^Sama, vaikka sieltä täyty äkkiä pois tullakin.
Printable View
^Sama, vaikka sieltä täyty äkkiä pois tullakin.
Pyykkikonetta täyttäessä huomasin tehneeni eilisen juoksulenkin kamppeissa joista vain sukat oli hankittu tällä vuosikymmenellä. Joskus nuorempana minua huvittivat lenkillä tavatut veteraanikuntoililijat ha heidän ikivanhat (lue: >10v vanhoihin) kamansa ja jo lopetetut tuotemerkkinsä. Nyt tajusin olevani itse nuorempien silmissä aivan samanlainen TT-Futureineni ja (vanhoine oikeine) Karhuineni.
Sain Ptlle varattua ajan saliohjelman laadintaa varten, tai sitä alustavaa keskustelua.
Se, että sain pyöräillä töihin. Tarttis vaan aina muistaa arvostaa sitäkin.
Ihan yllättäen tulikin aurinkoinen kuvaushetki! :) samoin tuli postissa paljon "projektitavaraa" ja nyt on sitten vaikka mitä tekemistä, kuvien laittoa ja uusien fantasia-nukkeitten laittoa.
vastaantulleen Hyvänolon treenipalvelun nimi http://www.nanafit.fi/ :D
Ei muuten ole minun pitämäni, mutta hauska nimi palvelulla
Hopen asiakaspalvelu. Kyselin sähköpostilla vinkkiä mistä hankkia satulatolpan kiristimen pultti mikä oli juminut kiinni ja ähräsin pään pyöreäksi, vastaus tuli seuraavana päivänä ja pultti+vastakappale olivat jo matkalla postilooraan.
https://dvhu1327i3h2y.cloudfront.net.../yeah_baby.png
Lapset! Ne ihanat räkänaamat. Niiden ansiosta on tällä viikolla ollut ihanan tyhjät tiet ajella autolla töihin!
*yeah baby kuvake tähänkin*
Ilkka Mattilan juttu Hesarissa vinyylin uudesta tulemisesta. Tai ei itse juttu, vaan Mattila.
Olin joskus muinoin kesätoimittajana Etelä-Suomen Sanomissa ja Mattila oli samassa lehdessä harjoittelijana. Lahden seudun toimittajilla oli kesäpaikka Vesijärven rannalla ja siellä oli joku illanvietto, johon me molemmat osallistuimme.
Mattila oli nuorena miehenä laiha ja aika pienikokoinen, mikä merkitsi sitä, ettei hän kestänyt alkoholia kovinkaan hyvin. Jossain vaiheessa iltaa porukka huomasi, että "missäs Mattila on?" "Ei kai se vain ole mennyt laiturille, pudonnut järveen ja hukkunut?" Kauhea huoli valtasi porukan ja aloitimme pikaiset etsinnät.
Ei löytynyt Mattilaa kellumasta laiturin kupeelta eikä näkynyt olevan pohjassakaan. Etsintöjä laajennettiin.
Eipä aikaakaan, kun kuului huuto: "Täällä se on!" Kadonnut makasi läheisessä lepikossa ja nukkui autuaan unta hymy huulillaan. Heräteltiin mies ja ohjattiin takaisin sisätiloihin. Kaikki oli taas hyvin.
Aina kun näen jonkun musiikkijutun alla Ilkka Mattilan nimen tai miehen naaman lehdessä, tulen hyvälle tuulelle.
Kävin pitkästä aikaa kirppiksellä ja löysin kivan paidan.
Muoks. Väärä foorumi, ihmettelinkin miksei kuva näy vaikka onnistuneesti linkitin, näköjään vain väärään paikkaan.
... että 2040 olen puolet vanhempi kuin tänään.
Siis tämän aritmetiikan kaavan sopivuus, ikääntyminen on mätätylsää.
^ ikääntyminen ei ole tylsää, se on asenteesta kiinni. Itse olen ylpeä että voin sanoa " näin viiskymppisenä..." Tosin, olin olettanut että tämän ikäisenä saisi hivenen enempi arvostusta myös työpaikalla.
