Kiitoksia Kari opastuksesta.
En epäillyt pienintä hetkeäkään etteikö olisi "reissuun" lähtijöitä, mutta ajattelin vaan tehdä vara-suunnitelman ettei viime viikonloppuinen strate.... eikun tragedia toistuisi :D
Printable View
Kiitoksia Kari opastuksesta.
En epäillyt pienintä hetkeäkään etteikö olisi "reissuun" lähtijöitä, mutta ajattelin vaan tehdä vara-suunnitelman ettei viime viikonloppuinen strate.... eikun tragedia toistuisi :D
Joomutta nyt sitten ajetaan pk-vauhtia. Eikös niin, että pappakin voi seuraavana päivänä vielä hymyillä eikä vain irvistelllä. :)
Näyttää siltä, että Bianchi hydro olisi ehdottomasti hinta-laatusuhteeltaan paras pyörä kun olen noita etsiskellyt netistä Suomesta ja Saksasta.
Löytääkö joku paremman. Panen tuonne vastaavaan topiciin kysymyksen.
Ainut pulma on tuo Tumpin pulma siitä, että mikä koko.
Urheilupyörässä on sekä 51, että 53 senttiset rungot.
51 senttisen yläputki on 51,5, mutta en tiedä kumpi virtuaali vai tosi.
53 senttisessä se taitaa olla 52,3 senttiä, mutta sitä en saanut varmistettua.
Minä olen sitä mieltä, että isompi on parempi. Tumppi toista mieltä.
Isomman stemmin mitaksi tulee tuo 11 tai 12 senttiä ja pienemmän tulee liian 12 tai 13 pitkäksi.
Siispä panisin harkintaan 53 senttisen Bianchin tilaamisen 11 sentin stemmillä.
Rakennushommissahan sanotaan, että tuumasta ei ole haittaa kuin munan ja nenänpäässä. Liekö sitten sama asia pyörissä. :)
Voisin mie yhden Lookinkin välittää... Uuden KG451:n 10-ultegralla sais n. 1500€ jos hiukan tinkisi kiekoissa ( vaikka shimano WH550 ). Mutta tuohon joutuisi käyttämään jo ns. suhteita.:D
Sitten olisi se Avanti mistä oli puhetta. Kannattaa ainakin koeajaa se niin tietää onko 52 vaakaputki + 12 stemmi passeli, kun kaikesta huolimatta nuo koneiden antamat "mitat" perustuu omiin mittauksiin, jotka on kuitenkin erittäin hankala mitata sentilleen oikein. Laittakaa vaikka privaa niin annan pyöränomistajan yhteystiedot.
Pentti on Ylläksellä kohottamassa mäkivoimaa ja näinollen foorumin tavoittamissa. Oltiin yhteydessä spuolin ja toisin tänään ja ymmärsin että sunnuntaina hän olisi valmis lähtemään jo lenkille siellä Siilinjärvellä.
Päätän täältä tähän.
No nyt näitä on katsottu läpi.
Tuo Look 451 on parhaimman näköinen, koska sen vaakaputki on vaakasuorassa. Avantissa se on jo niin kallellaan, että se vähän jo näyttää naistenpyörältä. Eikä se nimikään kuulosta räädiltä.
Lookin sivuilta löytyi mitatkin ja tuosta rungosta koko 53 antaa vaakaputken mitaksi 538, eli kai aika sopiva?
Bianchissa 53 kokosessa rungossa näyttäisi geometriakuvan mukaan virtuaalisen vaakaputken pituus olevan 535mm, 51:ssä 525 eli siinäkin tuo koko 53 voisi olla ehken ok?
Lookki sopisi siihen alennuskorista napattuun paitaan?
Savu nousoo piästä.
Ei se piästä tullutkaan vaan Sixtenin kappelin kaminan piipusta.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti YT
Tässä pyörässä olis nuo värit kohdallaan
http://www.ktm-bikes.at/en/_images/s...hw_ora_260.gif
Nätti pyörä, mutten guraa kun on shitmanoa täynnä :) Tumppi saisi vastata siihen Lookkihuutoonsa ja kai sitä Avantiakin kannattaisi käydä katsomassa vaikka se taitaa shitmanopyörä ollakin.
Mutta jos Lookki löytyy Sinun limitteihisi niin iliman muuta sellainen.
No laitoin Tumpille privaa :)
Nytsullon Avantin osoite. Käydäänkös kurkkaamassa?
Latest update:
Minä olen nyt jo raakannut sen Avantin pois vaihtoehdoista, kun se on liijan pieni. Laskuri antoi mitat, joista sitten käytännössä poiketaan suuntaan tai toiseen. Mutta jos on lähtökohta liian pieni, niin ei voi poiketa kuin toiseen. Onko oikein päätelty?
