Hileisen valkkarivischyn :)
Printable View
Hileisen valkkarivischyn :)
Entrasin peräkärryn sähköliitännän ja huoltelin laakerit.
Suola vaikutuksineen on perseestä.
Hileisen vishyvalkkarin. Rouvalle kans. :)
Putsasin grillin.
Söin omenan.
Tein Salmari moukosen. :p
Löysin Rouvan pullon jämät ja pääsin suotuisaan neuvotteluratkaisuun. Toki saattoi käydä lopulta kalliiksi, mutta kumminkin.
Mä olen saanu tänään aamulla jo paljon aikaiseksi; kävin noukkiin litran vadelmia ( meni 10 minuuttia siihen poimimiseen...hyvä paikka Säijässä), kävin uimassa kierroksen, imuroin auton sisätilat ja kävin viemässä paketin postiin, Fantaa ostin.
Siivosin asuntovaunun ja aloittelin pakkaamista.. [emoji3]
Olin suihkussa.
Hileisen vishyvalkkarin, itselle vaan :p
Kaadoin kahvia muumimukiin.
Olin kuopuksen rippijuhlissa
Uima-altaalla kersojen kanssa mulauttelin ja jätski/kalja siihen päälle.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
aah! reippaan ( ja hikisen) lenkin jälkeen kävin uimassa 2 kierrosta, voi vitsit nahkeen ihanaa pulahtaa viileään veteen lenkin jälkeen :)
Tsekkasin kiehuuko lihat oikealla voimakkuudella eli hiljakseen.
Kävin noukkiin litran vadelmia vakiopaikalta ( pahus, siellä missä vadelmat siellä myös nokkosia, autsista..) ja uimassa 3 kierrosta. Huvittaa se yksi paatti jossa lukee "Four Winns"...se on neljä voittoa...hyvä vinkki toi että pitää uida pidempään kun nyt siellä voi uida pidempään, ja on tovin ihan viilee olo.
haa, tasaluku 15 000 tuli nyt sitten samalla täyteen.
Kastelin istutuksia sateessa.
Tulin ulkoilemasta.
Luin kirjaa.
Kävin kuvaamassa ( höh, joku paksu ukkeli naureskeli että on mulla tavaraa, meinasin naureskella takas että sulla ne on tossa masun kohdalla...mutten sanonu mitään) ja sen jälkeen 3 isoa kierrosta uiskentelua. Kyllä uinti on ihanaa. Mä en ymmärrä kun noi menee kellukkeiden kanssa tuonne missä on 30 asteista vettä, mä pulahdan rantakiviltä viileempään, ja erityisesti rauhallisempaan paikkaan uimaan.
Luin hesaria.
Pistin kaffepannun tulille, enkä viitsinyt lähteä hommiin. Vastasin kuitenkin puhelimeen, kun soittivat sieltä.
Ajoin parran.
Kävin hammaskiven louhinnassa.
Pulahdin jäämeressä.
Söin lohiruisnäkkileivän.
Siirryin maantietä polkemasta ilmastoituun hotelliin. Aika paahtava olo oli jo 11.30 maissa. Ihan hyvältä ilmastointi tuntuu tuon jälkeen.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tyhjensin paskapytyn ja sitten kävin uimassa.
Kahvit keitin.