Ei stna kun parikymppiset tytöt päättää siitä, onko minulla töitä vai ei.
Mutta asiaan.
Tuli niin hyvä mieli, kun Cristalin euroviisuesitys hankalimmassa paikassa ekana, onnistui ihan täydellisesti. Niin upea esitys ja tunteella, että itku tuli. Kiitos.
Hyvä asia on sekin, että juuri Cristalin takia, taidan suhtautua nyt suvaitsevammin tiettyihin asioihin, kyllä.
Lisäys: no se siittä sitten, mutta joka tapauksessa, esitys ei olisi paremmin voinu mennä.
Vanhempi poika yllätti meidät vaimon syntymäpäivän aattona. Ajoimme parkkiin Lahti Cityn keskustaan ja kävelimme kohti tuntematonta päämäärää: pöytä oli varattu vuoden ravintolasta, Rouxista. Upea paikka, hienoa seuraa ja pettämätön menu!
Leonardo DiCapriolle vihdoin Oscar.
Viikon loma.
Kyllä, minäkin toivoin että vihdoin! kova ja hyvä työ palkittaisiin.
Samoilla linjoilla muutenkin. Olen koko ajan tiennyt olevani oikeassa, ja laitoin pomolle lauantaina asiasta selventävän sähköpostin, kun tapaaminen kerta ei sitten onnistunutkaan vaikka...samoin tänään odotin, mutta työvuorot tuli kirjekuoressa. No, on sentään työvuoroja. Päättelen tästä toimintatavasta kuitenkin aika paljon.
Jos olisin toiminut väärin, noita työvuoroja ei ehkä olisi ollut. Ja olisin varmastikin saanut henkilökohtaista palautetta.
Joka tapauksessa hyvää on se että on nyt hiukan helpompi olla, ehkä jaksaa taas lenkillekin.
Henk.koht en ole tätä Revenantia nähnyt, joten kiinnostaa tietää että ansaitsiko hän teidän mielestä Oscarin juuri tästä roolista vai tuliko siitä syystä ettei aiemmin ole saanut vaikkia olisi syytä ollut. Itse en ole ollut jostain syystä hänen suuria ihailijoitaan, mutta myönnän että hänellä on monta kovatasoista roolisuoritusta (joista olisi Oscarin ansainnut) aina Gilbert Grapesta alkaen.
^
Minusta hän ansaitsi Oscarin useista huikeista roolisuorituksistaan, ei missään nimessä vain yhdestä. Olen nähnyt hänet Titanicissä (tietysti), narkomaanina en-enää-muista-missä leffassa, Inceptionissa, Suljetussa Saaressa jne jne, loistavaa työtä!
ja erityisen paljon mieltä lämmitti hänen Oscar puheensa, joka keskittyi ilmastonmuutokseen. http://variety.com/2016/film/news/le...ge-1201717970/
Hyvin luisti sukset 👊☺
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Ison duuniprojektin massiivinen vittumaisen työn osuus valmis, loput on fiilistelyä ja käy terapiasta edelliseen. Jee ja tättärää!
Jes! Sain juuri kuulla, että kaveri pääsee piipahtamaan loppuviikosta täälläpäin, loistavaa. Lienee pakko järkätä vähintään yksi ilta Stadin yössä pyörähtämiseen. Treenit on viikonlopulla joka päivä, joten rauhallisissa merkeissä pyörähtelyä.
Uimastadionin mäellä oli kaikki autot pysäköintivirhemaksulaputettu :D
Uimahallilla mulle riitti henkilökohtainen rata ja saunassa jubattiin retkipyöräilystä.
Multaa, havua, nirhamia. One+¹|Tapatalk
Kuitukiekot saivat kumia ympärilleen.
Asiallisesta fillarifoorumilaisesta,joka ei turhia lässytä roskatopiceissa, tulee TV-stara. Mahtavaa!
Huvittavaa tänään osastolle:
Kävelimme baaritiskille jutellen yhden seurueen jäsenen kanssa.
Minä menin tiskille, jossa baarimikko
- What can I get for you?
Minä - one Sol with lime, please
Baarimikko - anything else?
Minä - that's all
Ja tässä kohtaa tajuan, että olemme molemmat suomalaisia eikä meidän tarvitsisi puhua englantia. Mietin miten kertoa tämä baarimikolle.
Sanon hänelle - ja sama suomeksi 😃
Tässä jutussa kävi huonommin: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001131079.html
^
Haha, tais olla leikelty pätkä, mut aika hyvin silti.
Itse olen niin tottunut jo useamman kielen käyttöön, että epäilen voivani unohtaa niistä mitään.
Joskus kyllä, kun on tilanteissa joissa yhdelle puhuu suomea, toiselle espanjaa ja kolmannelle portugalia tai englantia meinaa toisinaan mennä senat sakasin.
^^ aikoinaan ( eh...16 vuotta sitten) Boråsissa, menin hotellin reseptiooniin että ollaan tultu...aloitin "Färlåt att jag kan tala svenska inte so bra...men.." - no puhutaan myö sitten suomee. :D ah, mikä helpotus!
Mutta. Vaikka pääsääntösesti pskaa, ja vapaapäiville osuu kököt kuvauskelit - niin onnistuiminen! En todellakaan ole mikään mestari nuken repaint-tai parturointihommissa, mutta nyt onnistuin ( alunperin pitkät hiukset tiukalla nutturalla). Vaatteiden "teko" ei ole mun hommaa sekään, mutta asustakin tuli ihan kohtuullinen.
Honaatte varmasti, mistä tuli inspiraatio...
http://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/Fash...pg?img=smaller
Ihanaa, kaksi vapaapäivää - ei tarvitse pelätä mitään!
Tempokisu bongattu työstä tulossa Hatanpäällä ja kääntyi kurarantareitille:eek:
Alkaa olla vähän parempi olo jo, tai ainakin vähemmän sairaalta tuntuu. Eikun lisää tuoretta inkivääriä, c-vitskuöverit ja leppoisaa chillailua vielä tämä ilta.
tämä :)
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/ar...stetta/5789726
ja se , että kohta vois luistaa kotiin töistä ja kevyelle maantielenkille .. Kevään ekalle :o Saa nähdä miten sitä taittuu maantiepyörän päälle ja kuinka keposelta mahtaa tuntua kulku tasasella :)
Ajoin ekan yli viiskymppisen lenkin ikinä[emoji1]
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
^ hienoa, siitä se lähtee :) Maantiepyörällä en vielä lähtisi, senverta sepeliä ja hiekkaa että cyclo sileillä on ihan passeli.
Viime vuonna kun ajoin tosi pitkään keväällä cyclolla, tuntui että oli paljon enempi voimaa ajaa maantiepyörällä.
Mutta tämmöinen "uutinen" :Kanta-palvelussa on laaja häiriö, joka estää kaikkien Kanta-palveluiden käytön.
Sinänsä siis ei kiva asia, mutta jos tämmöiset yleistyy, niin ehkä vanha hyvä luotettava paperinen resepti voisi jäädä käyttöön vaihtoehtoisena.
Läskillä paukautin lenkin. Oli kyllä metsäpolut rankassa kunnossa. Ja siitäkin tuli hyvä mieli että tänään saa sitte kyllä syödä vähän herkkuakin et paikkaa kalorivajeen[emoji12]
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Pieni lenkki, kun piti heittää auto tytölle.
Pehmeän lumen maastopaineet, nastarenkaat, hiekoitettu asfaltti, vastatuuli ja ylämäki moottoritien varressa.
Lämpö tuli hetkessä ja kun loppulenkkiä varten pisti paineita lisää niin nuo muut ei tuntunu missään.
Säästöporsaassa -itse asiassa se on jääkarhu- oli 117 Euroa.