Uimaan illalla vai aamulla, mennään kohta.
Printable View
Uimaan illalla vai aamulla, mennään kohta.
Hankkisiko sittenkin muoviläskin? Salsa Beargrease vai Borealis Yampa?
vaarallista (rahanmenon kannalta) harkintaa.. Ite päädyin tuunaamaan läskiä "edullisilla" kuituosilla (ei siis runkoa), laitoin tolpan, tangon ja keulan kuitusena alumiiniläskiin..
nyt pitää harkita, että mikä olis se talvirengas BFL:n tilalle, jos vaikka tulis kunnolla lunta enstalvena..
Läski vai täpäri.
Läski on hauskempi, täpäri helpompi ajettava. Ja kuttumaisempi ylläpidettävä. Ap joors kuten Äm Nykänen sen sanoi :)
Asiaan: kullanväriset vaijjerinkuoret laitetaan sit kun ne pitää työmatkuttimeen vaihtaa, ei ennen.
Oikea vastaus olisi varmasti molemmat, mutta sitä ei taida pörssi tähän hätään kestää.
ardent vaiko hans dampf ... syksyn keleille maasturin rengastuksen harkintaa ... hmmm..
Itse harkitsen Pelago Stavangeria syksy-talvi-kevät pyöräksi. Maasturin ja maantiepyörän kaveriksi.
Milloinkahan pyöriä on tarpeeksi ettei tarvitse enää uusista haaveilla ?
Loma loppui. Pitäiskö ottaa lisäksi loppuviikkokin lomaa... työhuoneessa 29,7 lämmintä nyt jo aamusta :mad:
Mulla oli sama pohdinta alkukesällä. Vaikka oli parikin käytettyä MukLukia sopivasti hollilla päädyin vielä täpäriin. Läski sitten seuraavaksi... ellei kyklograinderi sitten kuitenkin.
Mutta katoppa sitten, ettet mitään 29er-täpäriä osta. Ne tappaa kaiken ilon ajamisesta :(
Mulla oli hauskaa ajella tuolla muovistumpperilla kunnes luin tuon foorumiviisauden :rolleyes:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Asioista tietävät
Ai sää ostit Stumppijumpperin. Toinen harkinta on ollut Stumpjumper vai Camber Evo. 2015 Stumppia pitäisi kohta saada koeajoon.
Vetäiskö... vai ajaisko vaan?
Tämän viikon vakiokysymys on ollut, josko helteisessä ja lähes hapettomassa toimistossa istutun työpäivän jälkeen jaksaisi raahautua mäkipyörän kanssa Sappeelle. Ja tänäänkin tuntuu siltä, että ei pysty, liian hapokasta.:mad:
Kirkkaat vai mustat kehät.
Lähtiskö tänään vuoden ekalle valolenkille? Päivällä kävin parituntia ajelemassa, mutta silti vähän polttelis. Loma ja kaikkee...
Pitäsköhän se teräsrunkoinen maasturi vaihtaa hiilariin?
Harkitsin kanaaterian ja megaaterian välillä, kana voitti.
19 astetta lämmintä ja kova sade. Lähteäkö ajamaan töihin lyhyissä lahkeissa ja hihoissa vai laittaako sadekamat.
Tour-henkistä Cochonou-makkaraaa Nizzan Carrefour-kaupan tarjouksesta. Leluauto on hankittu jo pari vuotta sitten.
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.n...20784076_o.jpg
^mitäpä noita enempi miettimään, senkus hankit.
Hakisko jarrupaloja LBS:sta vai tilaisko jostain :seko:
Pitäiskö kokeilla modernia maantiepyörää? Ne vaan näyttää jotenkin niin tylsiltä.
Lähdenkö kuvarastia hakemaan vai avaanko oluen. Avasin oluen.
Veiskö tuon täpärin tsekattavaksi myyjäliikeeseen keulan natinan takia vai yrittäiskö selvittää itse.
EDIT: sinnehän tuo meni, saattaa kestää "viikkoja", GRRRR....
Lähteäkö vai eikö lähteä? Tekisi niin mieli. Kaunis kelikin... Mutta tämä pirun yskä.
Joo mä tsekkasin, vika luultavasti kruunun liitoksessa. Samaa mieltä oli hemmo liikkeessäkin. Itsehän tuolle ei voi tehdä *mitään*. Rtech(?) vaihtaa keulan yläpään sitten kun niillä on tarvittava palikka.
Noh, hyvä opetus, että fillareita pitää olla monta ja joustopyöristä on pelkkää riesaa :D
Harkitsin, ostaisko uudet talvirenkaat toiseen autoon kerrankin ajoissa?
https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/...19&oe=54981AA8