Pitäiskö tässä vielä päihtyä oluen verran vai ei?
Printable View
Pitäiskö tässä vielä päihtyä oluen verran vai ei?
Aina on aikaa ölpän verran
Setälauman sananlasku
Juhuu, näemmä paksukaiskelit ovat tänä vuonna etuajassa siellä puolella palloa. Gut, gut. Täällä etelässä on nyt tullut pari kuukautta ajeltua, mutta nähtävästi joulupukin ilkeä veli on jo antanut lahjansa minulle etuajassa. Kaksi kuukautta vanhan pyörän rungosta nimittäin löytyi eilen murtuma, varsin setämäistä tuuria siis. Uusi runkohan tuolta jossain vaiheessa tulee, mutta luultavasti puhutaan parista kuukaudesta, ellei ihmeitä tapahdu.
Ihan jäätävän hyvää polkua täältä Seelannista on kuitenkin löytynyt. Rotorua ja Queenstown on aika pitkälti nyt koluttu läpi ja suosittelen tosiaan käymään täällä, mikäli mahdollisuus vain löytyy. Rahalle saa tosiaan vastinetta. Helibiking on vielä kokeilematta, mutta sekin hetki vielä koittaa tässä joku päivä.
http://i2.aijaa.com/b/00853/11447888.jpg
Onko tämänpäiväisen setälenkin polkujen kunnosta hajua? Ajankäyttöön voisi olla pieni mahdollisuus, mutta onko mitään järkeä lähteä tavallisen piskuisilla renkailla?
EDIT:
Ainii p***ule! Eihän täältä tois puolt jokkee oikeen pääse tonne munqqikselle kun hiihijät on vallannu paikat.
@ kolistelija, polkujen kunnosta ei mulla ainakaan ole mitään tietoa, ainakin pahis oli pyörinyt täällä sinqula cc:llä.
Kas sw' ilmoittautuu sieltä uudesta seelannista. Ei kait se ole mikään ihme ole että siellä vehkeet hajoaa, ollaanhan siellä koko ajan ylösalas verrattuna koto suomeen. Eiks tota runkoo pysty hitsaamaan jotta ajot onnistuu?
Hiukan peljästytti kun takavaihtaja päätti keventää alarissan muoviosat.
http://lh3.googleusercontent.com/-yW...0/IMGP0601.JPG
Kotiin pääsi kuitenkin hyvin ilman sinkulointia ja tuli muutamia polkupätkiäkin ajettua.
Itse asiassa se alkoi tuon jälkeen toimia paremmin, viimeisen pitkoksilla kolhimisen jälkeen kun on toiminta ollut vähän epämääräistä. Osasyynä kylläkin liian lyhyet ketjut.
Kuka vei jalkani? :)
Kyllähän sen jo lähtiessä tiesi että läskien perään lähteminen ei välttämättä ole tervejärkisten touhua lumisateella. Tuo Ignitor on kyllä eturenkaana todella hyvä... silloin kun leveästi tilaa. Kokeilin vähän kotimatkalla kanttailla sohjossa ja täytyy sanoa että hurjan kovaa se puree vähän kovempaankin lumeen. Kapealla polulla se ei ollut ihan parhaimmillaan, khih.
Keskisyke Munqqis-Munqqis oli 154, tauot mukaan laskettuna. OTB x3 ja tunkkausta varmaan noin 2km. Ei huono. Onko jollainen tarvetta 29" jäykkäperälle? :D
Kivaa oli taas koko rahan edestä, vaikka ei mennyt rahaa kuin kahviin ja munqqiin. Käytiin vielä kaffen jälkeen ajamassa Ukraina polku, muutamassa paikassa tapahtui outoja suunnan vaihtoja mutta takas päin oli jo ihan hyvää ja levee baana. Kiitos vaan kaikille mukana olleille.
Hipjahei,
hupaahan tuo oli, myös vastaantulijoiden ilmeistä pääsi taas nauttimaan ja munkkikoski yllätti extrapläjäyksellä.
Takki tyhjeni melko hyvin ja kaikki ajokamat hiestä läpimärkinä pesumakkinaan, seuraavaksi vuorossa RollingDarrylin Larrytys.
Ei, en meinaa tänään käydä koeponnistamassa:cool:
Tättärää!
Suurkiitos sedille lenkkiseurasta kajahtaa täältä Ristirajalta.
Kuten jo kuppilan pihalla Shimaanille ja HC:lle uhkasin, niin törmännemme toistekin.
Nyt ostoshelvettiin hankkimaan joululahjoja, huh. Luulen sen olevan vielä rankempaa.
