Eikä täälläkään
Printable View
Eikä täälläkään
Lunta ei näkyny, mut tiet veti jäähän auringon nousun aikaan. Ainakin 3 autoo metikössä mun reissujen varrella.
Ei mutta vilpoisaa siellä on
Hiljalleen satelee jotain nöyhtää kuuraiseen maahan.
N. 5cm satanut nyt aamulla ja lisää tulee koko ajan.
Kärsämäki on lumen peitossa.
Sen verran viileetä on ollut että eilinen lumi on vielä maassa.
Ei vaan nävy.
Täydessä -1,1 valmiuksissa kuitenkin ollaan.
Enää puuttuu vain se sade.
Kuopiossa edelleen lumetonta. Pakkasen ansiosta hyvä maastopyöräilykeli.
Taivas varjele, ei ole onneksi juur näkynyt.
Sääkartta näyttää että Kauhajoki mukamas 21 cm:eek:
Sääkartta Joutsa 18 cm ja kelikamera näyttää että ois lunta
Olen odotellut kommentteja tuolta seudulta, mutta ilmeisesti kaikki ovat hautautuneet lumeen. On siellä kuitenkin jonkin verran lunta.
https://yle.fi/uutiset/3-10476334
Eilen satoi Helsingin pitäjän kirkon vaiheilla hetken räntää.
Kuuraa talojen katoilla havaittu.
Maanvalkaisun verran satoi aamulla Kuopiossa.
Ei ole. Reilun tunnin päästä voi muutama hiutale näkyä.
EDIT: itäinen pää alkaa näivettyä, sade voikin mennä niukin naukin ohi positiosta.
Ei mutta oli jotain hyhmää
Liekö Tampereella ohuelti lunta vai paksusti huurretta? Murskeen levitys kumminkin on aloitettu.
Kuhiksella parhaimmillaan NYT melkein 10cm!
Sen verran pölläytti aamupäivällä, että maisema on valkoinen. Loppuviikosta taitaa kuitenkin tulla lumille lähtö.
Vähäsen on maa valkosena, kurja ois hiihdellä niitten ketkä hiihtoa harrastavat. Itse en.
Muutama sentti tuli prkle luistelusuunnitelmia sotkemaan. Tiiä sitten pitäskö lämmittää kostoksi sauna tai lähteä mökkimaasturilla rälläämään metsäteille
Oulussa suloisesti lunta leijailee
Räntää hommista lähtiessä - sitäkin lopulta vähän.
Edelleenkin vähäsen näkyy kun ulos menee, vettä selkeesti äsken ripotteli joten saattaa tuo sulaa pois.
Yöllä uutta lunta reilut viisi senttiä, yht. noin 15 senttiä. Näyttää ihan talviselta.
Aamulla sato vettä taivaan täydeltä ja mittari näyttää +5,7
Ei siis nävy.
Kyllähän tuo käväisi lumi maassa pyöräillessäni viime pe-la välisenä yönä tuttavani luota kotiin. Onneksi olivat ajolasit mukana, niin sai laittaa silmien suojaksi kun harvakseltaan tippui sellaista jäisen oloista pisaraa vasten kasvoja. Nyt taitaisi samalla reitillä näkyä vain jäätä ja loskaa.