Mavic crossmax slr disc kiekot käytetyt, ku halvalla sai.
Printable View
Mavic crossmax slr disc kiekot käytetyt, ku halvalla sai.
PS3 kuulemma pitäis pojalle hommata
CRC:stä varmaan jotain pientä mutta tarpeellista kun on ne ilmaiset postitkin... pitää sitä ennen hankkia hieman speksaus-olutta.
eikös se ala olla se aika vuodesta, että pitäisi hommata itselle joululahja?
Ostin just pikkujoululahjaksi Power Tapin G3:sen ja Enven kiekot. Mitäköhän saisin joululahjaksi... Pitää olla tosi kilttinä. :)
Alkaisi olla joo... Tämmöiset sukset olis kivat... ja sitten sitä lunta...
Patteri pitäisi muistaa hankkia kakeen, kun töihin mennessä ei päässytkään smoothisti sisään ajamaan vaan piti pysähtyä kaivamaan lätkää. Sitten pitäisi käydä kyselemässä joko joululahja on tullut ja kasattu niin pääsee törsäämään osan palautuksista.
Uusi ykköskypärä. Napsahti halki eilisissä lipoissa kun eturengas lipesi yllättäen alta mustalla jäällä...
Huh huh, pelottava tilanne.
Ei ole oikein mitään tällä hetkellä mielessä. Camelbakin puseroon piilotettua juomasysteemiä äsken tuumailin, mutta enpä taida sittenkään.
Meinaan kävästä katsastamassa Mikonkadun Intersportista, olisiko niillä Asics Nimbuseja hyllyssä. Kauppias lähetti 30 prosentin alennuskupongin, joka on tänään viimeistä päivää voimassa. Ellei ole, menee nettitilaukseksi sitten silläkin rintamalla. Alennuskuponki odottaa käyttöä CRC:llekin, viimeviikkoisen tilaushässäkän seurauksena. Sitten pitäisi käydä jostain hakemassa kassillinen ruokaa. Stoccan herkku houkuttelisi, kun tarvitaan jotain vähän erikoisempaa huomista ruuanlaittoa varten, mutta pelottaa jos siellä on paljon väkeä. Ehkä käyn kurkkaamassa ensin varovaisesti ovelta.. :)
Näköjään sykemittariin patteri
Taistelu melua vastaan, osa 2:
Logitech Ultimate Ears TripleFi 10 Noise-Isolating Earphones
http://www.bigpicturebigsound.com/ar...ith-access.jpg
Eli osa 1, Denon AH-D2000 kuulokkeet ei olleet ratkaisu ongelmaan. Seuraavaksi kokeillaan näitä. Parin tunnin päästä testataan että toimivatko tarkoitukseensa vai onko taas ostettu lisää kallista mutta turhaa... Pitäs olla ainakin hyvät äänenlaadullisesti näiden kait.
Jos toi ei toimi, niin katselepa Shure:n (www.shure.com) tuotteita...
nimimerkillä "tyytyväinen E3c käyttäjä jo vuosia" (http://www.earphonesolutions.com/dereofshe3an.html)
Shuret toimii, mutta myös nämä on hyväksi havaitut http://www.klipsch.com/image-s4-white-in-ear-headphones
aiemmin myös Denonia (ah-c360) ja Shurea (e2c) käyttäneenä .. Nyt parinvuoden kokemukset klipchistä.
OU YEAH!!!! Ainakin ekan vartin perusteella TOIMII!!!! Avokonttorin toisesta päästä kuuluva älämölö vaimenee jonkin verran jo pelkät napit korviin laittamalla. Mutta kun Winampin iskee tulille niin samantien häipyy kaikki ääni!! Jumalauta kun on siistiii!!!!!!!!!!!!! Vielä eivät ole tulleet mölisemään tuohon nenän eteen tälle puolen konttoria, joten täytyy jatkaa testiä...
