Huomenna en ehdi, mutta muistakaa että huomenna on tärkeintä tehdä lista hämähäkkimiehen vihollisista. Sunnuntaina mukana.
Mä en tiedä mitä haluan, älä menetä unelmia, tee lista, KIVIKKOPOLUISTA, sun vihollisista......
Printable View
Salomaantie 42, ottaa vastaan W testejä, tulkaa tekemään. W-pyörä on teitä varten!
Perjantai-ilta veti ensimmäiselle lamppulenkille, aika kuumottavan pimeetä oli seiskan perämettässä kun laitoin keskellä mettää valon pois päältä. Tutut polut vaikutti aika oudoilta lampun valossa...
http://www.sports-tracker.com/#/work...oh4t557iink317
Mulla taitaa jäädä yhteislenkkeily väliin tänä viikonloppuna. Liikaa ohjelmaa.
Voitelumestarin naama hyppäsi paikallissanomista suoraan aamukahvin joukkoon. Mikäs on tämä toiminimi, niin tietää mihin viedään kapulat jatkossa rasvalle?
Mut fillarointia, sunnuntaina klo 10 lähdetään Salelta ja ajellaan 3-4h kevyttä ja puhutaan 3min testin tehoista :rolleyes:
Oon kuullu huhua, että Koskista pääsee metsiä pitkin fillarilla Pirkanhoviin... Jos joku osaisi reitin, tuollahan voisi käydä vaikka sunnuntaina kahvilla. Mutta jos kaikki lenkille lähtijät on reitin suhteen yhtä kuutamolla kuin minä, saattaa olla parempi kurvailla vaan tutuilla poluilla.
Hape oli kieltämättä hyvin esillä tänään!
Valkeakoski -Pirkanhovi välillä on peltoo aika paljon mutta onko siellä sittenkin joku polku....:seko:
Mulle käy sunnuntaina mikä tahansa lenkura. Jos lähipolut saa enemmän kannatusta kuin kahvittelu Pirkanhovilla, mennään lähipoluille.
Mutta izmon reittituntemus on hämmentävää... :)
Kuis huominen? Otetaanko perusnuotit ja unohdetaan kahvit?
Reipasta menoa oli taas! Salelta startattiin neljän ajajan voimin. Lotila, Rapola ja Korkis tuli taas kierrettyä. Edes hissilinjaa ei skipattu. :)
Reippaasti, osan matkaa. Pitäisiköhän päivittää voimansiirtoa, notta jaksaisi pysähtymättä ajaa pienet vastamäet ylös asti;)
Hienot kelit kyllä fillarointiin, keskimäärin melkein joka toinen ilta tullut käytyä "yölenkillä" eli sysimetsissä lampun kanssa (no eipä sitä valoa olekaan viikolla tarjolla kun töistä pääsee). Hienoa ja tunnelmallista hommaa! Vkonloppuna oli niin paljon suunnitelmia, että eip ehtint mukaan...
Gixxerin lamppulenkeissä on asennetta! Ite oon lähinnä tyytynyt lamppulenkkeilemään asvaltilla Koskin ja Treen välillä.
Mutta nyt sais lumet tulla! Saa nähdä, pystyykö tällä pitämään Pirkan hölkän uran ajokunnossa läpi talven.
http://www.arkitiede.fi/pyoraily/2013/fat.jpg
Näyttävä kulkine!!
Toivotaan nyt kuitenkin ensin pakkaskelejä, ettei tule liian kovaa ja pitkää lihasvoimajaksoa ;)
Olisiko pienen vedon paikka siitä, meneekö tuolla traktorilla hissilinja ensiyrittämällä? ;)
Just ajattelin, että pitäiskö käydä kokeilemassa hissilinjaa... :) Pito riittää ihan varmasti, mutta noilla välityksillä ja näillä reisillä saattaa huippu jäädä saavuttamatta.
Testilenkki ajettu, eikä hissilinjatoivoa taida tosiaan olla. Tolkuttoman hauskaa tolla tankilla on ajella, mutta kun massaa on jotain 16 kg ja pienin välitys 32-36, niin hissilinja tuskin nousee mun pulkannaruilla edes puoliväliin. Mutta voishan sitä käydä vaikka isänpäivänä kokeilemassa, mihin asti nousee. Ja ens kesän tavoitteeksi tietenkin, että ylös asti. :)
Kovaa mutta perusteltua tekstiä! Toki otan vedon vastaan, mutta viilataan sitä hieman. Mä ajan läskillä, ja wb saa valita haluamansa fillarin. Alemmas hissilinjalla jäänyt tarjoaa munkkikahvit. Joko kerrasta poikki tai paras kolmesta -veto. Toteutus jossain vaiheessa isänpäiväiltapäivää.
Lippupalvelusta ei löytynyt lippuja tähän kisaan, mistä niitä saa?
Mä taidan kohta ottaa (ennestään kuraisen) fillarin alle ja lähteä etsimään kuraisia pimeitä polkuja... Huomenna on luvassa mielin määrin kaloreita, niin jos raivais niille kropasta vähän tilaa...
Toi on kyllä häiriintyneen näkönen maxipallo toi Akin pyörä :D Mut jos se pitää talvipolut ajokunnossa niin ei voi ku peukuttaa ;)
Rinne oli täynnä mylvivää väkeä, mutta huippu jäi silti saavuttamatta. Tosin vain noin metrillä, sillä läski takarengas lipsahti hissilinjan viimeisestä kivestä... Läskillä on hyvä kiivetä, sillä takarengas pitää, vaikka kuinka runnoisi putkelta.
Eli jos kehät ois olleet poratut niin selvää pässinlihaa ois ollut nousu ?
Painat izmo vaan tilaa-nappia On Onen verkkokaupassa, niin pyörä tulee kotiin melkein yhtä halvalla kuin multa lainattuna. :) Sullehan ei tunnetusti niitä kilsoja juurikaan kerry.