Koeajolla kokematon kuski ei muuta huomaa kun että "Oho, rullaapa kevyesti!". Vasta juhannuksena osaa sanoa onko koko ok. Syksyllä sitten tietää "onks tää mun juttu".
Investointivarausten purkamisilla on budjettia saatu kasvatettua. Päätökset syntyivät yksimielisesti ilman keskustelua :D
"Parempi" pyörä kasvattaa itseluottamusta, joka lisää hormoonin määrää. Suorituskyky on suoraan verrannollinen hormoonin määrään.
Kaurapuuro on ihan hyvää ruokaa.
No sitten vain tilaamaan se Lookki. Tumppi mailaisi mulle näin:
Tosin astetta paremman 461:n, Centaurilla, Mavic Equipeilla ja Keo polkusimilla + ITM hilppeillä hinta privana.. Ja on vielä sopivaa kokoa.
Eli tämmöisen värisen:
http://www.lookcycle.com/v2/visuels/...vernoir_gd.jpg
Tässä on vain yksi ongelma - minä tulen kateelliseksi.
Tämäpä juuri onkin kilpavarustelun tarkoitus :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti hannupulkkinen
Sino hoi sulleon rättejä lue privasi.
Jee! Ota kuitenkin takapakka 12-26.Lainaus:
Kääpikö Hannu, että huomenna polokasen hakemaan kuteet? Ja laskun voin varmaan käteisellä suorittaa?
Asiallisen pyörämerkin kuskeilla on myös tulevana suvena asianmukaiset ajovarusteet:;)
http://www.lookcycle.com/v2/visuels/...es_ete_num.jpg
Ja näitä suapi samasta paikasta mistä noita kuvissa esiintyviä pyöriäkin...:rolleyes: YT ainakin tietää mistä. Welcome to team! Black/grey/white only.
Minkäslainen se on viikonlopun aikatalu, moneltako startataan Pohjis-kallaveelle ja mistee? Ja päivä on varmaan sama mikä "aina" ennenkin eli zunnuntai.
Simo. Olen töissä kello 18 saakka. Kotona noin 18.30.
Saattaa olla, että Pohjois-Kallaves on mulle liian pitkä. En ole ajanut kahteen viikkoon. Lisäksi lauantaina on viininmaistajaiset, joista perinteisesti ei selviä selväksi ennen kahtatoista, jotta voipi olla parempi, että aja vain osan mukana.
Palaan ennen puoltaväliä takaisin.
Onko siitä mitään vaivaa jos tulen hakemaan ne kuteet sitten illalla? Vai käykö sulle paremmin, että haen vaikka lauantaina päivällä tai sitten sunnuntaina?
Mulle käy vaikka tänään, mutta myös huomenna. Ajattelin ajaa lenkin puolelta päivin ja palaan joskus kahden maissa. Viideltä on menoa taas.
Minä taidan noutaa tänään ne kamppeet, minä soittelen kun olen lähempänä ulko-oveasi :D Tulen varmaan 18.30 -19.00 välillä pyörähtämään.
Kerokaa nyt mulle tyhmälle miten hymiön saa tuonne tekstin sekaan.
Minä onnistun saamaan sen vain viestin otsikkoon.
Hymiöitä saat viestiin kun "kirjoitat" ne viestin sekaan: esim. kaksoispiste ja D -> :D , kaksoispiste ja kaarisulku :( :) , puolipilkku ja kaarisulku ;)
Yes! The old way! ;) :D :(
Ei vielä. Hitaasti kuluu aika. Josko jo huomenna?
kuskaa luotettavasti ;)
Hyvää kannattaa odottaa.
Jalat kylläkin on sytkynneet koko päivän.
Taitaa olla koko Siilijärven kööri aamulla jonottamassa Matkahuollon ovella?
No kyllä tuollainen peli mullekin kelpaisi. Siinä muuten toi on, luultavasti juuri se YT:n pyörä. Kiittää saa MTB team Haukkaa, josta kuvan bongasin.
http://www.teamhaukka.com/kuvagaller..._0128_look.jpg
Toivottavasti saat YT nukuttua ensiyönä.;)
Kun puhelu kännykkään kilahtaa,
niin pekka matkahuoltoon vilahtaa.
Voi olla että lauantaisin - eivät yritä tavoitella Pekkaa,Lainaus:
silti käyntiä siellä ehdottaisin - ja Matkahuollon tuoma rahti tsekkaa.
Varmasti on siellä pyörä uus, siitä alkaa ihanuus.
Hiilikuituinen kun alla on peli, ei haittaa edes huono keli.
joo... ja anteeksi... oli aika huono... Huomenna täällä Savonlinnassa kasataan 2kpl Scott CR1:iä täydellisillä D-A osilla. En kommentoi enempää...:rolleyes: