Kuka ajeli sunnuntaina Pugsleyllä Paloheinän nyppylän päälle? T. Canyon-kuski
ps. pääsin sen metsään menevän alamäen hengissä alas
Printable View
Kuka ajeli sunnuntaina Pugsleyllä Paloheinän nyppylän päälle? T. Canyon-kuski
ps. pääsin sen metsään menevän alamäen hengissä alas
Kiitos vaan sille maasturikuskille joka eilen illalla pysähtyi tarjoamaan apua Teivon raviradan jälkeen. Olin jo saanut kumin vaihdettu, mutta hieno ele :)
Kukahan oli polkaissut Turku-rasteille Spessun Stumpjumpperilla, missä oli melkoisen hienoa palikkaa kines? Nätti pyörä.
Keskuspuistossa tuli ryhmä maastopyöräilijöitä valojen kanssa vastaan, meitä oli 12 Sellon Pyörän cyclocross-lenkillä.
Omituisia ääniä naapurissa... Olen peloissani
Pari kaveria ajeli samaa vauhtia kanssani Lahdentietä Vanhalle Porvoontielle - toinen Vantaalta, toinen Käpylästä. Kiitokset beesistä!
Ketkäs toimivat yötyöläisen herättäjinä sunnuntaina klo 20 maissa Alppilan Seon klv:n liikennevaloista lähtiessä? Sopivasti satuin kahden kippurasarvisen väliin heti kotipihasta päästyäni, ja sen huomasikin voimavarojen totaalisena puuttumisena jo vajaan kilometrin jälkeen. Edelläni ajeli vaaleansininen sinkula punaisilla renkailla varustettuna, ja tämä kääntyi pois Alppilan paloasemalle päin. Toinen kippurasarvi ampaisi ohitse ennen Tuiran puolelle pääsyä ylämäessä. Valoivoimainen etuvalo takaa tulleella pyöräilijällä ainakin oli, ku tuntu aivan ku ois auto/mopo ollu perässä. Oli pirteä olo töihin päästyäni, vaikka kotona vielä meinasi vähän vätystää :)
Kuka tuli maastopyörällä vastaan sunnuntaina klo 13 Keravan hautausmaan liepeillä? Tulit juuri polulta hiekkatielle ja morjenstit. Kirkkaansininen takki ja päässä ajolasit, pyörän tuntomerkkejä en ehtinyt bongata.
Vähän oli märkä lenkki, mutta kivaa kyllä. Toivottavasti joku muistaa valittaa kaikki oikeusasteet läpi, kun Tuusula joskus saa tehtyä varuskunnan metsiin asemakaavan.
Minäkin kysäisen, kun jäi vaivaamaan: ketkä "hullut" ajoivat pilkkopimeällä Suonenjoki-Pieksämäki -tiellä perjantai-iltana siinä 20-21 aikaan Pieksämäeltä päin. Kaksi ajajaa tuli vastaan. Eivät ajaneet yhdessä, kun väliä oli kymmenisen minuuttia (tai sitten oli "perinteinen" yhteislenkki menossa). Hyvä valo oli molemmilla ja ehkä myös keltainen huomioliivi. Kun oli täysin pimeää, niin en erottanut pyörän mallia ja juuri tuli auto vastaan. Itse olin menossa Pieksämäen ja Varkauden kautta yötä myöten takaisin Kuopioon.
Kuka kysyi tänään la valoisaan aikaan avuntarvettani, kun Vuosaaren sillan pielessä olin kääntämässä stemmiä? Kiitos vielä kysymisestä, arvostan.
Kuka tunnustaa... eilen noin 15:15 tuli vastaan Länsiväylällä (!) Kivenlahden kohdalla pyöräilijä Bianchin (?) maantiepyörällä villapipo päässä. Kaveri oli menossa Helsingin suuntaan siinä niiden korkeiden "torni"talojen kohdalla.
Tuli parikin ryhmää vastaan Lauantaina 5.11 Seitsemisen alueella melkein peräjälkeen Meitä oli kolme äijää ja yksi nainen rinkkojen kanssa vaeltamassa koko alue ympäri. Ekassa ryhmässä taisi olla kolme tai neljä kuskia, toisessa mies ja nainen. Olikohan foorumilaisia?
Kekkäs ajeli tänään klo 18 aikaan kaupissa polulla vastaan tokana tuleva jantteri morjestikin,oliko mahdollisesti foorumilaisia?
Oliko joku jättänyt tarkoituksella vihreäkuomuisen, oranssilla viirillä varustetun Croozer-perävaunun tähän vihreän nuolen kohdalle?
Pakko kysyä että oliko foorumilaisia kun käytti eilen Malmin lentokentän pururataa siirtymäreittinä lenkillä (tulosuunta Itä (Tattiksen eteläpuoli) - menosuunta pohjoinen) noin. 10 hlö, klo. 1300 aikoihin..
