Olisiko tiistaina maastoon yrittäjiä? Voisin lähte opettelemaan touhua
Printable View
Olisiko tiistaina maastoon yrittäjiä? Voisin lähte opettelemaan touhua
Ehkä voisi tiistaina iltapäivästä lähteäkin metikköön...jos nyt ei vanhoja akkoja sada taivaalta :)
Kello 15.00 jälkeen voisi kyl sopia hyvin. Tällä tiedolla mikä nyt o mul
Mä lähden Jos vaan kerkiin ajoissa kotiin.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
En tie ehtiikö ihan 15 vielä ku klo 14 pääsee riihimäeltä.lähteen töistä..16 ois sopivampi :)
No sopii se 16 ihan yhtälailla mulle :)
Oliskos tiistaina millasta metikös ajelua tiedos? Voisin lyöttäytyä seuraan myös jos on aloittelijalle sopivaa menoa :D
Vaihtelevaa varmaan, katotaan sit tarkemin kun sattuu lenkin alotus osumaa. Ei nyt mihinkää kallion päälle viiti lähtee seikkaileen tms, helpohkoa/sopivan vaikeeta baanaa. Mukaan vaan! :)
kyl toi 16 on aika varhain. silloin vasta loppuu työt ja pitäis teleportata riihimäeltä hämeenlinnaan sekunnissa :confused:
täytyy katsoa jos pääsee liittymään joukkoon hieman myöhemmin
Pitää juniper kehitellä reitti sopivaks tms. Pakko se kait on lähtee ajoissa että näkee ajaa viel vähä aikaa :)
Niin siis aloitteva maaston on oltava, koska toi o eka maasturi minkä omistan. Niin en kauheen osaavaksi vielä iteseeni uskalla sanoo maastossa. Tosin ain voi kantaa pyörän, jos ei uskalla ajaa... :seko:
Lauantain ja sunnuntain ajelun perusteella maastosta löytää mm. mutaa, kuraa, lätäköitä, liukkaita juuria, hauskoja tilanteita ja huisia reittejä :)
Yllättää miten hyvin Racing Ralphit pitää, kun ei liioittele vauhdin suhteen. Eilen lähdettiin kuudelta liikkenteeseen ja ajettiin Katuman ympäri, yhtään myöhempään en lähtisi lenkille ilman valoja.
Onko tiistai klo 16 puomilta? Mä voin lähteä myös mukaan.
Kyllä se puomikin käy lähtöpaikaksi tiistaille.
Puomi, rautatieasema, joku muu paikka johon kaikki varmasti löytää? :) Rautatieasemaltaha pääsis aulangolle, katumaa kierteleen jne, puomilta katiskoski/ahvenisto/parola tai vähän pidemmällä siirtymällä edellä mainitut.. :D just tulin tutkimasta aulankoa sauvakävellen.. :D
Ookoo, puomi it is. Jos epäilyttää puomin sijainti, niin tuossa karttalinkki. Poltinahontien varrella tuossa mäen päällä on Moottoriradan risteys ja pieni koppi josta lähdetään liikeelle. Tuon kartan nuolesta hiukan etelään.
Keli näyttää ihan suotuisalta, eikä tuolla taida sadetta olla tulossakaan: http://testbed.fmi.fi/history_browse...radar&t=5&n=15
En taida keretä ulkoilemaan ennen kuutta joten taidan tehdä oman yökyöpeli lenkin
Hauskaa oli lenkillä, vaikka toi työnteko edelleenkin haittaa harrastustoimintaa (varsinkin kun innostuu vähän turhanki kovaa menemään molemmis) :) Tietty kalustoki piti rupee hajoileen, kotio kyl pääsi vaikka polkimen laakerit vissiinkin alkaa sanoon sopimusta irti...paluu lukkoihin siis!
Hyvä ettei suurempaa kalusta murhetta tullut. Lenkki oli varsin miellyttävä näin maasto aloitukseksi :)
Olipas lämmin ja hieno syyskeli!
Saas nähdä pääsenkö enään valoisan aikaan mihinkään ennen kevättä.....
Sunnuntaina makkara lenkille pitäisi päästä valoisasti aatellen valoisan aikaan :)
Yritän ainakin olla tänään kello 18.00 puomilla maasturin kanssa. Tämä lähinnä ilmoitus, jos joku arpoo lähtimisen kanssa vielä
Löysikö kaikki kotiin?
Turvaluokituksen mukaisesti ajettiin parissa ryhmässä :) Me jälkipää käytiin Tervaniemessä kääntymässä ja tietä pitkin takasin, oiskohan ollut vartin yli seitsemän Poltsarin liikenneympyrän paikkeilla.
No hyvin samoihin aikoihin me pääryttiin puomin nurkille. Ku kieputeltiiin pitkin poikin metsikköö sekä hiekkateitä. Se joka tietää kaupungin osat voi sanoo tarkemmin
Okei, lauantai ja sunnuntai näyttävät kumpikin tällä hetkellä sateettomilta. Lyödäänkö sunnuntai lukkoon makkara-ajelulle?
Aikataulu voisi olla tän suuntaista,
-lähtö puomilta klo 10:30
-paluu kotiin valoisan aikaan
-välissä makkaranpaistoa Aulangon tekosaarten avoimessa kodassa/nuotiopaikalla
Reittiehdotuksia otetaan vastaan, mä ajattelin että voisi ajella mahdollisuuksien mukaan siten, että kesken päivän voi jättäytyä pois tai myöhemmin liittyä mukaan. Eli koitetaan ajella lenkkejä kantakaupungin ympärillä?
Sunnuntai ehdottomasti. Reitiksi mielellään sellainen, että 26 ankkuri raahautuu mukana :D
Moro .. mäkin oon vielä maisemissa, hemmetti kun työ vie ajan / voimat .. mutta makkaralenkille mä ehkä pääsen, tosin maasturia ei ole joten ihan täyttä offroadia en kykene tulemaan
Sunnuntai vois sopia itellekin, lauantai ei sit millää :)
Retroankkuri sai tänään uuden keulan. On aivan käsittämätön ero miten paljon paremmin menee kivien ja juurakoiden yli. :D