Ihan hyvä syy jättää pyöräily väliin ;) Pitäähän sitä suhdettakin hoitaa kuten pyöriäkin :D
Printable View
Onko huomiseksi mitään krapula(läskeilyä) ajoa? Itse ajettelin yrittää selvitä huomisen puoleenpäivään mennessä ja ulos kuluttamaan ylimääräisiä läskejä.
Onko Klaukkalan lähi maastossa mitään grillailumestoja? Joku laavu on ilmeisesti suunnilleen tämän kartan keskellä https://www.google.fi/maps/@60.38480...!3m1!1e3?hl=en mutta kenen se on ja saako sinne mennä kyrsää paistamaan?
Mä voin lähtee, just kävin hakemassa Nurmijärven kuvarastin... Oisko vaikka 12:30 Tornimäen parkkiksella? Mennään siitä vaikka öö johonkin :)
Meinakos Odottakaa pellon reunassa olevaa lavua? Se on luultavimmatusti mettämiesten oma enkä luule heitin ilahtuvaan ylim. vieraista. Pauttia tuossa on Mäntysaloseuran laittama laavu ja se on avoinna kaikille. Polttopuut oli aika vähissä kun viimeksi siellä poikkesin. 3. laavu on pauttia tuossa. Mettämiesten sekin, luulen, mut en tiedä.
Sopii. Toivottavasti muistat sieltä syväojan reissulta, että mä oikeesti tarvitsen niitä hapenotto taukoja.
En ole itse käynyt mutta kaveri sano, että jossain tuossa kohdalla pitäisi olla joku laavu: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...377611&lang=fi
(tai sitten mulla vaan heittää ja kaveri on tarkoittanut tuota sun merkkaamaa Mäntysaloseuran laavua)
Pitänee joku kerta ottaa makkarapaketti + sinappi + pari klapia mukaan ja ajaa vaikka rinkiä tuossa ja mennä grillaamaan :)
Juu sopii ja tauotkin passaa, just tein reilun Gin Tonicin!
Tuossa oli laavu, mutta purkivat sen ja laittoivat uuden pellon itäreunaan pauttia tuossa http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...377927&lang=fi
Hauska toi Karttapaikka. Mä vilkasin noi yllä olevat linkit läpi ja ny mul o kartas neljä "laavu"-merkkii :)
Mut se pohjoisin o saletisti yksityine. Joskus noil kulmilla ajellessani kohtasin pikkasen vanhemman naisen... tai siis näkökulmajuttu :cool:. Mut juteltiin siinä hetki. Kävi ilmi, että hän omistaa silt kulmalt jonniimoise palan maat. Se ylin laavu on hänen. Ei kuulema oo pitkä matka kotoo makkurin paistoo.
Ne muutkin tais oll hänen maillaan. Toiseks ylimmäsel se oli osottanu paikan ja antanu jonku yhdistyksen käyttöö. Kai se sit oli Mäntysaloseura. Siit oli juttuu jokune vuos sit Nurkkarissaki. Ja KVG auttoi tietty varmistaa tänki asia. Sit oli puhet jostai metsästäjienki laavuis, mut en tiä mis ne sit o. Oliks tual muuten viä yhe laavu rauniot jossai tos ku o toi korkeuskäyrän merkki "60"?
Onks kmw ton seuran jäsen? Päästäskö me joskus sill varjoll ton makkurin paistoo? Mäki voin tuod jokuse klapi.
On me joskus maksettu jäsenmaksu, mutta siitä on jo aikaa, me bad. Mut tunnen seuran aktiiveja ja tuskin panevat pahakseen jos siä makkarat käydään polttamassa. Mehän olemme mallikelpoisen siistejä vieraita. Kynsitulia varten kannattanee muutama klapi ottaa reppuun. Taikka voi ottaa Simmiksestä mallia ja etutarakalle 2 isoa sylillistä. Moinen setuppi niin Kapukin olisi mulle ehkä parempaa lenkkiseuraa :)
Oli tarkoitus läskeillä tänään, mutta kävin vain näyttämässä läskiä kmw:lle (bonggasi mut tornarinparkkiksella ja oli omalla aamulenkillä) ja eki_boomer:lle. Sitten surasin himaan ja otin nastoitetun fillarin alle. Pidettiin samalla "epävirallinen" Klaukkalan foorumistit tapaaminen, kun Antti H polki cyclolla vastaan.
