Muutaman junnun kanssa Kymi B200. Kyllä kannatti.
Printable View
Muutaman junnun kanssa Kymi B200. Kyllä kannatti.
Eilen aamulenkki maantienlaitaa 45km @ 1h40min ja tänään klassinen "rautarunkolenkki" Peugeot Ventouxia ulkoiluttaen maanteitä ja kelvejä pitkin 26km @1h5min.
Tänään kiersin lenkin Vihti - Vanjärvi - Karkkila - Haavisto - Vihtijärvi - Herrakunta - Olkkala - Vihti ja sen päälle vielä kympin ketunlenkki että sai 70 täyteen. Hienoa kun vihdoinkin oli kesän tuntua ilmassa.
Palauttelua 60 km Lopen suunnalla eilisen Kymi B200:n jälkeen.
90km maantietä,välillä neljään mieheen ja lopuksi yksin,kahvit kurkimäessä.
Eilen pari tuntia sawon hiekkateitä.
Palauttavan ajelin.
Melkeen 4 ja puoli tuntia kiersin naapurikuntia. Wahoon boltti sekoili garminin nopeusanturin kanssa niin joutui sen kalibroimaan heti alussa.
Aamulla joskus ajat sitten ketterä vakio 105km, 28km/h. Kyllä aamuyölenkille pitää ihan kunnolla laittaa vaatetta ylle.
Vain 4 pupua, mutta taas hirvi siinä samassa paikassa mitä olen niitä ennekin nähny. Joku hirvien suosikkipaikka, vähän ennen Hulikanmutkaristeystä. Aika paljon autoja liikkeellä, yksi ohitti ihan hihaa hipoen vaikka ajoin pientareella ihan oikeassa reunassa, ja huutelivat ikkunasta jotain haistattelusanoja, pelästyin aika lailla.
Aamusta maastossa vakiolenkki.. 30km/2h20min säätötaukoineen.. Kevyttä pk vauhtista
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Aamulla 117km ennen töitä - sujui kyllä tosi ketterästi, vaikka aattelin ettei suju kun eilenkin ajoin reippaasti. 4 pupua, joista yksi kuvitteli olevansa valkohäntäpeura kun hyppeli sellaisia korkeita hyppyjä ja juoksi aika pitkän matkan mun edelläni; huutelin pupulle että "hypittääkö?" myös kisuja, yksi siinä mun edessäni saikin aamupalaksi hiirulaisen.
Loman alkajaisiksi 112 km@4:20h. Noin kahden viikon lenkkitauko päättyi samalla.
Muun perheen sukuloidessa ajelin lauantaina ja sunnuntaina töiden jälkeen aika kovat 3h lenkit. Ja kun kahden edellisen viikon kuormituskin näyttää olevan taas vajaa 700tss/wk, niin olo on nyt aika rento.
Pari päivää vielä töitä ja sitten muutamaksi viikoksi ahvenanmaalle telttailemaan ja touringia ajamaan. Aika jees :)
2,5h krossarilla hiekkaa, asfalttia ja polkuja hetki sitten. Aamulla neljä h melontaa että harrastettu on taas tänään:).
Tänään sellaset 73km 24km/h. Riccionesta San Marinoon. Tällaselle tasamaan hitaalle menijälle nousu meren tasosta 650 metriin oli tarpeeksi rankkaa. Oppaana entinen kilpapyöräilijä ja minua kymmenkunta vuotta vanhempi herra seurana joka aikoinaan kipittänyt kympin 31 minuuttiin. Arvatkaa kuka siis pyysi jossakin vaiheessa hidastamaan hiukan. Lisähauskuutta toi reilusti yli 30 asteen lämpö. Alaspäin oli kyllä aika hauska tulla. Huomenna pitäisi sitten vetästä jo satanen.
kolmeen mieheen jälä-siilinjärvi-maaninka,132 km,yhdellä rengas rikko toivalassa.hyvä keli oli ajella.
Vakioaamulenkki Orimattilaan 45km @ 27.5km/h. Ehtii juoda rauhassa aamukahvit ja palata keittämään heräilevälle perheelle aamukahvit :)
Aamulla hieman rauhallisempi 106km, jalat alkaa olla jo väsyneet kun kolme peräkkäistä reilua satasen päivää. Huomena tulen autolla töihin kun kerta viimesen kerran ennen joulukuuta voi.
Äsken taas Manamansalon pehmeillä hiekkateillä ja vähän kiven mulla poluilla ja asfaltilla. Aamupäivä jalkapatikassa. Huomenna tulee sateet joten aamumelonnan jälkeen on hyvä jatkaa matkaa autolla seuraavaan mestaan.
Aamulenkki suuntautui metsien kautta Seinäjoelta Kurikkaan ja takaisin. Paluumatkalla skippasin kelkkaurat nevalla. Matkaa tuli 82,5km ja aikaa kului 4h 29min.
Viiskymppiä/reilu pari tuntia cyclolla. Hiekkaa ja asfalttia.
Tänään 101 km 25,1km/h Riccione-Urbino suuntimilla. Jotain 1200 nousumetriä helteessä oli mulle ihan riittävästi, pisin nousu noin 8 km, mutta oli ihan kiva ajella rauhallisesti kun ei ollut kovin jyrkkä, olisiko ollut reilu 300m nousua. Vauhtia hidasti ajelu vanhan kaupungin mukulakivillä.
Iltapäivälenkki ennen eteläisen sateen saapumista 42km 24km/h Kumian-Seestan "vuoristoseudulla". Aamun ajelu tuntui vielä jaloissa ja perheen kanssa nautittu kana-riisi-ateria ei antanut tarpeeksi eväitä, mutta onneksi oli energiapatukkaa mukana. Päivän saldo 87km.
Tänään 160 km etupäässä asfalttia niin kuin kapearenkaisella maantiepyörällä kuuluukin, mutta jonkin verran myös hyväpintaista soratietä.
Vähän sellaisessa all-day comfort hengessä, Porvooseen suorinta tietä, sitten etelään päin Vessölandetia kiertämään ja toteamaan että onhan se aika iso ja luonnoltaan monipuolinen saari, sitten takaisin jokirantaan kahville ja lopuksi suorinta tietä kotiinpäin ihmetellen missä se sääennusteen sadealue oikein viipyy.
PS Ihan joka paikassa ei ajettu kelvillä vaikka olisi pitänyt tai jopa voinut, mutta ei siinä mitään erikoiskohtelua vaadittu, kyllä sinne maantien laitaan olisivat saaneet tulla muutkin pyöräilijät!
PPS Jännä nähdä ja kokea jälleen kerran miten paljon riippuu autoilijan pääkopan sisällöstä. Kapeahkolla Sondbyntiellä pystyi ohittamaan nätimmin ja turvallisemmin perävaunullisella sorakuorma-autolla kuin saksalaisella farmarimallisella henkilöautolla...
Tänään tunnin sateessa ja olin märkä, mutta kyllä kesäsateessa on silti mukava ajaa varsinkin kun ei ollut kylmää.
Tänään ennen sadetta Kaustby-Terjärv-Kaustby. Ja tietenkin munkkikahvit Shellillä. 32km.
Aamupäivällä polkaisin teräsrunkosinkulalla 71km @ 2h56min maanteiden laitoja Orimattilan kulmilla. Hämmästyttävää, että saman lenkin olen polkenut maantiepyörällä ja cyclolla useamman kerran ja sinkulalla napsahtaa seitsemän PR:ää
Tänään 215km@7:49h, kokonaisaika 8:29h. Seuraavaksi lomailuun kuulunnee viikonlopuksi soraa, laavulle ajo, illanvietto ja paluu: 100km+100km.
Kävin vetämässä Vetelissä kebabin. 20km ja 1,5h.
Aamupäivällä krossarilla 2,5h ja 80km. Hiekkatiet olivat vuorokauden sateista niin pehmoiset että ajoin niillä vain noin kympin ja loput asfaltilla.