@eki_boomer missä sä oot me ollaan täällä
Sent from my iPhone using Tapatalk
Printable View
@eki_boomer missä sä oot me ollaan täällä
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mää oon motonetissä. Eli ihan vaiheessa.
@Kapu
Khyl kiinnostaa, mut viä on vaiheessa perheen pläänit. Palaan aiheeseen lähempänä viikonloppua. Nii ja öö tota, mää ny kuitenkin nostin Rohlokiekon seinälle. Oli 32/18 fix, mut liian taaki mun narujaloille näin kevätpehmeillä kot'poluilla. Nyt 32/21 free kun kevyemmäksi en sitä saa. Tänään Kiersin Sääksin ja Märkiön MPP:n kautta ja khyl sillä ajelee. Kehtaan väittää et saman verran mua oottelette oli mulla mikä pöörä tai välitys tahansa.
Ihan mukavasti pyöriteltiin kun löydettiin tuonne palomäelle. Paljon on hyviä polkuja ja polun tapaisia. Huomenissa voisi yrittää uudempaan kertaan vielä. Kiitos Eki ja Odottakaa.
Tack eki_boomer ja Legsa^. Tuossa ilta lenkuramme (palomäki + syrjälä): http://www.movescount.com/moves/move101007306
Pitää laittaa itselle muistilappu: Jos syöt itsesi ähkyyn niin ÄLÄ lähde heti pyöräilemään.
Taidetti bongat Eki tänää mäkireeneist. Keveennäkösest nousi Sellinmäki viä iltahämäris.
Juu siinä sitä hinkkasin ylös. Keveydestä en tiedä, nousi se lopulta. Aika pitkä asfaltti ylämäki täpärillä hinkkaamiseen. Oli pakko tulla tietä takas kun Konkoonkalliolla käväsin, siellä on kyllä paljon siivottavaa että tutu polut löytyy. Pitää mennä joskus isolla porukalla...
Eiks täpärillä olis paree Tornimäen hissilinjaa? Olis viä lähempänä Ekiä niin ei siirtymä kuluta kolorioita :)
Kyllä tällä massalla jokainen poltettu kalori on hyväksi. :)
Jepa, lähdetäänkö ajoissa? Esim. Kasilta?
Mikä teitä vaivaa!? Taas pitäis herätä ennen kukon pieruu! Antakaa kasvavan ihmisen nuq.
Voipi olla että määki ole ajokunnossa ja liityn seurueeseen.
Olisko tänään lähtijöitä. Öbait kl.17 jostain.
La 08.00 on mahisten rajoilla. Mistä liikkeelle?
Kävin aamulla Keimolassa ja jos mopopaana kiinostaa niin nyt kannattaa mennä. Useampi mittamies oli mettässä töissänsä ja veikkailivat että ennen jussia alkaa katujen ja kunnallistekniikan rakentaminen. Taloja tulee melkein Mosapakantielle asti. Jos sinne matka niin lokarit lisää ajomukavuutta :)
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...7e97d8c55c.jpg
Mä vaihdoin täpäriin kesärenkaat ja kuskasin villariosaan huoltoon. Ei kerinnyt tänään ajelemaan.
Mieluummin sitä lähtis aamusel. Pääsee ajois kotia lounaal. Kasi o iha bueno, mut kyl ysiki kelpaa. Mites homma sopii muitte kalentereihi?
Molemmat käy, kasi ehkä mielummin niin jääpi loppupäivästä enempi aikaa perheelle.
Jos saa lähteä völjyyn niin 9:00 mieluummin.
Tää on ihan Soini. Kasi sopii mullekkin. Pitää vanhempi tyttö viiä Roinelaan 7:45:s.
Ps. Kaks urosta syntyny, tiikeri ja keltane. 4 pitäis viel tulla.
Edit. 2 tyttöä lisää, tikru ja keltane
^ onnea perheenlisäykselle.
Mää mihinkään Valkjärven taakse vaan lähden 08.00 Tammelaan pöllisavottaan. Piti su, mut mytolookien manausten takia siirtyi lauantaille. Mut jos kaik' menee toivotusti niin palatessa käyn Melkut kiertämässä. Pitäkää hauskaa ja pysykää ehjinä.
Kaikki saa tul mukaa, eikä ketää jätet mettää. Lähtö klo 8 Harjula koulu pihast. Tsuumataa siin pikkase sitä kaltsii ennenko polkastaa matkaa.
Jeah. Nyt Ardenttia litkuttamaan
Oisko mitään järkee käydä siin ortodoksi(?) kirkon maastoissa? Vai sitäkö just Kapu meinas.
Se Harjula / Syrjälä / Ortodoksi mettä on ihan kivaa pätkää. Vai meinasko jäsen Kapu sitä kaltsia Harjulan koulun puolella ihan siinä koulun vieressä? No oli mikä kaltsi vaan, niin Ardent poksahti kivasti vanteelle kun vähän Ruotsalais brändättyä Kiinalaista paineilmaa sille näytti, ja litkutkin pysyi kerrasta sisällä! Eli aamulla sit katellaan kasilta!
Jahas eli mä olen sitten vähemmistön edustaja, että sillai. On se kun viikonloppunakin pitää kello laittaa soimaan herätystä ;)
Mää tuun läskillä, kun ei ole muuta nyt alle ottaa. Ortodoksikirkon pätkä on hieno!
Kyl mä meinasi sitä nyppyy iha siin vieres. Mut kiepastaa vaa ekan se Syrjälänmäki. Saa het jalat hapoil siin ekas nousus. Jos Odottakaa haluu nukkuu pual tuntii pitempää, ni hän tulee sit koulu pihaa klo 8.30, ku öölipöördit tulee Syrjälästä takas.
Kyl mä tuun heti alusta messiin. Pääsin viimeeksi ekaa kertaa siitä muuntamolta ylös (siinä aidan kulmassa olevat kivet).
Mukana jos jaksan heräillä..
Huu, äijät speksaa urheilua. Onneks mää pääsen kottikärräilemään pöllejä juurakkokivikkoon.
Jeba harjulan koululle kl. 08.
Malttaisko sedät odottaa vartin yli asti?
Jos tsekataan ne kaltsit siinä koulun vieressä eka, niin eiköhän me siinä vielä vartin yli pyöritä.
Olipas kivaa olla porukkalenkillä pitkästä aikaa. Kiitos kaikille.
Oli kyl hyvä lenkki vaik ite vähä puolikuntone. Se kmw:n nimeämä pätkä oli kyll nimensä verone, ihan pe##eestä.
Kiitos myös täältä kaikille lenkillä olleille. Katsotaan koska kerkeen käsittelee videot. Laitan linkit videoihin/videoon jahka saan sen käsiteltyä.
Kiitos vaan kaikille taas kerran. Oli kyllä paska se yks mäki, selkeesti uusi suosikkipaikka. :)
Kiitti seurasta, ihan mukavasti tuli haaskattuu jokunen tunti.