^^ "yllätyspaketti"
Eilen haettu paketti, ja tuli toisestakin ilmoitus ja lähden kohta hakeen sen paketin.
Printable View
^^ "yllätyspaketti"
Eilen haettu paketti, ja tuli toisestakin ilmoitus ja lähden kohta hakeen sen paketin.
Ameriikan paketti tuotiin kotio tänään, ei ihme kyllä ollut jäänyt tulliin. Samalla tuli tieto noudettavissa olevasta lähetyksestä, "...postista, jonka osoite on alla olevassa leimassa". Leimaahan ei ollut eikä siis osoitetta, mutta lähetyskoodista ilmeni, mistä lähetyksen voipi hakea.
En ole. Ihme olisikin, sillä en ole aikoihin tilannutkaan mistään mitään kun hankinnat on hankittu lähikaupasta.
Nallekarkkia tekisi kyllä mieli, mutta Wiggle ja R2 ovat olleet epäluotettavia (nallekarkin) toimittajia viime vuosina :mad:
Aamulla haettu paketti, samoin ihme kyllä ei ollut jääny tulliin, mikä tietysti hyvä juttu :)
Juu.
Nyt pääsee taas käyttämään poraamiskonetta kun on toimivat akut.
^ eeek!! jo sana "poraaminen" saa mun näkemään punaista, vihaista punaista.
Mutta vastaanotettu yksi iso, yksi keskikokoinen ja 3 pientä pakettia. Tosin kalapinssi-pakettia ei, sitä mä tässä eniten odottelen.
Vastaanotin maanantaina paketin. Canal Digital lähetti uuden digiboksin hajonneen tilalle takuuseen. Aukaisin paketin niin oli joku käytetty paska. Aivan täynnä rasvasia sormenjälkiä jne. Oli pakattu paskasti ja oli heittelehtinyt paketin sisällä vielä varmaan. Soitin tulikivenkatkuisen puhelun CD:lle että mitä vittua. Miksi laitatte paskemman purkin mulle mitä oma olis ollut. Kuulemma takuukorjattu laite. Sanoin että en halua sitä. En halua paskemman näköistä laitetta mitä mulla on ittellä. Maksanut laitteesta kuitenkin helvetisti rahaa alunperin joten haluun uuden laitteen tilalle. Noh, onneksi suostuivat lähettämään uuden laitteen joten kohta palautan oman risan, sit tuon "uuden" saamani takuulaitteen ja pidän sit sen oikean uuden ittellä.
Firmat kait voi takuuvaihdoissa virallisesti laittaa vastaavan korjatun käytetyn laitteen mutta jumalauta sanoin niille että putsatkaa nyt härreguud sentään edes laite ennenkuin laitatte uudelle asiakkaalle sen...
Saa nähdä mikä purkki sieltä nyt tulee. Ja varmaan mun asiakastiedoissa lukee siellä heillä "Varoitus: Mulkku asiakas!". Vttu.
Jeps, pari pakettia noudin eilen.
Enpä ole toistaiseksi: ensimmäistä mökille tilattua pakettia odottelen, laitoin tänään jopa nimen postilaatikkoon Kustin duunia helpottamaan...näin viiden vuoden jälkeen :-)
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Mitähän pirua sitä pitäis tehdä. Tilasin fillarin alltricksiltä ja paketti lähti tulemaan suomeen. Patongin järsijät laitto postia että laatikossa ei ole täysin se tuote mitä kuvauksessa luki. Pyysin keskeyttämään kuljetuksen, no sehän ei heille käy. Kehottivat olemaan ottamatta pakettia vastaan ja sen jälkeen pitäis palautua heille. No uskaltaako tuohon luottaa? Normaalisti heidän palautus menee asiakkaan pussista ja fillarin kohdalla tuo hintalappu taitaa noista yli 100€ heittämällä.
Ootteko sanonu kuriirille että vie takasin vai kuinka ootte tälläsen tilanteen ratkassu?
Kotiin oli tullut paketti. UPSilta oli eilen jätetty lappu ja täytin siihen luvan jättää oven taakse.
Olen vastaanottanut tänään.....5 pakettia. Alkaa olla paketit kohtapuoliin tässä, jokunen on vielä tulossa. Kas, Ahven.net-puljusta tuli se lähetys, kesti 2 viikkoa ja ehdin jo soittaa ja lupasivat lähettää uudet. Lupasin kyllä maksaa molemmat ( noin 25euroa) että nyt on hopeenvärisiä pikkukaloja. Ne on kyllä hienoja, ja nythän jää ihan omaankin puseroon jokunen pinssi :)
No en ole ja nyt sitten se postikin alkaa lakkoilla. Huoh.
Joo'o!
Öylön kävin MatkahuoltoÄrrältä hakemassa takuuhyvityksenä uudenkarhean kaasutoimisen IR -säteilylämmittimen Rouvan huvitötteröön iltojen viiletessä.
Joskus toukokuussa palattelin laitteen viallisena (ei sammunut nupista) ja sitten asia pääsi unohtumaan, kun ei sille ole ollut oikein tarvettakaan. Mutta kahdessa päivässä tuli, kun laitoin muikkarin orastavan syksyn läheisyydestä.
Joo. Nallekarkkia puuhapaketissa.
Koko ajan tulee paketteja, mutta kaks on mitkä ei ole tulleet. Maaliskuussa tilasin Risse Racingiltä Jekyllin iskarin, eivät ole saaneet lähetettyä koska Keviniä ei paljon asiakkaat kiinnosta. Yhteenkään sähköpostiin ei ole vastattu, pari kertaa saanut puhelimella kiinni. Nyt sitten ilmoitin PayPalille, asia on tutkinnassa.
Pääsiäisenä jätin Gradientin kaiuttimet Porvooseen, materiaalia ei ole onnistuttu hankkimaan. En ole maksanut mitään.
Luin jostain uutisesta että smart postin voi vuokrata vaikka taloyhtiö ja vuokra oli erittäin kohtuullinen 50-70 eur/kk riippuen käyttäjämäärästä. Tästä ratkaisu ahdinkoon. Itselle henkilökohtainen smart posti oven viereen pyörän kokoisella yhdellä luukulla ja nettikauppa toimitus problem solved for ever :)
Tänään tuli paketissa hiukan erilainen työkalu: ketjuton ketjuruoska. Idea vaikuttaa hyvältä, saa nähdä miten toimii.
https://www.decathlon.co.uk/media/83...big_296361.jpg
https://www.decathlon.co.uk/chain-wh...d_8309913.html
Lähetti toi aamupäivällä setin renkaita pakettiautoon. Iltapäivällä pihaan napsahti 18t 0-32 mursketta. Reiluhko paketti siis. Eilen se kekkuli toi jo yhden kasan. Hiki tulee ennen saunaa. Useana päivänä.
Lähetetty minun SM-A505FN laitteesta Tapatalkilla
Aamulla käyty vastaanottamassa paketti. Nahkeita mukeja :) varsinkin tämä minun suunnittelemani muki on hieno ( merinahkiaisen suu ja kiviä )
Juu, postipate toi paketin nastoja ja kaikenlaista sälää niiden asentamiseen.
Jep. Enkä jotenkin ollut sisäistänyt, että Lezyne Power Pro 80 on *näin* painava.
Ei tarvinnut vastaanottaa, Posti oli jättänyt paketin kuistille ihan oma-aloitteisesti. Hyvä näin, pääsee lenkille uusilla kengillä.
Olen, tuli 1 nukkepaketti ja 4 pientä pakettia joissa oli erilaisia käärmekoruja :D suurin osa tulee nukeille - tuli inspiraatio että teenkin "Golden Snakes"-nuken, ja osa koruista tulee itelle mm. korvakorut ja sormus, käärmeen muoto kun on aikalailla sama kuin nahkiaisen, niin tyylitelty käärme menee erittäin hyvin nahkiaisesta; ~ ~
Jep, eilen illalla tilattu läppäri tuli heti aamusta ovelle. Hyvin toimii Amatsoonia!
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
No en saatana ku Matkahuolto kusee kympillä. Suoria bussilinjoja olisi joka väliin mutku ei voi kuljettaa paketteja kun ovat Onnibusseja! Siksipä paketti kiertää jossain hevon perseessä että löytyy linjoja jotka paketteja rahtaa... Luulisi että vuonna 2019 kilpailu olisi jo tehnyt tehtävänsä, mutta ei. Asiakas saa heidän puolestaan odottaa.
Automaatissa olisi, mutta itse toisaalla.
Muutama vaatteen tapainen. Kesti lievät 9 viikkoa. 1/3 sopi päälle. Ehkä niillä on erilaiset sentit.
Aurinkowoimaa Kiinasta.. Aurinko vaan ehti sammua ennen paketin saapumista. Vaan eikö se sieltä vielä ponnista.
Lähetetty minun G3121 laitteesta Tapatalkilla
Novation Launchpad Mini Midi-kontrolleri tuli Keski-Suomesta yksityishenkilön lähettämänä Postin pakettiautomaattiin vuorokaudessa :seko: .. tämä olisi kyllä sopinut paremminkin tuonne mikä yllätti sinut-osastolle
https://cdn.shopify.com/s/files/1/09...g?v=1473347598
^ toi on semmoinen "speden spelit"-valopeli....
Mutta olen, vihdoinkin tämä paketti saapui. Viimeisin seurantatieto oli Tampere 17.9. ja menin sitten postin pisteelle kyseleen, onneksi oli se asiantunteva asiakaspalvelija ja siellähän se paketti oli hyllyssä; uusilla työntekijöillä ei kuulemma ole vielä toi hyllytys oikein hallussa.
Lisäksi tuli zazzlen pikkupaketti; nahkiaisen suita- kravatti ( eri printti kuin aiemmin ). Tästä tulee parikin mekkoa nukeille.
Lupasin käydä vaimolle paketin tänään. Sanoi että on 7 pakettia, painot 5 - 30kg/kpl. Sanoin että en käy hakemassa pakettia.
Mutta illalla käydään hakemassa noi yhdessä, 4 kättä paremmin kuin 2 kättä roudaa noita autolle.
Sääh. Postilta tuli saapumisilmoitus kirjeenä, jossa kerrotaan kaikkea muuta tärkeää paitsi sen, mistä lähetyksen voi noutaa. Oli siinä sentään seurantakoodi, jolla netin seurannasta näki, minne läpyskän kanssa on mentävä. Pikkuasioita, mutta voisihan tämänkin tehdä paremmin.
En ole. Pitäisi kyllä tilata graideriin hiilaritolppa jostain kun kun keksisi minkä.
No tana en. Tilatessa luvattiin että tänään olis. Mutta se onkin sitten vasta ensi maanantaina.
:) Olen. No just kun ehdin ostaa vastaavat tuotteet Suomesta, niin...ne kiinanpaketit tuli sittenkin, on ainakin ~ muotoisia korvakoruja nyt sekä nukeille että itselle. Toinen sukkapakettikin tuli. Ja yksi nukke, joka oli todella paljon upeampi kuin kuvassa näytti.
Olen! Talvi rojekti kahdessa päivässä Jykylästä Matkahuollolla lähikauppaan. Kyllä nyt kelpaa.
Eilen kuriiri toi uudet maastokengät, Inov8 Terraultra g 260. Kaksi lenkkiä takana, aivan erinomaiset kengät.