Mun paketti on unohtunut tämän tiistaisen "ei osoitetta"-keissin jälkeen, ei mitään uutta tietoa Postin eikä DHL:n seurannassa. :/ no ei oo kiire, mutta en tiiä keneen olla yhteydessä. Ehkä ens viikolla bike24....
Printable View
Mun paketti on unohtunut tämän tiistaisen "ei osoitetta"-keissin jälkeen, ei mitään uutta tietoa Postin eikä DHL:n seurannassa. :/ no ei oo kiire, mutta en tiiä keneen olla yhteydessä. Ehkä ens viikolla bike24....
Sunnuntai illalla tilasin jumbojimit. Ding dong ovella torstaina päivällä.
^ Viime tilaus viikossa, nyt tulossa oleva hieman hitaampi mutta infoa tuli että kestää melkein kaksi viikkoa... Sääli ettei saanut pikana...
^Takapakkia, ei tälläistäkään koskaan vuosien aikana käynyt, DHL palautti tilauksen 24:lle syystä lie mistä...
Laitetaan viimeinen kokemus Bike24:stä.
Tilauksessa MSR:n telttaa ja jonkin verran muuta pienempää tavaraa. Tilaus 25. päivä torstaina illalla ja tänään tiistaina 30. huhtikuuta paketti saapui Keski-Suomeen kotiinkuljetettuna. Melkoisen nopeaa toimintaa peruskuljetuksella. Aluksi mietin josko ottaisi pikakuljetuksena ja maksaisi 10 euroa ekstraa jotta ehtisi ennen pääsiäisen pyhäpäiviä, mutta näin tällä kertaa.
^Kelit on kuin huhtikuuta, mutta aprillipäivä on vasta torstaina. :)
Bike24:n toimitukset *yleensä* pelaavat hienosti niin, että maanantaina tehty ostos toimitetaan vielä saman viikon aikana. Näin siis normaalikuljetuksella.
^Noin se yleensä menee, itselle tuo ihme palautus oli ensinmäinen kymmenien tilausten aikana. Olisin ottanut pikana mutta kiekkojen vuoksi en saanut.
Oma paketti edelleen samassa tilassa, bike24 vaan sanoo että oikeat tiedot on toimitettu uudelleen 29.3.jälkeen, kun kysyin mikä homman nimi. Tässä pyhinä auta kysellä keltään, ens vkolla dhl:le kyselyä. ???? Paketti reissussa jo 2viikkoa.
Ei varmaan paljon lohduta, mutta mulle tuli paketti alta viikossa. Sunnuntaina tilasin, maanantaina tuli tieto että lähetetty ja eilen torstaina pate toi paketin. Ja siis normaalikuljetus kyseessä.
^Mun taas toimitustilassa, ehkä ensi viikolla, tietty pääsiäinen sotkee toimituksia...
Bike24:lla on paljon tuotteita joita muilta kaupoilta löytyy hyllystä ilman saldoa ja pitkillä toimitusajoilla. Ergonin gripit, swalben renkaat ainakin. Bikediscount onkin tästä syystä vienyt minun tilaukset tänä keväänä.
^No ei kai näihin nettikauppoihin kannatakaan rakastua. Ostaa sieltä mistä saa a) halvimmin, b) varmimmin ja c) nopeiten.
Mre, sama juttu, briteistä pahemmin enää tilaillut, 24 suosikki tarjonnan vuoksi, Discount ja Components toimivia ja R2:sesta herkut ja nallekarkit...
Bike24:n paketti ollut nyt viikon Ready for Shipping, mutta seurantakoodia eli ilmoitusta lähettämisestä ei ole tullut. Tökkii joku nyt pahoin
Samanlaista huomiota itsellänikin tietyistä komponenteista ja varaosista mitä kyttäilyt. Kuukauden aikana ovat nostelleet joitakin hintoja, kun jahkaillut tilasuta. Osa ihan perustuotteista loppu pitkillä toimitusajoilla mitä taa löytyy taas muilta kilpailijoilta suoraan hyllystä. Hintojen puolesta enemmänkin sellaista fiksausta kohti muiden kauppojen hintoja johon varmasti vaikuttaa suuri kysyntä.
Tämä keissi päättyi nyt tänään ja tämä tarkoitti etten ollut kotona (merkintö paketissa n.h.=no home).
Dhl ei kuitenkaan ollut missään yhteyksissä paketista enää kyseenalaisen toimitusyrityksen jälkeen, itse vasta nyt kaivelin paketin tietoja aspasta. Bike24 ei tiennyt mitään. Lopulta löytyi paikallisen Fågelin tiloista... Oli kyllä pitkä matka :D
Kotler, 24:n seuranta tökkii jostain syystä. Aamulla paketti vielä DHL/24:sen seurannan mukaan Unnassa jossa on ollut jo 8.4. ja tänään PostNordin seuranta ilmoitti että saapunut Turkuun eilen illalla ... Siis jonkinasteen tiedonkulkukatkos
No tuli sieltä 7.4 ilmoitus shippauksesta ja paketti on nyt tuolla PostNordin terminaalissa odottamassa kotiin toimitusta. Kaikkiaan on mennyt nyt 2.5vk tilauksesta. Se sun paketti on ollut jossain rekassa tuon ajan.
Eilen lähti runko tilaukseen Bike24:stä. Jännittää, tuliko tehtyä oikea päätös, sillä samaa runkoa olisi löytynyt myös esim. Bike-componentsilta ihan samaan hintaan.
Mulle B24:sta tuli toimitus 9 päivässä. Olis tullu nopeemminkin mutta säädin tilausta.
Kotler, oli kaikkien aikojen hitain 24:n tilauksen toimitus palautuksesta johtuen... Rekassa tai ei niin ennen seuranta ollut paljon paremmin eritelty, usein töksähtänyt siihen kun tavara suomessa nyt jo saksaan... Liian monta kokkia sopassa...
Tilaus sisään 12.4 himpun verran ennen klo 16. Paketti kourassa 13.4 klo 12:10. Ei voi olla kuin tyytyväinen.
Homma edistyy kuin PostNord kysyi haluttua toimitusaikaa joten tänään pääsee hipelöimään osia, toivottavasti...
Joo kyllä se sieltä tuli. Bike24 lähetti mailia vielä kun olin saanut paketin, että kohta se tulee ole valmis. En enää edes muista mitä kaikkea tuo sisältää, kun tilauksesta ehti kulua tovi.
Itselle tuli, 24 onnitteli jopa tilauksen saapumisesta!
Huomenna pitäisi olla 14.00-16.00 välillä kolme paria eri renkaita, pikkusälää, SRAM etap axs kahvat, takavaihtaja ja 12 lehtinen pakka. Kampisetti tulikin jo kuukausi, toista sitten. Kaikennäköisiä voimansiirron pientarvikkeita Shimano pyöriin. Joutuu lähtee duunista aikasemmin. Ehkä.
Voikohan tuohon Postnordin toimitustapaan vaikuttaa? Mulla on ollut nyt jo 1,5 viikkoa paketti tulossa B24:ltä ja vasta eilisen aikana oli ensimmäisen kerran rekisteröitynyt Suomessa. Toimitusaika-arvion mukaan menee maanantaille ja tottakai silloin en ole kotona, muina päivinä olisin ollut. Tuleeko sieltä kyselyä tuosta toimituksesta vai meneekö tämä Bike Componentsin tyyliin, että posti vain tuo paketin oven taakse ja jos ei olla kotona, niin saa hakea toiselta puolelta kaupunkia lähetyksen?
Ainakin itse pystyin Postnordin appsin kautta muuttamaan toimitusajan. Toki se valinta on vain hae itse tai päivä jolloin toimitetaan välillä 8.00-16.00.