työmatkat ja iltalenkki,yhteensä 42 km.
Printable View
työmatkat ja iltalenkki,yhteensä 42 km.
62km@31km/h . . eli palauttelua.
Työreissulla puolitoista tuntia. Yhtä juhlaa :)
työmatkat 28 km.
Eka lenkki koskaan maantiepyörällä, 50km.
^ Köfte, me tiedetään jo että teillä on diabetes, ei siitä tarvi ihan joka käänteessä muistuttaa ja perustella. On meitä muitakin vaivaisia.
Joo, tämä paksusuoleton vanha ämmä ajoi tänään 110km. Nyt oon ajanu kolmena peräkkäisenä päivänä reilut sataset ja huomena on lepopäivä.
61km@33,5km/h . . eli PK:ta.
Eilen runsaan tunnin hienossa sadekelissä. Mä oon varmaan joku pervo, mutta jostain syystä tykkään ajaa kesäsateessa varsinkin silloin kun ei tuule.
Tänään Uurainen-Multia hiekkateillä gg-ajelua pari tuntia. Muu aika 6-21 välillä pääasiassa jalkapatikassa metsässä:).
Pirkanmaan korvessa 60km/3h25min maastoa. Ajoseuralle pk, itselle no juu men nej
130km@34,4km/h ja päälle reilu 20km palauttelua. Pari KOMia taisin ottaa matkalla.
Tänään taas vakioviikonloppulenkki Haminan, Virolahden ja Miehikkälän teillä (108 km/4 t 28 min).
Parisen tuntia haahuilin pienenpiä asfalttiteitä ja klv:tä ihan yksikseni.
Äsken titskugrainderilla kiva maaseutulenkki 73,9@3:25. Radan vartta Vantaanjoen varteen ja siitä Keravanjoelle, jonka vartta Tikkurilaan ja Jokiniemeen ja joihinkin muihinkin mystisiin Vantaan paikkoihin. Jotenkin päädyin Kuusijärvelle, josta sitten Sotungin ja Länsisalmen kautta Porvarinlahdelle ja rantoja pitkin kotio.
Läskillä äsken Rokuan uudet "MTB-reitit" läpi.
eilen 44 km ja tänään 60 km hybridillä.
Tänään cyclolla 170km, satulassa 7:32h. Pääosin soraa, kylä- ja metsäautoteitä. Alla olleet WTB Nanot ovat sopivat tuollaiselle reissulle. Aamupäivä sateli kevyesti, mutta iltapäivällä sai nauttia jo auringostakin. Juomarepussa oli kolme litraa ja pullossa 0,7, mika riitti juuri työpäivän mittaiseen temmellyksen. Kahdella juomapullolla matkan voisi venyttää pariin sataan. Nyt on sorakiintiö täynnä viikoksi, pariksi ja seuraavaksi listalla on asfalttia.
Olo on melko rouhittu ja kämmenet kuumottavat.
Iltapäivällä 2h maastoajelua.
Porvoon Ajoja katsomassa, kuten ilokseni aika moni muukin.
Kuninkaantietä myötätuulivoittoisesti Myllymäenkadulle, Virtaalan kautta kiepaten Helsingintielle/Uudelle Porvoontielle ja vastatuulivoittoisesti takaisin. Satku täyteen ja mukavaa kisafiilistä kaupan päälle.
Aamulla satasen, kun viikonloppu meni pskaksi, sunnuntaina lähdin aamulenkille mutta alkoi sataan melkein heti ja käännyin takas. Nytkin satoi mutta ajelin osin sateessa. Jano pääsi yllättään, ja viimeset 30km vaati jo keskittymistä mutta ajoin kun olin päättäny että piruvie se satanen on nyt ajettava.
^^ minulla jäisi lenkit aika lyhkäsiksi jos ne olisi työpäivän mittaisia...
La/Su 630km ja jotain kotimatkoineen. Ajokeskari lienee tuossa 24-24,5 vaiheilla. On analyysit vielä tekemättä. Hiukan väsyttää, vaan olipa oivallista matkaseuraa.
^ Onneksi olkoon! Aattelinkin viikonloppuna Sinua ja mietin että tuli sinulle hyvät pitkänmatkanajokelit. Minulle tuli hyvät kuvauskelit :)
bonkille, en mä ole mitään kieltänyt, mutta en mä kenenkään toisen sairauksista täällä kerro, omista vaan, että siinä mielessä. Tässä just mietin että oikea käsi on ainut paikka mitä EI ole leikattu.
Ja lähinnä sillä tavalla että huolimatta vammasta olen ajellut aika mukavasti lenkkitossuilla. Ja on mulla muitakin vaivoja, mutta en välitä kertoa. Ja mistä sitä tietää onko Köften poika iloinen jos isä täällä hänen sairauksistaan kertoo? En mä toivoisi samaa omalta isältäni!
Ja on-topic:
Lauantaina joitakin tunteja maastosinkulointia Ajomiehen perässä Hikiän maastoissa. Kivaa oli, vaikka kunto on hukassa. Ja sitten aamulla kaatosateessa töihin.
Kiitos Tempokisu! Oli hienot kelit ja se muutaman kympän kestänyt raju sadekuurokin itse asiassa kruunasi homman. Loppukiri viimeisellä 20 kilsalla mäkisessä maastossa oli kyllä vähän turhaa. Oli fyysisesti hyvin tyhjentävä ja henkisesti antoisa lenkki. On nää sellasta huumetta. Toivottavasti tuli hyviä kuvia.
^ tuli, tyyntä ja aurinkoista, ja järvimaiseman taustalla mielenkiintoisia kumpupilviä. Ja vapaapäivä. Yleensä aika vaikeeta saada samalle päivälle nämä osatekijät.
@ Kisu & p bonk:
Ei ole pahastunut, eikä tytärkään. Meillä on totuttu tässä asiassa pelaamaan avoimin kortein.
Rouvan lukioaikainen luokkakaveri kuoli salailun ja hoitamattomuuden yhteisvaikutuksiin 80-luvulla.
Poika kantaa ranneketta, ym. muuta tunnistetta, tytär huonommalla menestyksellä; pallojoukkuessa
toki asia on tiedossa.
No jospa tämä asia olisi kuitenkin käsitelty ja ei ole enää tarvetta palstalaisia muistuttaa perheenne lasten sairauksista.
En minä asioitani salaile, mutta fillarifoorumilla ei ole järkevää nyt ihan kaikkea kertoa. Läheisilleni vaan.
Minun puolesta kyllä; tässä on myös mukana hieman valistusaspektia. "Suuri yleisö" ei kykene erottamaan toisistaan
1 ja 2-tyypin d:n eroavaisuuksia. Kaikki tuupertuneet ihmiset eivät ole välttämämättä pelkästään alkoholin/huumeiden
vaikutuksen alaisia. Varsinkin tässä tapauksessa, kun kyseessä on teiniosasto, joka saattaa hakea rajojaan, alkoholin
nauttiminen laskee verensokeria ja tehostaa insuliinin vaikutusta. Tästä seuraa hypoglykemia tunnetuin seurauksin.
Tänään seiskeetseittemän kilsaa. Muutamia uusia hiekkatien pätkiä cyclolla. Reipas kolme tuntia.