ilta ajelut 43 km hybridillä.
Printable View
ilta ajelut 43 km hybridillä.
Iltapäivälenkki töistä kotiin. Kesä.
krossarilla aamulenkkinä 65 km ja vajaata pari tunteroista.
Kaverin kanssa juuri 66km, oikkeinkin mahtavasti kulki.:)
Tänään 2,5h fatbikella 😎
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
leppävirta-sorsakoski-leppävirta-kuopio+kiemurat 88 km ja 3,5 tuntia.
Tänään tuli ajettua läskillä pari tuntia hupiajelua.
Aamulla alle 50km. Tuuli taas niin paljon, että palasin mieluummin nukkumaan. Vittuako sitä enää tässä iässä tappelemaan tuonkaan kanssa.
Äskön Vakiolenkki 105km cyclolla. +2 astetta. Vain 3 pupua, peura pyörätiellä, kisu makoili keskellä ajotietä Säijässä. Ihan tyyntä.
Vähän arvelutti lähetä koska oli hieman huono olo ja koko ajan kova jano, mutta onneksi sujui ihan ketterästi - nyt lepoa pari päivää.
Ajelin kisun aikoihin kisun kulmilla (kauempaa katsottuna) puolikkaan kisun lenkistä ja näin kaksi pupua. Oli kyllä hieno aamu.
Aamulenkki Turku-Naantali-Merimasku-Askainen-Nousiainen-Rusko-Turku, 101km@3:38. Muitakin polkijoita oli likenteessä, mahtoikohan kesäkeli olla syynä.
Vehmeri äsken eli 101km ja vajaa 6h. Olihan tuolla muitakin, mutta yksin ajoin.
Tänään vakioviikonloppulenkki Haminan, Virolahden ja Miehikkälän teillä (108 km/4 t 27 min).
Ai lähditkö sinä(kin) vähän ennen aamukahta lenkille? Ja ajaako joku mun vauhtiani (KM2) itellä meni 105km 4.21. ja cyclolla ajelin. Cyclovakiolenkki- ennätys, keskinopeus huikeat 24,1km/h. Ei se maantiepyörällä kovinkaan ketterämmin mene, ja sitten saa koko ajan pelätä että menee rengas.
Mitä nyt katselin autoillessani päiväpyöräilijöitten trikoita, niin tää varhaisaamulenkkeily on senkin takia paree, ettei kovin moni näe mun rönttövaatetusta :D
118km yhteensä. Aerobiseen ottaa edelleen kiinni, limitterillä sai posottaa ~44km :)
No oli näköjään lähtöaikakin puolet enemmän, neljä :D mutta mulle se on aikaisin. Tuohon aikaan lähden lenkille varmaan alle viisi kertaa vuodesta ja pitää olla spesiaali syy. Tänään syynä oli koko päivän sm suunnituksen puolimatkat jossa huoltajan hommissa.
Tänään aika normaali sunnuntailenkki: hiukan vajaa 105 km, hiukan runsaat 3:10 h. Aika paljon oli muitakin tien päällä, pitkästä aikaa
Vaimon kanssa kevyellä aamupäiväajelulla Seestan-Kumian maanteitä 37km ja aikaa riittävästi. Pajulahden Sekkarissa kahvit ja jäätelöt. Oli joku maastopyöräporukka jäähallin parkkiksella lähdössä metsään, mutta ehtivät mennä ennen kuin kahvit oli juotu ja ehti tarkemmin tutustumaan.
Äsken 70km maantien laitaa ja kelvejä. Kerran yritettiin kiilata, kerran roiskuttaa lasinpesunesteet naamalle ja kerran huitaista sauvakävelysauvalla. On tää hieno laji.
Äskön kävin Kuusaan mtb-kisa reittii veivailees.Maastossa aikas kuivaa,sano.Siirtymineen n, 20 km.
Tänään tuli ajettua 91 km. 29.4 keskarilla. Vesivehmaa-Vierumäki-Ruuhijärvi-Kumia-Arkiomaajärvi-Paimela-Vesivehmaa. Eli, varsin mäkistä menoa hienossa kelissä. Eka lenkki tänävuonna lyhkäisillä ajovehkeillä.
Tänään vielä viikon päätteeksi pitkä peekoo. Kesä on kai alkanut, kun tuli liki 17h ajoa tälle viikkoa. Lepopäiviäkin kolme.
Goren ohut lyhythihainen windstopper paita on kyllä loistava. Tuolla meni tänään koko lenkki, joka alkoi puoli kahdeksan aikaan aamulla, eli 10-20c varmaankin lämmöt. Aamusta ohuet irtohihat, jotka poistin puolen päivän jälkeen, kun pääsi meren läheisyydestä pois. Takataskussa oli varulta kesäpaitakin, mutta missään vaiheessa ei tullut kuuma.
Tänään Viitailan Myllykselän kautta tyynen Pulkkilanharjun läpi Manibaariin kaffelle ja takaisin + Vierumäelle ja takaisin 122 km. Oli kyllä helmi keli..Taino oli kyllä koko pe-la-su ihan huikeen siistit ajosäät.
Äsken soranjauhimella soraa ja polkuja ja pakolliset assut. 83.2km@3:57.
63km. Nätti keli.
La-Su, 428km siirtymisineen. Itse brevetti oli 407km, ajonaikainen keskinop 25,1km/h, kokonaisaikakin hurahti alle 20h vartilla. Olipahan hieno keli (ainahan sitä on vähän tuulta olevinaan liikaa) ja reitti. Ja ajoseurakin oli hyvää.
Tänään himpun yli70km maantielenkki, aurinkoa ja lämmintä sopivasti 😎
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
Töistä lähdin suoraan pyörimään lähiseudun polkuja ja hiekkateitä krossarilla, koska takarengas alkaa olla vaihtokunnossa. No siinä vajaan tunnin päästä tuubi sitten sanoi että käyttöikä on lopussa: Poks, tsup, tsup, tsup, tisssssss...... Eiku kotiin, uutta tuubia alle ja takaisin baanalle toiseksi tunniksi.
Eilen kymmenisen kilsaa riksakyydityksiä toimi sopivana palautteluna viikonlopun Lahden-ajelulle.
Tänään sain 21 km menemään melkein 2,5 tuntia. Kunto ja tekniikka vähän ehkä hakusessa pitkän ajamattomuden jälkeen :D Tosin reittivalintakin olisi voinut olla keski-ikäiselle tasamaalla viihtyvälle helpompi kuin tuo https://www.sports-tracker.com/worko...75724d4800c494