Seinäjoen valittajalle terveisiä!
Se on aina hauska kuunnella maalaisten valitusta etteivät mahdu kulkemaan autoineen. Tervetuloa pk-seudulle, voisit oppia paljon.
Printable View
Seinäjoen valittajalle terveisiä!
Se on aina hauska kuunnella maalaisten valitusta etteivät mahdu kulkemaan autoineen. Tervetuloa pk-seudulle, voisit oppia paljon.
Joku "pro" Specialized kamppeet yllään maantiepyörällään paineli nohevasti Tampereen Hämeenpuistossa Lauantaina noin kolmen aikaan punaisia päin autotiellä, noin 5-10 auton letka takanaan tilannetta todistamassa ja valojen vaihtumista odottamassa. Katseli ensin hienosti trackstandissa tuleeko autoja risteävältä kadulta... HIENOA! :mad:
Minä nyt en jaksanut lukea tuota ketjua lainkaan, mutta itse toimin pääsääntöisesti siten, että "ydin"kaupungissa ajan pyöräteitä ja himmaillen, sitten kun pääsee vähän taajaman ulkopuolelle jossa liikkuu vähemmän autoja siirryn jo ajoradan puolelle. Silloin saa myös kiihdyttää. Syitä en nyt ala tähän luettelemaan, koska näitä voinee lukea juuri muualta ja uskoisin, että omatkin perusteeni on jo joku listannut, todennäköisesti vielä täydellisemmin kuin itse olisin jaksanut kirjoittaa.
Tänään bongattu naispyöräilijä Jyväskylässä ennen Tiituspohjan nousua, sekä pari pidemmän lenkin heittänyttä jotka otti meitin kiinni ennen Vaajakoskea. Paha tappio. Lienettekö foorumilaisia, tunnustakaa? Itsellä tosiaan aika karsea olo krapulasta johtuen, enkä tiedä oliko hyvä idea heittää edes tuota nakkimakkaralenkkiä, mutta ei vain voinut vastustaa kun ei vettäkään tiputellut. No, tulipa himmailtua.
Kukahan mahtoi ajella suojatien yli kolmenkulman ABC:n viereisessä liikenneympyrässä, joku maantiepyörä oli.. Tulin moottoripyörällä kohti, voisin vain sanoa että parempi mennä kunnolla sinne suojatielle eikä jäädä pohtimaan ja hidastelemaan.
Ketkä kaksi foorumilaista mahtoivat olla täysjousto-Trekkeineen lauantaina iltapäivällä Seitsemisen luontokeskuksessa? Oli tarkoitus vaihtaa muutama sana enemmänkin, mutta ette jääneetkään näköjään kuppilaan sumpille.
Mikäs porukka huristeli juuri äsken kaatosateessa Espoon Hirvisuontietä?
Selvyyden vuoksi mainittakoon, että kyseinen Sellon krossilenkki ajetaan virallisen aikataulun mukaan keskiviikkoisin. Tarkemmat speksit tuolla:
http://fillarikalenteri.fi/eventinstance/1031/2011-9-21
Kuka ajoi tänään Jopolla Tattarinsuolta Malmin hautausmaan kupeeseen? Kuskilla oli sidin kengät, klossipolkimet ja olalla ikean kassi. Vauhti oli ihan mukavaa.
Pariskunta(?) ajeli tänään päiväsaikaan Haltialan suunnalla mielenkiintoisella kulkineella, nojakki-pystypyörä-tandem, (eli nojakki joka on jatkettu pystypyörällä)...
En ollut minä, mutta kenaattorin kuvaus
viittaa kovasti Hase Pino:n.......
kerran olen yrittänyt perässä pysyä.
Mikäs jengi jyräsi eilen ltapäivällä veikkolasta kilsa-pari bembööleen päin? Reilu puolenkymmentä kuskia samis-ajokamat päällä ja lapanenkin nousi virkeästi.