Kuka moikkas minua tänään Kauppaveljet kaupan edessä? En ehtinyt moikata takaisin kun tuli sen verran puskasta, piristi kuitenkin mukavasti päivääni :)
Kuka ajeli tänään Niittyarossa aamulla vähän ennen kaheksaa Keskustaa kohti kirkas etuvalo keulilla ja näytti siinä olevan takavaloki käytössä. Pyörää en ihmetykseltä nähnyt :D
Mahtoiko olla joku lajinmukainen krossailija ajamassa Herttoniemen Nöösi-VPCX-lenkkiä tänään eli torstai-iltana noin viiden paikkeilla?
Aivan lenkin alussa on kohta, jossa krossailija ajaa ulkoilutietä, muttei käänny oikealle pellon poikki vaan jatkaa suoraan latupohjantapaista. Itse tulin valottoman juoksijan ominaisuudessa ulkoilutietä Viikin suunnasta ja vaikka huomasin etuvalon lähestymisen vasemmalta nyppylänharjan takaa, oletin pyöräilijän kääntyvän oikealle - mitä hän ei siis tehnytkään!
Tilanne - tai tilanteenpoikanen, sillä todellista törmäyksenvaaraa ei ollut enkä siitä pysähtymistä lukuunottamatta kärsinyt - tuli täytenä yllätyksenä. Jälkeenpäin tuli mieleen oma valottomuus ja uteliaisuus siitä miltä kohtaaminen vaikutti vastaantulijan näkökulmasta.
Olikohan foorumilainen uudenkarhealla Meridallaan tänään Kausalan purulla?
Joku Zeuksen kostyymeissä paleli tänään Rusutjärventiellä Nummenharjun kohdalla noin kahdelta.
Jos lasken noin 1,4 kertaa noin 1,4 on 2, niin se oli Myllypurosta filmihommista palaava rhubarb, mutta saattoipa olla olematikin.
Mutta kysytäänpä lisää silkasta uteliaisuudesta: kuka oli se cyclocrossari, joka säikytteli aurinkoisen sään ulos houkuttelemia sunnuntaikävelijöitä ja -lenkkeilijöitä levyjarrun(?) vinkunalla puoli yhdentoista hujakoilla? Paikka oli Hallainvuori ja letkassa oli arviolta reilusti toistakymmentä ajajaa.
Ajelin torstaina tuota Hertsikan reittiä pienellä kypärävalolla varustettuna mutta en hahmota mutkaa jossa emme törmänneet. Olisiko ollut hyppyrimäeltä tuleva mäki joka loppuu T-risteykseen jossa joutuu muutenkin vetämään jarrut pohjaan? No vastaantulijoita oli aika paljon noilla isommilla ulkoiluteillä joten koitin ajaa kovaa mutta "yleisöystävällisesti".
Varmaankin tällaiset tilanteet tuntuvat jalankulkijasta hurjemmilta kun päin rynnistää fillari kovaa vauhtia pahimmillaan vielä lampulla sokaisten mutta minulle fiilis on sama kuin laskettelurinteessä eli ohitetaan nopeasti mutta hallitusti, ohitettavan liikkeitä tarkkaillen. Jalankulkija on vain liikkuva este, ei sen kummemin moraalisesti tai laillisesti arveluttava entiteetti jolle pitäisi koulutustarkoituksessa osoittaa mieltä hänen pykälien vastaisesta liikkumisestaan- Tai näin ainakin teoriassa, on joskus saattanut muutama ärräpää ärähtää.
Herttoniemestä puheenollen, kuka trial kuski ajeli Herttoniemenrannan kallioilla sunnuntai-aamuna?
Anteeksi sinulle, joka ajoit tänään Karjakujaa pitkin Jaanintien suunnasta. Tulin autolla parkkipaikalta suoraan eteesi, no jäi siihen nyt jonkun verran väliä, mutta kuitenkin. Pyörää en nähnyt mutta valo oli kunnollinen. Olin menossa lekuriin ja pienessä kuumepöpperössä en huomannut tuloasi.
Tuliko TuH vastaan Pitskuntiellä viiden maissa? Näytti Caissen vermeiltä + maasturilta + kirkkaalta lampulta.
Eiku nythän mä hokasin. Tulit siis lintutornilta päin ja minä olin menossa nyppylältä suoraan rantaan. Juoksit asetusten mukaisesti oikeaa laitaa ja näin sinut oikein hyvin mutta olit juuri sellaisessa kohtaa kaarretta että en päässyt nätisti edetäsi tai takaasi. Hetken päässäni välähti jarruttaa tai koittaa kommunikoida, että olen menossa suoraan mutta ainoa ajatus oli että nopeasti vaan, vielä ehtii. Kiitos että väistit :)
Mietin myöhemmin itsekin kuinka tuossa tilanteessa olisi voinut ajaa asiallisesti.
Ajanpa tosi ystävällisesti, päin vaan ja muut väistäköön.