Joo. Laitetaan korvan taakse. Ja anna mulle vihree pallero, ku kehuin sua! :D
Printable View
Kiitos vaan, mulla on ollu vähintään yhtä hauskaa! Ja hommahan jatkuu taas ens maanantaina...
http://kuopys.fi/index.php?mact=News...t01returnid=60
-Make
Kahteen mieheen normiHiltulahden kiertoajelu. Kahvit Takkabaarissa ja munkki renessanssiaikaisen ihannevartalon omaavalle maistui myös.
Tänään tapahtui ihme: yhteislenkillä TimoT ei jättänyt eikä edes päässyt ohi. Meikä on kovassa iskussa jo nyt.
Heleketti, taitaa olla ens kesänä kyyti kylymää:eek:
No, ei vielä innostuta. Kyseessä oli spinning ja kiinteät pyörät!;):D
Stantheman oli toisen letkan vetohommissa koko tunnin ja minä tulin vähän takavasemmalla aurinkokannella:D. Ootahan viikon päästä;).
Tänne lipasahti nyt se 600:s viesti, se olisi kyllä pitänyt säästää tuonne siilin topiikkiin.
Sinähän Timo olet oikeastaan sellainen wannabee-kuopiolainen. Tule vain ulos "kaapista"!:D
Melko hiljaista on siilissä, äsken lumipyryssä ajelin tunnin...Millos timo ajellaan peräkkäin siilissä?
Onko Hannibaalin nurkilla koiranulkoiluttajien polkuja ajeltavaksi?
Hiihtämässäkin pitäisi käydä, muuten tulee kilometrihinta suksille liian korkeaksi, ennenkuin talvi loppuu.
Lääkitys kohdilleen:mulla on nyt käytössä Avamys ja Bricanyl pitäisikö säästää pari henkosta / suihkausta ensi kesän kiripisteitä varten?
Ja siten oli resepti jotakin pitempiaikaista ruskeakorkkista pieninä annoksina. Ei kuulemma muuta sivuvaikutuksia kuin vapinaa sydämmen tykytystä yms. Pääasia kuitenkin että pyö.. eikun henki kulkisi.
Huomenna ke-lenkki edelleen klo 17.00. Tästä kun vielä päivä pitenee, siirrytään kuuden lähtöön.
Tässä on muutama polku, jota olen tampannut.ei ole kovin hyviä ajobaanoja...
Ke-lenkki 15 km Jännevirran suuntaan ja takaisin. 1.
Meni viikonlopun yhteislenkki taas sinkkuhommiksi, kihnuttelin jäätietä pitkin Vehmerin suuntaan ja sieltä Puutossalmen kautta kotio. Keli oli mainio, samoin tie, kuiva ja sula, paitsi jäätie. Kalustovalinnassa pitäisi olla tarkempi, tuo talvivälityksillä oleva sinkula ja nastarenkaan ei nyt ollut ihan paras mahdollinen yhdistelmä, no tulipahan pyöritystä. Matkaa 76 km ja aikaa meni melkein päivä eli 4 ja tuoli tuntia. Vehmerin tietä voi sotkee ihan millä vehkeellä tahansa vaikka maantiepyörällä jos keli pysyy tollasena.:)
http://www.traxmeet.com/traxmeet/showperformance.jsp?performanceid=897668993
Kevät (kesä) tulee näköjään, kun tänään oli lenkillä neljä ajajaa. Peruslenkki Hiltulanlahdessa ja Takkabaarissa kahvit. Vauhdikkain lenkki tänä vuonna ja osa syynä se, että ajettiin maantiellä pyörätien asemesta muutama pätkä.:) Uusi, hieno pyörä oli nähtävillä ja myös komea ajotakki Irlannista. Kilpavarustelu jatkukoon....:D
Huomenna perinteinen kevyt keskiviikkolenkki klo 17.00. Valoa ei enää juuri tarvitse, mutta hyvä olla mukana silti.
Joko pj. antoi tasoitusta, kun ei maanantai iltana uskaltautunut paikalle?
Eihän tällainen peli vetele:D.
Sinä masensit minut täysin edellisellä kerralla. Kyllä tämä kausi on jo paketissa. Kävin myymässä pyörät ja ostin golf-välineet.:(
Kaikesta huolimatta ke-lenkki: Vaajasalon jäätie ja Julkulan rantapolut. Kahteen mieheen. Ja jälleen uusi pyörä ilmestyi "piireihin". Käyrätangolla ja nastoitta näyttää tuo ajelu sujuvan liuhakkaasti, kun vain homman osaa.
Uuhimäki ja muutenkin reippaat sykkeet koko matkan:). "Apukuskit" (2 kpl) vaihtuivat viime sunnuntaista toisiksi ja nämä menevät kyllä ensi pyhään mennessä vaihtoon, kun eivät ymmärtäneet kahvittelusta mitään. Siis kahvipaussia ei ollut.:o
Tää touhu menee jo aika rapaiseksi. Ensi viikollekkin näyttää plussaa ainakin päivällä.
Illan seuraspinningissä 12 jäsentä. Minäkin olin taas uskaltautunut mukaan ja mukavahan oli ajaa käsikädessä TimoTeen kanssa.
Huomenna ke-lenkki entiseen malliin.
Ke-lenkki kahteen mieheen. Lentoaseman kierros välillä vähän reippaammin ajaen. Taitaa pari viikkoa mennä maantiekauden avaukseen?
Tänään olin viittävaille lähdössä maantiepyörällä maaningan suuntaan. Tie oli iltapäivällä aivan sula ja jopa kuiva. Jos ei tule lunta lisää lähipäivinä minä ainaskin otan ensi tyypit asfaltilla:)