Pitää, ellei isi kanna ;)
Printable View
Pitää, ellei isi kanna ;)
Huhhuh, kävin taas polokemasa vähän: Lapinrinne-Oukku-Syvänen-Lapinrinne. Pyörä paranee kokoajan.
Hokasin että etujarrulevy on aivan vähän kiero, siksi laahaa. Mitenkä nuo jarrupalat saa keskitettyä? Näyttää että vasen pala on reilusti irti levystä, mutta oikea pala on melkein kokoajan kiinni levyssä.
Voi ***** meni hermot, siinäpä laahatkoon :mad: :D :(
Moro ostakaa poro :D Lähteekö kukaan huomenna syväseen ajana täältä kaupungista? Jos lähtee nii saako kyytiä sinne? Ku isä lähteee jyväskylään niin ei oo meillä sit autoa [img]smile.gif[/img] :confused:
Mikä pöörä telekkarila o nykyää :eek:Lainaus:
Originally posted by tv.:
Voi ***** meni hermot, siinäpä laahatkoon :mad: :D :(
Tämä mulla vielä on, tosin siihen on tullu pari "pientä" päivitystä:
-Shiver SC ´02
-HFX-Mag HD 8"
-Mavic 721 + Hope Bulb
-sikaleekeri
EDIT:
Kävimpä ekan kerran ajamassa ff-Lazer päässä. Täytyy sanoa että OLIPA MAHTAVAN KREISIÄ :eek: :cool: . Tuommosta juurakko-/kivipolkua ajoin noin 1.5 km loivaan alamäkeen. Oli sen verran turvallinen olo ettei tarvinu paljoa jarruun koskea.
Sen mie vaan sanon että kohta on takakiekko mutkalla. Toivottavasti se kestää, muuten menee taas muutama satanen ko pitää ostaa uusia osia :(
[ 07.08.2004, 22:36: Viestiä muokkasi: tv. ]
oltiimpa Levillä, rata on aika huhhuh.. kestää n.2-3min ja kokoajan mennään ihan vitun täysiä :eek: Meikällä lähti Mobster vanteelta yhen permin jäläkeen :D Tuli kylkeenki reikä ku se leikkaantu johonki vitun kiveen.. näyttäs pitävän vähän kovempia paineita siinä :rolleyes: no olihan sillä ajettukki jo vissiin päivä :( :(
koht puolee vois alkaa heittojen suunnittelu, pitäähän ny pari messiläpattia olla sielätäälä :D
-Hemmo
unehtu viel..
huomenna kaikki oukulle.. hissit viimestä päivää auki :(
mie, juho, tv? ja tiitsa ollaan ainakin menossa
lippu on sit se 7e, HALAPA!1
Perse ku ei oo rahaa nyt just. Porukka lähti tikkakoskelle ja en saa mistään rahaa :mad:
Tarviiko taluttaa... :D no ei ku sielä o gondoli... :D
tommi,net 2 pulttia siinä satulan päällä...Ne vähä auki ja painelet kahvaa ja kii ne pultit..
Oli siistiä vettää tännään viimestä päivää oukulla vuonna 2004. Meni vaan jalat paskaksi ku talutin pyörää 4kertaa ylös vai oliko se 3 kertaa :D
Nonni, eka kerta Oukulla tänään.
Päivän saldoa:
-2 kaatumista
-ruhjeita vasempaan kyynärpäähän
-naarmuja etukiekkoon ja Shiveriin
-molemmat renkaat puhki
-sain 2 Fazerina-patukkaa yhen hinnalla
Tästä on hyvä jatkaa kohti syksyn rientoja.
oli kyllä luxus päätöstilaisuus, vaikka mua ja Tiitsaa hiukan puhalluttiki..olo helpottaa kun pääsee taas ouluun :rolleyes:
Oukun hissit pyörii sit seuraavan kerran ens kesänä jos ei saaha jotain talvidiiliä..
-Hemmo
ainiin, ajettiin nochaindhdualtripleä dh radalla.. pitää vähän hioa ohituspaikkoja ku käyp rata ahtaaksi :D
Hyvä että ees jotkut ovat päässeet ajamaan tänään... Puhalluttaa.
:D
"Mun omat sivut: www.Fillarijuhani.cjb.net"
-Hienot sivut fillarimestarilla. Ajat spessulla ja kotisivuilla vain konan kuvia? shame on you!!!!
:D
p.s. Olin muuten viides kävijä, tai käviä, kuten sivuilla kerrotaan...
Hoso, yritin panna sulle mailia, mutta ei tunnu luukku ottavan niita vastaan... Mika se sun hotmailiossu oli?
Ei uutta talta mantereelta. Perjantaina otettiin vahan snapsia, ja lauantaina piti sitten rapulassa edustaa tutun haissa.
Kohta syodaan taas!! [img]smile.gif[/img]
:eek: Lukekaa täältä toinen postaus
No hyvä että siellä on käyny porukkaa.
VOi kyllä laittaa uusien hardrockien kuvia ja vaikka bighitin :D
make, m_nevalainen@hotmail.com
heitä tuone viestiä [img]smile.gif[/img]
luukku o ummessa ku migu pisti sinne hädlin räjäytys kuvat [img]smile.gif[/img]
Turpomiehen ottamina muutama kuva Levin radasta..
http://www.pinkbike.com/modules/phot...touserid=24343
gagi ku ovroudi o nuri...
mulla ois nytte hädli manuskat, ja aattelin sinne uppia ne ni kaikki halukkaat pääsis lukeen sitä sieltä :D
Hösö Park Toolin spa-2 avaimella hadley napa aukeaa. Vaatii pientä viilausta jos haluaa kiristää laakereita kun akseli on kiinni.
KAupungille pyöräileen kohta
15.00 Kaupungille fillarilla---->
Joo Kyllä mä sen Tapion tunnen. Seinäjoelta sekin kotoisin...
Hzö kävin tänään ylläksellä, mutta en ehtiny tulla moikkaan ku oli niin kiirus.
Ehkä ens kerralla. LEVI REEHOORATARULEZ!!!!
***** siitä tulee H I E N O 111!!!!
ku saa ne hypyt kuntoon niin ei helevetti on kyllä niin vauhdikas ja upia rata että ei mitään rajaa!
Heh! vedin Lauantaina sitten kalsarikoomat ku ei ollu muutakaan tekemistä.
Voi juma että on olkapäiden lihakset kipeänä eilisestä. DH onki rankempaa mitä olen kuvitellu. Enkä mie ees eilen ajanu niin lujaa kun muut.
jeah...Lainaus:
Originally posted by Senior T:
Hösö Park Toolin spa-2 avaimella hadley napa aukeaa. Vaatii pientä viilausta jos haluaa kiristää laakereita kun akseli on kiinni.
Noo.o ketäs täällä näin myöhään viellä on :D
Ainaki mie ja sie
jaaha,päk tu skuul....olipa hurjaa :D
turboman->et sitte vastannu yölä?!?! :D :D