Mutta ompa kiva kuunnella poppia nyt KOHTUULLISELLA tai jopa hiljaisella volumella ilman että siltikään mitään puheensorinaa ja armotonta jeesustelua kuuluu läpi kuulokkeista!
Ja näiden äänenlaatu tuntuu olevan todella priimaa!! Tietysti nettiradio ja tietokone eivät ole millään muotoa hifiluurien testialusta numero 1 mutta huomaahan sen jo tässäkin jos luurit/napit olis ihan paskat!
Minä olla, tyytyväinen! :)
ps) Uusi verkkokauppa.com on täysin paskassa paikassa, paska paikka saada auto parkkiin, ei meinannut parkkipaikalta löytää itse kaupan pääovelle, ja itse liikekin olis tosi paskan sekava. Tässä yhden siellä käyneen ihmisen mielipide. En ymmärrä mistä se hirvee hype ko paikkaa kohtaa tulee. Nettikauppana toki se on aivan kingi mutta nyt oli tulenpalava kiire ja hätä saada romut HETI. :)
Pyörä odottelee kaupassa. Viides olisi ja tilaa ei ole kolmellekaan. Meikä on kusessa (ja miten ja minä vuonna kertoa vaimolle).
Näin kai on tehtävä :(
Pitäis vihdoinkin ostaa talviajoa varten kypärä. Siis vaan kokoa isompi, että sais pipon mukavasti alle.
Ajattelin, että aleista vaan joku perushyvä halvalla. Mutta isäntä kun rupesi esittelemään Chainreactioncyclesiltä Urgea ja Pocia, niin olin ihan myyty...
No, täytyypä käydä kuitenkin vielä tsekkaa Hi5bikes, pyörähuolto, fillariosa, vaikka täytyy varmaan tilaus pistää menemään CRC:lle...
HDMI kaapparikortti tietsikan pci-e -väylään. Koska minulla on elisa-viihde ja kuulemma kuutiokaupalla tallennustilaa.
Ongelma kuitenkin on, että HD -kanavia ei voi tallentaa :( . Minä olen VHS -nauhat hinannut kierrätykseen, joten en ala 70-luvun kuvaa enää tallentelemaan.
Joten keväällä:
- "Kun Giro tulee televisiosta ja ulkona on lenkki-ilma - lenkki voittaa. Girot katsotaan sitten kun itseä huvittaa." ;)
Mulla menee kesäkypärän alle lippis ihan OK, joten talvella otan vain pehmusteen pois ja laitan lippiksen kaveriksi Goren WS-pannan tai -pipon. Viime talvena taisin kylmimmillään ajaa jossain -12°C eikä vielä tarvinnut edes tilkitä ilmanottoa. Onko sellainen hattu liian ohut?
Edit: siis tällainen:
http://www.windstopper.com/cms-images/22/391/11082m.jpg
Kyllä ton kesäkypärän (Giro Hex) alle menee just powerstretch pipo, mutta kun on saanu takaraivoa (ja hiusta) niin tuntuu et kypärä ei istu niin hyvin ku kesäkeleillä. Haluaisin paremmin istuvan kypärän, joka ei puristaisi eikä jäisi päälaelle killumaan, saisi tukevasti päähän.
Josko hissilippu huomenna. Tekisi kyllä mieli uusia monoja ja suksiakin...
Skinsin bibsit ja ajopusero.
Sysloon pitäisi uusi penkki hommata tai sitten siirrän maasturista Fliten sysloon ja hommaan maasturiin uuden.
Ketjuohjuri, satulatolppa, satula ja stemmi 29":lle. Tupeless kiekot täpäriin (vai kokonaan uusi fillari?). Ja uudet kiekot maantiepyörään.
Joo, pitäisi varmaan pysähtyä miettimään... :D
Satulaputkeen kiinnitettävä laukku pitäis hommata. Kun vaan osais zoomata oikean kokoisen...