaupasta ostin Crossmaxien etunapaan laakerit 15€ kpl.
ulkomailta olis saanu 3€ kpl ja keraamisetkin olis saanu halvemmalla.
"kuluvaa" osaa tuo kuitenkin on joten tuskin menee takuuseen.
orkkis laakereissa saattaa olla aina liian vähän voitelua sisällä joten siksipä itse avaan aina uudet sekä vanhat laakerit ja laitan täyteen vaseliinia jotta se pysyisi hyvin voideltuna kura ajossakin :)
Jos laakerini 6903RS niin eikö tuo ole eri kuin 6903-2RS? Omassani käsittääkseni jonkun näkönen suoja vain toisella puolella ja tuo 2RS tarkoittaa että kummallakin puolella?
juuri näin :)
Z Single shielded
ZZ Double shielded
RS Single sealed
2RS Double sealed
V Single non-contact seal
VV Double non-contact seal
DDU Double contact seals
NR Snap ring and groove
M Brass cage
yleensä kannattaa ostaa aina 2rs ja aina vaseliinikäsitellä uudetkin laakerit ennen asennusta.
mitä nyt tarkoitat ? millä tavalla ?
jos tarkoitat että voitko ostaa laakeria erilaisin suojin niin se ei ole mahdollista.
jos ostat esim suojaamattoman laakerin niin laakerista puuttuu se ura mihin tiiviste tulisi. täten et voi jälkikäteen modata siitä suojattua.
et myöskään voi ostaa toiselta puolen huulitiivisteellä suojattua (rs) ja toiselta puolen metallillasuojattua (z) vaan molemin puolin pitää olla sama suojaus.
jos tarkoitat sitä että nykyinen laakerisi olisi esim zz ja sen tilalle ostat 2rs niin se kyllä käy. sen suhteen ei ole mitään ongelmia.
Onko tällaisella kuntopyörä/ergometrillä minkään sortin arvoa? Cateye ergociser ec-1200. Löytyy korvanipukasta sykeen mittaus, kuntotestaus, jotain mäkiprofiileja, 0-400W, wattinäyttö, harjoitusohjelmissa mm. vastuksen vaihto sykkeen mukaan ja tasawattiharjoitus.
Pitäisi hankkia traineri ja myydä tuo tilaa viemästä, mutta joku pyyntihinta pitäisi keksiä :)
kannattaa katsoa esim huuto.net,mikko.fi,keltainen pörssi yms yms että
a: millainen on ollut pyynti hinta
b: millä hinnalla on myyty
c: onko saatu myytyä ollenkaan.
:)
näistä sitten ynnää että
a: kannattaako myydä ollenkaan
b: vai pistääkö päreiksi ja roskiin
c: lahjoittaa jollekkin.
Käänsin 2010 kuitu trancen linkuston akselitapit vasemmalle puolelle. Onko tämä asennus ok?
Ilman mittailuja vaikutti symmetriseltä paketilta, joten käänsin enempiä arpomatta. Nyt ei ole rattaat edessä kun esmes iskaria irrottaa.
Ja taas käyttöä tälle ketjulle... Mistä löytää tämä osa http://www.chainreactioncycles.com/M...?ModelID=18131? Mihinköhän tuonkin on saanu rikottua...
^paa toi linkkis ilman tuota kysymysmerkkiä ;)
Mikä on kestävin liima alumiinin liimaamiseksi hiilikuituun?
Meinaatko pelkkään kuituun vai johonkin valmiiseen tuotteeseen. Tuleeko iskuja, onko jompikumpi materiaali ohutta, tarvitseeko joustoa vai pitääkö tuotteesta saada jämäkkä?