-
Itse lähelle 180 noin 182 jos en jo lyyhistyny kasaan :D onhan se iso pyörä, todella vakaa peli, mielestäni oli yllättävän ketterä tiukoissa mutkissakin kun geo on tasapainoinen(pitkän reachin kaverina pitkä perä), osoitti keulalla niin perä tuli kyllä perässä. Erittäin kantava ja polkemistehokas linkusto. Mitä ite jäin kaipaamaan parkkiajossa niin anteeksi antavampaa pidempää jousitusta ja matalempaa satulaputkea. Varmaa kokeilisin K2 jos nyt oisin ostamassa. Oli kyllä hauska ja hyvä pyörä, välillä ikävöin, tuli tehtyä ”stuntteja” mitä nykyisillä enää saanut tehtyä :D
-
Ei antanu muokata niin jatkuu->
Korkea keskiö mahdollisti haastavatkin maan muodot ongelmitta, ikävä aikaa kun ei kolissu jatkuvasti. Toisaalta bermit ehkä menee kivemmin matalalla keskiöllä. Itellä oli alunperin 158 ja vähän harmitti et joutu downgreidaa joustossa, pitkällä joustolla ihan pysäyttämätön pyörä edelleen. Toki hyvä se oli tuolla 145mm näkin, mut jäi kaipaamaan ylimääräisiä reservejä ja pehmeyttä mitkä taas toki polulla sit huonoja ominaisuuksia.
-
Kiitos kommentista Sambolo. Taitaa jäädä hankinta väliin tällä kertaa. Ei millään raaski väkisellä ostaa liian isoa ??
-
Voihan sitä vielä kokeilla jos joku olis halukas sun seudulla antaa koeajoon. Mut lonkalta suosittelisin ennemmin k2.
-
Muistelisin, että kokotaulukon mukaan K3 menisi 180cm-> Jos geometriaa vertaa uudempiin enskapyöriin, on K2 pidempi kuin useimmat L-kokoiset, että ei se varmasti sulle pieni ainakaan ole. Itsellä on mittaa 178 cm ja mulla oli K2 Evolink. Testasin myös ostaessani nopeasti K3, mutta se oli iso.
-
Jep, jatketaan jahtia, K3 on iso. Kiitoksia myös mokalle kommentista.
-
Minä olen 182cm ja ajoin L koon evolinkillä. Ei se musta iso ollut...Varsinkaan mäkihommissa. Meni, kuin jyrä, mutta kaukana se on kyllä leikkisästä pyörästä :D
Riippuu mistä tykkää.
-
Jees, huomio on nyt kuitenkin siirtynyt jo toisaalle: Propain spindrift, canyon strive tai ässänä Nicolai G1 runkosatsi. Nicolain runko maksaa saman mitä kaksi aiemmin mainittua kompliitteina, toisaalta varastosta löytyy voimansiirtoa lukuunottamatta kaikki kamat. M koossa luulisi olevan vähintäänkin soiva peli.