Re: www.bike-components.de
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Lagittaja
Noh, hyvä sitten. Kiitos nopeasta vastauksestasi :)
E: Nonnih ja renkaat postitettu.
4.4 tilaus tosiaan sisään, 5.4 siirsin rahat Nordean tililtäni heidän Nordean tililleensä ja tänään sitten 11.04 klo13:40 postitettu.
Renkaiden kohdalla tilaushetkellä tuli 2-7 päivää että kyllä se aika hyvin piti paikkansa.
Ja tämä tuli tänään, siis tiistaina.
Nopeaa toimintaa kylläkin ja "ei" taittuvat renkaat oli nätisti pakattu pitkulaiseen pahvilaatikkoon ja sulavasti kasiksi taivuteltu ja teipillä pistetty kiinni. BD:stä tullu ei taittuvat jumalattoman kokosessa pahviloodassa aina...
Vai mitä mieltä foorumilaiset tuosta on? Mulle se ja sama onko se nakki vedetty solmuun ku paketoitu niin säästyy sitä pakkausmateriaalia ja ei vie niin paljon tilaa rahdissa.. Olettaen siis että asiallisesti tuo vääntö tehty. En oo vielä kertaakaan onnistunu katkomaan sitä vaijeria, mikä omat otteet tuntien vähän yllätyski :D
Sent from my ZTE BLADE III using Tapatalk 2
Kimppatilaus, Länsi-Uusimaa
Laitan maanantaiaamuna tilauksen sisään Bike-Componentsille. Jos joku haluaa osallistua kimppatilaukseen, niin ota yhteyttä täällä tai sähköpostitse olli@cabbala.net.
Olen itse Kirkkonummella, joten suotavaa olisi jos olisit Kamppi-Kirkkonummi välillä jossain (tällä välillä tulee itse liikuttua jokseenkin säännöllisesti autolla). Toki kauempaakin saa osallistua, jos haluat hakea kamat itse Kirkkonummelta.