Tänään tuli polkimet ja kävin saman tien ajamassa niitä sisään. Asiansa ajavat, ei edes kaataneet minua. Plussaa B-D:lle vaivattomasta ja nopeasta toimituksesta.
Printable View
Tänään tuli polkimet ja kävin saman tien ajamassa niitä sisään. Asiansa ajavat, ei edes kaataneet minua. Plussaa B-D:lle vaivattomasta ja nopeasta toimituksesta.
Eilen tilasin Radon Skeen 6.0:n. Tilausvahvistus tuli samantien ja kuitti tänään kun eilen maksoin tilisiirrolla. Lupasivat toimituksen 14 päivässä kun sitä erikseen matkallelähdön vuoksi utelin. Jännityksellä odotamme pitääkö luvattu aika - kovasti en pety jos ei mutta olisihan se kiva.
Voi voi.. 7.4. lupasivat että kahden päivän sisällä lähtee paketti. Tänään taas lisää mailia perään kun ei vieläkään mitään kuulu.. Kyllä tässä jo joutais poluille rymyämään.
2.4 (Lauantaina) Tilasin ja eilen 14.4 klo 11:30 oli postimies oven takana upeen radonin kanssa.
Posteihin vastailussa ainakaan nuo eivät tunnu pitävän kiirettä.. Radon spire houkuttaisi yhtenä vaihtoehtona, mutta mistään ei selviä stemmin mitta tai spacerien korkeus ja sähköpostitse asiaa tiedustellessa eivät ainakaan vastaile näköjään 3 päivässä.
Aiemmat kokemukset tilausten osalta sen sijaan ovat olleet ihan ok ja suhteellisen nopeita.
Tasan viikon päästä tilauksesta on kamat nyt käsissä eli siinä mielessä ok. Sen sijaan DHL:lle/postille pitää antaa lampaan perseitä iso läjä. Laatikko aivan sökönä, ihme että pysyi edes jotenkin läjässä. Sisältö oli ehjä vain sen takia että pedaalit ja renkaat ei aivan helpolla hajoa. Ilmeisesti käytetty jalkapallona tai vastaavana tuotakin.
Torstaina 14.4. tuli tilausvahvistus ja eilen tiistaina 19.4. tuli tavarat DHL:llä. Ei kyllä paljon nopeempaa toimintaa voi odottaa 6 euron postikuluilla Saksasta.
"Lähetys on tuote-ehtojen vastainen, tuote muutettu. Toimitus voi mahdollisesti viivästyä."
2x 22.4. ja 3x 25.4. näkyy itellan logistiikkakeskuksessa paketti, saas nähä kauan tuosta kestää saada tuotteet itselle (ja jos viestillä haluais leikitellä niin katotaan mitä saa... :D). Pyörä ja pari oheistarviketta tilattu 5.4. ja lähetetty sieltä 15.4.
Tulipa eka ohilaukas discountilta mun kohdalle. Tilasin Contin Town&Country 26x1,9" renkaat viime viikolla. Paketti tuli tänään ja yllätys oli melkoinen kun laatikosta löytyi Contin Ultrasport 700x23c kummit. Kummassakin renkaassa on kiinni tarra jossa maininta "Town&Country 26x1,9" mutta itse kummi on kyllä satavarmasti tuo ultrasportti.
Katotaan saako nahkahousumaan reklamaatiokavereita kiinni.. aika heikosti nuo on ainakin maileihin vastannut, jos nyt edes lukisivat tuon ja tekisivät jotain asialle.
Vähän sutii hommat BC:llä. Jouduin perumaan tilaukseni, kun eivät reiluun kahteen viikkoon olleet saaneet hommattua tavaroita, joiden toimitusajaksi oli ilmoitettu 2-7 päivää. Kaiken lisäksi meidän neidit odottelevat jo kolmatta viikkoa kenkiään, joiden piti löytyä suoraan varastosta.
Jos haluaa vaihtaa saamansa kengät toisenkokoisiksi kahden viikon sisällä lähetyksen vastaanottamisesta, niin tuleeko asiakkaalle ko. operaation lopullisiksi kustannuksiksi:
a. ei mitään
b. vääränkokoisten kenkien palautuskustannukset
c. vääränkokoisten kenkien palautuskustannukset + oikeankokoisten kenkien toimituskulut?
B-D siis ei ole tapauksessa sössinyt mitään.
P.S Jos ostatte Diadoran talvikenkiä, niin ottakaa numeroa suurempi kuin käyttämänne Shimanon kenkäkoko.
Tietääkös kukaan toimittaako DHL paketin postiin jos sitä ei voi olla itse vastaanottamassa? Nyt on nimittäin niin, että jos fillari ei tule huomenna niin se tulisi sillä aikaa kun olen Ranskassa.
Pitäisikö siis soitella DHL:lle vai olla huoleti ja hakea fillari lähimmästä postista reissun jälkeen?
Soita tai lähetä sähköpostia ja tarvittaessa sovi uusi toimitusaika tai paikka (voivat esim. toimittaa sen vanhemmillesi tai muulle luotettavalle tutulle).
Yleensä nuo firmat säilyttävät pakettia suunnilleen viikon-pari ja tietyn ajan kuluttua se lähtee jonnekin firman päävarastoon, josta sen voi uudelleen pyytää toimitettavaksi kotiin.
Ok, kiitoksia. Soittelen huomenna jos ei paketti vielä ehdi tulla.
Itella nuo kuljetukset hoitaa suomessa. Tuolla toimii se sama seurantakoodi jos paketti on jo suomeen saapunut http://www.itella.fi/online-palvelut...nseuranta.html Tuo firma ei käytä sitä dhl kuriirikuljetusta missä dhl hoitaisi jakelun myös suomen päässä. Dhl ja saksan perusposti on samaan firmaan kuuluvia.
Noniin.. discount vastasi mailiin, pyysivät lähettämään renkaat takaisin heille ja lähettävät uudet kunhan saavat nuo ensin sinne. Postikulut maksavat kuittia vastaan. Huoh, onpa monimutkaiseksi tehty heidän virheensä oikaisu.
Ainut isompi mutta on tuo palautuslomakkeen käyttö, pyytävät täyttämään ja toimimaan sen ohjeistuksen mukaisesti. Ainut vain, että koko helkkarin lomake on saksaksi! Olisi edes sähköisenä niin voisi google translatella arpoa mitä tuossa lukee mutta setviä nyt käsipelillä missä mennään, tupla-huoh.
Korjaus ylläolevaan:
Sen verran editointia, että discountin sivuilta löytyy pdf:nä tuo lomake, siitä copy&pasteaa google translateen tekstiä niin suurinpiirtein voi arvailla mistä on kyse.
Tilasin renkaat ma 25.4., sain lähetysilmoitusmailin ti 26.4. ja Keltainen Kuljetus 14 oli ilmeisesti eilen (ma 2.5.) käynyt ulko-ovella kääntymässä. Tyytyväinen olen.
Pyörä saapui kolmessa viikossa,mikä lienee ihan ymmärrettävää näin sesonki aikana ja pääsiäinenki oli välis. Innostuin sitte viä tilaan tilepehööriä pumppua,renkaita ym.. Toiv ne tulis viikos.
enivei, suosittelen mestaa.
Rengastilaus sisään 27.4. Toimitus työpöydälle 3.5. Toimii..
Tänään sain pyörän kun olin viime viikolla Ranskassa eikä toimitus onnistunut. Oli oikein asiallisesti pakattu ja vaihteet säädetty kohdilleen. Paketissa kaikki mitä oli tilattu.
Nonni tänään saapui paketti. Vähän rontti viikko meni aikaa. Kaikki tavarat oli mitä pitiki,mutta paketointiin vähän petyin. Kamat oli vaan tyyliin heitetty pahvilaatikkoon ja boksi kii muutamalla hassulla teipin palalla. Laatikko irvisti aika kivasti,kun sitä postista hain , juuri ja juuri oli perille asti kestäny, eikä onneks ollu mitää rikki/naarmuilla.
Mullekin tuli tänään pieni paketti. Tilaus taisi mennä viime tiistaina, joten ei paha. Ja paketti oli kyllä todella siisti, ei voi kuin kehua.
Viikossa saapui laatikollinen osia Ouluun. Minun tarpeisiini parhaat hinnat ja vieläpä ilman postikuluja. Kaikki tuli mitä luvattiin ja hyvin pakattuna. Hyvähyvä.
Nyt on eka tilaus tuosta firmasta tehty. Tai oikeastaan tein maanantaina ja tänään sieltä taisi tulla jonkin sortin tilausvahvistus (ei oikein toi saksa taivu). Katotaan kuinka kauan kestää, että gummit on hyppysissä...
Tavarat tuli tänään ovelle, joten nopeasti tuli. Plussaa täältä!
Tänään tuli paketti pitkästä aikaa B-D:sta. Puljun toiminnasta pelkkää plussaa.
Itse tuli sössittyä maksun kanssa, mistä syystä maksoin lopulta Visan sijaan tilisiirrolla, mihin meni muutama päivä. DHL:n toimitus Suomeen ja kun en tiennyt, että Itella hoitaa "toimituksen", niin soitin DHL:n aspaan, kuullakseni tylyn asiakaspalvelijan kehoituksen ottaa Itellaan yhteyttä. Itella yrittäny perjantaina toimitusta, ja tuskin on kotiovellakaan käynyt ovikoodista johtuen, puhumattakaan, että joku olisi tiedustellut sopivaa toimitusaikaa. Siispä hain paketin fillarilla duunin jälkeen postista ja ajomatka kotiin, pahvilaatikkoa narulenkistä roikottaen.
Olen ajatellut radonin pyörän tilata tuolta bike-discount.de:stä niin mitä toimituskuluja yms maksuja siihen tulee ja missä kunnossa pyörä saapuu, mitä joutuu itse siihen laittamaan/säätämään?
Nehän näkyy sieltä sivuilta, mutta yhteensä vajaa viisikymppiä rahdista, toimituskuluista ja siitä 7.95€ maksavasta kuljetuslaatikosta joka ei ole pakollinen, mutta siihen hintaan suositeltava. Oma pyöräni oli todella hyvin kasattu ja säädetty. Itse pitää laittaa ohjaustanko, polkimet, satulatolppa ja satula sekä etukiekko kiinni.
Mukana oli asiallisesti myös lista josta näkyi että kaikkien säädettyjen osien toiminta on tarkistettu.
Tilasin tuolta 19.5. Shimanon M161-kengät ja tänään tuli paketti työpaikalle. Ensiluokkaisen vikkelää toimintaa. :)
Ja taas propsit B-D:lle, viime maanantai-iltana tilaus sisään ja tänään kävin hakemassa postista duunin jälkeen. Toimitustapana DHL+Itella.
Hyvin meni viimeisin Bike-Discount -tilaus. Tilasin viime viikon torstaina ja tänään tiistaina eli kolmessa arkipäivässä olivat tavarat perillä. Takapakka oli se minkä tilasin, vanhan vuosimallin kypärä oli vaihtunut uuteen vanhan hinnalla. Tilasin siis 2008-mallisen kypärän, mutta tuli 2011-malli.
Nyt kun B-D ei enää käytä DPD:tä pakettien kuljetukseen, paketit löytyvät näppärästi lähipostista eivätkä jostakin teollisuusalueen perukoilta kuriirifirman terminaalista.
Sama täällä. Paketti tuli tänään, torstaina tilasin. Kaikki tavarat ok, dpd toi ovelle n. klo 9.00
Kolmessa päivässä Contin GP4000S:t kotiovelle tuotuna :).
Onkos muuten noihin pyöriin muita pakkausvaihtoehtoja kuin se 7,9€ maksava laatikko kun siinä lukee että ei sovellu täysjoustoihin joiden runkokoko on 22 ja olen juuri tilaamassa radonin am slide 7.0 ja siitä kokoa 22 :) auttakaapas kun en ainakaan itse löytänyt muuta...