Tuo ostoshelvetti kuulostaa pahalta, mä en onneksi enää voi lähteä koska join mukillisen palauttavaa punaviiniglögiä lenkin päälle.:cool: Jos sitä seuraavaksi asentais 32T eteen 36T:n tilalle ja tuota hissitolppaa vois myös sovittaa.
Larrytetty kera asennusjuåman joten ei avtoiluilua enää tänään. Eikä testilenkiä.
Toiset ottaa valokuvia, minä teen hölmöjä videoita:
http://www.youtube.com/watch?v=941dm-URQHA
Hieno video, muusiikki meni hieman pieleen, tämä olisi sopinut paremmin
http://www.youtube.com/watch?v=KofosWccOBg
Kyllä herkkä musiikkikin sopii hyvin...
Ai perkule, kiitos tuosta videosta. Ja sinä Janne pirät jatkossa pääs kiinni kun musiikista puhutaan. Biisivalinta oli taivaallisen hiano. Nauroin vedet silmissä.
Prkl, ulkoilemaan pääsee jo mutta kun yrittää vähän enempi liikkua tulee hampaat kipeäksi. :eek:
Suksiminen kirveli sen verran ettei päässyt edes synkän virran ylitse.
Luulin että nyt olisi jo vähän parempi tilanne... mersu kristmas
(Eka kinkku on sentään kohta syöty ja tein sentään suuren osan jouluruuista itse :) )
Se oli tasan vuosi sitten hieman kelit erit pitkäkoskella
https://lh4.googleusercontent.com/-T..._562.jpg?gl=FI
Missä on 'nyt' kuva? :D
Sehä on iha sama missä sen ottaa ku jokapuolella lunta turvoksissa
Olipas mainio tuo Kolistelijan video! Talvea parhaimmillaan herkässä tunnelmassa :)
Käykää ihmeessä sutimassa tuota Pahiksenkin mainitsemaa enskapätkää. Ura menee siis n. 50 m Zippoportaista linjoille päin. Pohjat on hyvät, mut reunat kaipaa tamppausta.
Nyt just taitaa hoodeilla olla hieman irtolunta, mut yritetään käydä imuroimassa hötöt pois pikapuoliiin...
Tykkäsin myös tuosta Kolistelijan subjektiivisesta heittäytymisestä ja olosuhteisiin nähden vaativasta dokumentoinnista. Videon katsottua alkoi tehdä mieli polkaista neitseellistä lunta tollasella paksukumilla. Mistäs sedät ovat tollaset tykit hankkineet ja paljonko suurinpiirtein kustantaa?
Hinnat on vaihdellu käytetyistä 1200€-4500€ uusiin. Eli kuukauden heroiini-annoksen hinnalla on sekaisin koko vuoden.
Ajattelin tänään käydä tiilerillä ajelemassa 18:30 alkaen, saa tulla kummastelemaan, oliskos ajoseuraa noin muuten tarjolla?
Tnx, molemmat aiheuttaa vakavan addiktion heti ensimmäisen kokeilun jälkeen, mutta nythän tota white snowta on ilmatteeksi tarjolla joka paikassa. Nyt on flu siinä vaiheessa etten kykene, mut mielellään joku kerta.
Onni Wannin uusi paksukainen maksaa kotiin kuljetettuna 1350,- jos sellainen kelpaa. Saatavuus on nyt kyllä vähän heikko ja menee ensi
helmikuulle.
Starttasin pihasta 18:29 ja tarkoitus oli keretä ihan sil puol jokke asti, mut ei pystyny sit kykenemään. Oli jo lähipolkuset siinä kuosissa et oli pakko todeta ekan tunnin jälkeen et kunto ei piisaa, taito ei riitä ja kalusto on väärä.
Hmmm. Tarttiskohan alkaa reenaamaan?
Nyt sitten ihan oikeesti treenaamaan, uittu että hävetti vetää tänään tota porukkaa ylästön puolella. Heti kun vähänkin oli höttöä, niin fillari ulos polulta, polun reunat pilalle. Sit piti tunkata ja hirveä kiroilu. Onneks ei ketään tullu paikalle niin sain ajella yksin, eikä ollu muita kuulemassa.
Puoltoista tuntia paksuttelua ensin mukamas yritin linjoille ja **tut sinne ollu mitään menemistä, mutta ylästöntien eteläpuolella olikin jo ihan polkusia auki. Järviylängölle en viitsiny mennä, mutta muuten ihan ajettavaa.
Tää joutu Komentajan™ kanssa Myyrmannin ostosviidakkoon ja pääsin vielä maksamaan, joten lopettakaa toi vinkuminen, mulla oli kuiteskin vaikein ilta.
Mä muuten vedän sanat takaisin siitä sun biisivalinnasta. Soi muuten alkumatkan sen verran hyvin päässä:mad: