Mukamas läskeilijöille 100mm vannetta Spessuihin, Whiteihin ja 4.8" alle eihän nekään muuten läskejä ole kai noin speksattuna:seko:;).
Printable View
Mukamas läskeilijöille 100mm vannetta Spessuihin, Whiteihin ja 4.8" alle eihän nekään muuten läskejä ole kai noin speksattuna:seko:;).
Surut pois ja kukka rintaan!
Minähän olen taas sillä tosiläskillä ajanu kaks ja puol vuotta ja viimeiset kaks kesäkautta pyöritelly ajatusta himpun kapeemmista kiekoista. Hmm... Moonikseen toiset kiekot kesäkivikkoon vai toisille kiekoille kokonaan uus asennusalusta?
Kuka mistäkin sit tykkää, tyytyväisiäkin naamoja on ollut paksuilla metsässä, vanneleveyksilla 40-100mm ja renkailla jotka >3,8". Vai oliks siinä single-REEBissä hetken jopa alle 40mm kehät? Tiiä nuista ja loppuis jo tää räkätauti.
Nooh...älkää huoliko, kohta markkinakoneisto myy teille 29" täpäriläskiä. :D
Kunhan provoilen, ihmettelen vaan miksei täpäriläskit syö leveitä gummeja...
On tää läskeilykin niin vaikeaa ja elitististä puuhaa että meni kiinnostus. Tarviiko joku Whiteä?
Sinkula reeb kulkee kiekoilla kuin kiekoilla ihan prrkleesti puhumattakaan rengasvalinnoista.
Hodarit lienee viimeisemmät päivitykset,voisihan se joskus heittää snadia raporttia toimivuudesta.
Räkäsiä naurufiiliksiä:Ei kandee keulia kapealla puusillalla,turtsasin eilen pari sormea turvoksiin kikkailessa.
Olen ihan varma että syynä liian iso runko ja liian kapeat renkaat.Mitä tilalle että homma onnistuisi niin että ei menettäisi muutamaa kilo€ turhaan?
@B.Täpäriläskeissä on vaimentimet,toimii kai paremmin 3.8":lla tai sitten linkkutsydeemien/kampi combojen toteuttaminen ja kestävyys tulee vastaan.Ehkä?
Ennakkoon on vaikea antaa arvioita.Voi olla hyviäkin vekottimia...mielelläni kokeilisin moista jos tilaisuus osuu kohdalle.
@IncBuff. Fattis Rules:#1 Huono huumori #2 Ei pukeutumiskoodia. #3 Aina jeesataan probleemeissa. #4 Kehutaan fatbikea maailmanpelastajaksi (En noudata)
Puusilloilta nurinturailuun (ja epäonnisiin lossivirityksiin?) sopinee http://fcdn.mtbr.com/attachments/fat...0909141557.jpg koska Vassagon VerFetten tehdään myös valmiiksi märän kissan geometrialla...
No just tota kattelin muutama päivä sitten.Melko Elitistinen.
Enkä sano ei koskaan, on tässä jo senverran opittu. :D
Mistäpä tiedän jos ajan vuoden päästä täpäriläskillä!
Epäilen suuresti kyllä.
Heti ku selekänsä kääntää ni voorumilla on enempi fätbaik-pulinalankoja kun nuukselassa lahoja tatteja.
Hodarit on jees; tarttin korvikkeen neljässä kuukaudessa kyljistään lahonneen showshoen tilalle taakke ja sinne ekan heitin parisen viikkoa sit. Laitoin joku päivä sit toisen eteen kans, beeäfällän tilalle. Noilla 45mm kehillä leveyttä noissa on ~91mm, parisen milliä jää korkeudessa snowshoelle ja puolisen senttiä bfl:lle. Nuihe painot oli 1180g ja 1210g. Ku ajopaineet on mulla siellä 0.6-0.7 välillä, niin onha nuo eto pelit. Rullaa ku bfl ja pitää paremmin ku nate. Näin sulan maan aikoina ajelen mieluummin noilla kun budeilla tms, molemmilla pääsee louhikoissa kivesten ylitte mut nuo nakkikumit sopii välillä myös niihe kivesten väliin jos sillai tykkää.
Muuten on fättisäätö jääny minimiin kun ei tuo härveli ees nitise eikä mee särki. Tosin sekakäytön takia tanko suoristu maltilliseen 12asteen bäksviippiin, ei tartte nii hirmusti totutella kun välillä vaihdepyörää ulkoiluttaa.
^^^ tommonen VerFetten olis kelvannu jos noita männä talvena olis saanu järkevällä toimitusajalla.
Vahva veikkaus et toi on tehty just niillä mitoilla millä kustomia heiltä kyselin. No, toimii tuo vaikka ruosteen päällä on panimofirman tarrat.
Mulla on kai sitten fättifrontti kun on Bud edessä ja GC takana.
Trek on näköjään saanut paksurenkaisen etujoustopyöränsä kauppoihin.
http://www.hi5bikes.fi/~XzF9x0000001...F&Y104=TR-5088
^kolme tonnia etujousitetusta alupyörästä alukiekoin. Ei se tyhmä ole, joka pyytää...
Hupikulmauksen tarjous Farley 8:sta oli lähempänä kahta kuin kolmea tuhatta toimitettuna..
Kyllä alle 4 tuumaset on mun silmissä semiläskejä. :cool:
Oulussa vois olla kaveri kiinnostunu 19. Jos sua ei enää se kiinnosta niin ota yhteyttä. :)
Porvoossa kaverin mukana spessun fatboyn renkaita potkimassa. Mukava myyjä vastaili tyhmiin kysymyksiin ja sanoi 2015 joustokeula mallin tulevan pian liikkeeseen. Hintakin oli edullinen 4100 eur:) Kaveri jäi tinkaamaan 2014 perus fätboy L kokoa joka viimeinen ja väitti 1700 eurolla vaihtavan omistajaa ( ovh 1990 ) varmaanhan toi hinta on ostajasta kiinni, mut siinäpä vinkkiä jos spessun fatboy kiinnostaa :) liike on porvoon pyöräkeskus
Tarkemmin kun ajattelen niin YönTimppa ei korvaa ketään, eikä sitä korvaa mikään. Timo vie roskat, Timppa hakee lehden, Timuli lähtee 3krt päivässä nuuskimaan ilman koiraa. Timppa on tytär, äiti ja mummo. Kun tekee jollain vehkeellä pitemmän lenkin, on kiva käydä jälkipäivänä Timun kaa vain oleilemassa milloin missäin puskissa.
Jos Timolle laittaa liikaa vaatimuksia, niin käy kuin akanpullukan kanssa. Kaikille tulee pahamieli. Ja onhan YönTimo kaunis, kun tottuu paksuhin niihin.
Timppa muuten osaa uida. Siinä on etunsa, pilikille heti kun tulee 1cm jäät.
^no huh! Ajaisin!!!
On kai tuolla penkki liian alhaalla, ainaki korkkareille.
Seuraavana ostoslistalla. Hankintapaikkaa saa vinkata.
http://www.newbelgium.com/images/bee.../fattire_l.png
^Tyylikästä.
EDIT: Onko vielä kokemuksia persroiskeläpän toimivuudesta? Mucky Nuts kaiketi?
Oma persläppä toimii ainakin ihkun mainiosti, estää toki lähinnä kuran/veden sinkoutumisen suoraan persvakoon/satulan ja hanurin väliin, mutta ne on imho tärkeimmät kohteetkin.. Igluvalmisteen tuote mulla..
Mutiscarbon pesee ja huuhtelee kaikki, ugh.
Minulta löytyy Mucky Nutsin Fat Butt Fender :cool: On todellakin Butt Fender eli suojaa persiin, selkä on roiskeiden peitossa. Ja on riittävän leveä ainakin Muklukin kumeille, perusversio eli se kapeampi Butt Fender kusi laidoista ahterin märäksi, tuo leveämpi suojaa oikeasti kunnolla. Ihan tuurillaan Sportian konkurssimyynnistä bongasin viimeisen kappaleen noita läskiperäsuojia, en edes tiennyt sellaisia olevan olemassa.
Mulla on kans Mucky Nuts Fat Butt Fender. Eilisessä sateessa ei kyllä riitä muuta kuin nimensä mukaisesti perseen suojaukseen (ja persekin kastuu lopulta kun selkä kastuu ja vesi valuu). Selkä ja niska kurassa. Aika turha kapistus ja hankalahko/hidas asentaa. Tosin kun sen asentaa niin antaa olla paikoillaan. Mieluummin heitän jonkun sks-tyyppisellä kiinnityksellä olevan pidemmän lokarin tilalle niin saa selälle suojaa.
No taidan unohtaa koko turhakkeen. Lajin olemukseen kuuluu paskaantuminen. :D
Ja toisekseen kuinkas ton kanssa toimitaan jos tarttee pudottaa ahteria penkin taakse...
No juu, ja onhan mulla hissitolppa.
Mutta annan kuran lentää. :D
Eteen kyllä hommasin Fat Face Fenderin, sekään ei tosin ole vielä paikallaan.
Mä kun ajan aina se tyhmä virne naamalla.
Mäkin fiilistelin kuralärpäkkeet paikalleen, nää ei oo mutiscarbonia, vaan Igluplastikkia:
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...74058788_o.jpg
Imo syyskevätmärillä ajaessa kunnon takakuralärpäke on ihan must. Märkä perse/selkä laittaa koko ukon hytisemään nopsaan. Rumiahan ne kaikki lokarit on, mutta niin on kuskikin.