Eilen puoli viiden aikaan Töölönlahdelta lähti Vauhtitien suuntaan joku Wilier Cyclocrossilla. Ei ole ennen tullut bongattua Wilierin CX-pyörää. Aamulla Mäkelänkadun valoissa naishenkilö kommentoi Haro Marya, että mulla on samanlainen fillari.
Oliko foorumilainen, joka tuli crossarilla tänään viiden hujakoilla vastaan, Haltialan ja Pitkäkosken välisellä peltopolulla iloisesti tervehtäen?
Moikka Cyklooppi. Tuli käytettyä melko uutta menopeliä koeajossa haltialan pellolla. Joten bongaus tuotti uuden nöösin kirjoittelee palstalle.
Ketkä lie voorumilaiset ajeli tänään Radonin ja Canyonin jäykkäperillä Tampereella Lamminpäätä kohti :)
Liekkö foorumilaisia ollut tänään Sappeessa bongatussa maantiefillareilla liikkuneessa seurueessa? Ainakin muutama Bianchi ja yksi Focus oli ajossa.
Kiitos Cyklooppi. Rossari oli heräte hankinta työmatka menopeliksi täpärin rinnalle. Ja mennään viel ihan orkkis osilla. Renkaina pyörii Schwalbe Racing Ralph 35. Ei ole muista renkaista vertailukohtaa, mutta kulkihan noi ihan mukavasti märällä pellolla.
Kukahan se ninjapyöräilijä oli kun ajoi Vantaalla 1955 Ylästöntietä itään Tolkinkylän kohdalla ajoradan laidassa, sillä olemattomalla pientareella? Tummat vaatteet, ei heijjastimia eikä mtn valoja, ilmeisesti kippuratankoinen härveli jota ei *piip* vaan nää autonvaloissakaan. Tilastoon taisi olla kiire?
Olisko ollu Grabbe Graanlund ´Grangullan tsykkelboikkarnista ajoiko Ahmalla?
Tua noin,ei kukaan nähny mua aamulla klo 06.00 ku mulla oli willarissa valot hei! ihan oikeesti...
^ Hah, hah!
Kuka mahtoi olla se nojapyöräajuri tänään aamupäivällä noin klo. 10.00 Raisiossa Ihalan risteyksen valoissa. Suuntana oli satama/naantali. Pikkusen tuli semmonen olo että ittekki haluaa semmosen kulkupelin.
Tänään ajelin maasturillani pitkät pätkät cx-kuskin kanssa Keravan Keinukalliosta Tapanilan kulmille Helsinkiin. Ensin pysyttelin parinkymmenen metrin päässä takana, mutta Korson risteyksessä cx-kuski pysähtyi ja ei auttanut kuin mennä eteen. Sitten huomasinkin, että olin saanut varjon, joka nyt vuorostaan pysytteli parinkymmenen metrin päässä. En sitten kehdannut laskea tahtia, kun olin nokkamieheksi joutunut, vaikka vastatuuli oli pirullinen. Kotona katselin, että keskisyke oli 163 (anaer-kynnys Pajulahdessa elokuussa mitattuna 160) :)
Jotta kenen kanssa oli kunnia tempoilla?
Kuka Ridley-kuski kaatui tänään Herttoniemessä? Säikähdyksellä ja revenneillä vaatteilla taisit selvitä?
Kukas se tänään ajeli maastopyörällä Kullaanvuorelta käsin, siinä hiukan lemmikkieläinhautausmaan jälkeen?
Oltiin siinä koirien kanssa jalkaisin liikenteessä (pyörät hylätty sinne puskaan, että sais noita suppilovahveroitakin kerättyä) :D
Oli sen verran hauskan- ja sottasen näköistä menoa että.. :D
ketkä mahtoivat olla ne sankarilliset jotka ajelivat äkäslompolo-maisemissa viikonloppuna 24. ja 25.9.
weirwolfit ja advantaget/uudet mountainkingit näyttivät tietä mahtaviin seikkailuihin ja livakoihin pitkospuihin.
kiitokset kauniit, löysin jälkiänne seuraten hienoja polkuja!