Mietintä on saatu päätökseen. Lämmitän.
Printable View
Mietintä on saatu päätökseen. Lämmitän.
Joo, tänään on hyvä päivä!
On vähän semmoinen suunnitelma, että voisin lämmittää.
Joo, tänään lämpiää, kaksikin kertaa. Ensin vaimolle ja muksulle alkuillasta. Ja itselle vasta lähempänä puoltayötä...
Lämmitän, mutta vielä pitäisi kolmisen tuntia vartoa. Jos kävisi hankkimassa vähän virvoikkeita, ettei vallan kuiva löylyissä.
Jep, tänään lämmitän
en lämmitä
Lämmitin ja kävinkin jo.
Kyllä, tein sen jo.
En lämmitä.
Äsken olin uimahallin saunas :) Ja mukavaa teki
en,joku muu saa tehdä sen puolestani...:)
Tpta vois todellakin harkita nyt kun näin topicin. Sitä ennen ei käynyt edes mielessä.
Jep, kun SE käski
En lämmitä. Eihän ole edes saunailta.
On jo lämpiämässä, eli tänäänkin saunotaan :)
Kyllä, lämpeemässä on
Lämmitetty ja käyty jo:cool:
Yheksältä vasta.
Just tulin.
Jeps:)
....
Lämmitin sitten kuten vähän arvelinkin.
En. Tuli ajaessa riittävän lämmin ja menen vain kylmään suihkuun.
Corrywreckan hoitaa ton sisäisen lämmön. Ei tarvii:)
No en, kun sitei vieläkään oo, mutta.. aattelin tyhjentää lämminvesivaraajan ja ottaa pitkän lämpimän suihkun kun paleltaa niin.
Tänään voisin lämmittää.
Lauantai ON saunapäivä.
Pitäähän tuo lämmittää kun on niin pimeäkin. Siis ulkona, ei sauna.
hjuu .
En lämmitä rouva lämmittää. Mä en lämmitä mitään en edes rouvaa.
Mä oon kuin jää.
On sytytetty.
Kyllä pitää. Tyttö tilaisi saunan kiekkomatsin jälkeen. Hän siis menee niitä sapkon poikia katsomaan nykyjään. Tsiisus, toiv ei rupia vaan mitään tommosen kanssa, en jaksa ruveta ruokkimaan kiekkomiehiä.:eek:
Vaimo laitto lämpiämään:)
:D:D:D:D:D Vai on lätkässä!
Mie laittasin saunan päälle, mutta kun viime kerralla (tiistaina) kiuas meni konkreettisesti "tulille" ja löi ½ metrin valokaaren melkein pojan näpeille. Eilen piti tulla Harvian takuukorjaajat mutta ei kuulunu ei näkyny äijiä. :cool: S#%tana tana. Puoltoista vuotta kesti vastus, ei hyvä.
No hoh, Rovanimei voitti 6-2. Sapko on kuulemma aika surkea. Tyttö on asiantuntija:D