Ajeltiin eki_boomerin kanssa tuo Pietarinmäki -> puhdistamo -> vesitorni -> puhdistamo. Puhdistamolla takaisin tullessa tavatiin nuorehko kaveri enskapörällä ja neuvottiin tutustumaan Pietarinmäen tarjontaan (toivottavasti eksyy tänne foorumillekkin joku kerta kirjoittamaan vaikka enemmän kerroit kesällä suhavaan tornarinmäkeä alas). Pietarinmäen jyrkkärinne oli aika mielenkiintoinen vaikka oli nastatkin ilman ei kyllä mitään asiaa tuonne.
Kiitos vielä kerran eki_bomer:lle lenkkiseurasta.
Miltäs tuolla vesitorninmäellä näytti lumen ja jään ja märän suhteen?
Huomenna viiden ja kuuden maissa varmaan painattelen johonkinpäin lampun kanssa, jos ei kaatamalla sada. Ajoseuraa voi tarjota.
Aivan ykkös kunnossa on kyllä polut, ehdottomasti vaan pitää nastat olla. Kiitoksia odottakaa lenkkiseurasta. Mä en huomenna ehdi, tyttöjen kuskaamista koko ilta.
Onko huomenna ajoja?
Pyörä odottaa uutta vapaaratasta...
Aamupäivästä voisin ajella. Neljäksi röihin joten kahtewn mennessä kotio. Tänään illalla johonkin lähimaastoon.
Legsa, haluutko seuraa illalle? Ja mikä aika ilta olisi?
Pual kuus?
Puoli kuus lähtö Vesitorninmäen suuntaan "meidän sisäpihalta" eli myllärintie 4.
Eipä taida keretä huomenna mitenkään pitkästi ajamaan, joten en laske itseäni miesvahvuuteen.
Hyvät ringit oli odottakaa :)
Kiitti Legsalle lenkki seurasta.
Mä pääsen huomenna vasta klo 14oo korvilla liikkelle tyttöjen tanssileirihäppeningin takia.
Ps. Nyt on "väri" valittu. Liityin ccg:iin
Tervetuloa!
Kävin tänään läskeilemässä ja oli hyvä, että kmw oli laittanut sen Mäntysaloseuran laavun karttapaikkaan niin pystyin opastamaan kävelemässä olleen perheen laavulle :)
Itse sitten siellä niitä mönkkärin jälkiä seurailin ja tupsahdin jonkun toisen laavun paikalle (tuo 3. laavu jonka kmw merkkasi).
Jaa ne oli Odottakaan läskistä jäljet mitä seurailin, ku kotiin päin olin ajelemassa. Ilmeisesti saman perheen ohi ajoin. Oli joku moto käyny vähän kaatamassa risuja.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...928df7fd97.jpg
Hyvin on Antti seuransa valinnut. Tai noh, miten sen nyt ottaa :) Teretulemast kummiskii.
Juu mä olin tuolla suunnilla 15-16:30 aikoihin. Kävin katsomassa sen linjan pätkän mikä vie tuonne mutiksen hoodeille, ihan tuskaa ne mäet :-D Vetelin sitten ristiin rastiin siellä metsässä ja lopuksi käväsin mäntysalon reunassa ja takasin kotiin. Lopussa alkoi tulemaan aika lailla sitä valkoista tauhkaa taivaalta niin linssit oli yhtä pisaraa.
Jos on matka Mutislandiaan niin linjan seuraaminen kelkkauraa on tosiaan kohtuu hapokas. Tasaisempi vaihtoehto pauttia tuossa, imho ihan hauska pätkä. Polku putkahtaa samalle kelkkauralle/sähkölinjalle tokavikan notkon jälkeen.Se viimeinen ennen tielle tuloa on kierrettävissä vasemman kautta.
Edith. Kävimpä tutkailemassa polkujen kuntoa Haikalan ja Mänkkärin takamailla. Masentavalta näyttää sekä nyt että lähitulevaisuus. Missä oli peilijäätä niin kevyesti kulki. Tallaantunut lumi sortui helposti renkaan alla. Aittakalliontiellä jääkin sohjoontui ikävästi ja kun ylöspäin tulin niin pitkään piti kävellä. Luulen että huomenna ehkä nastaläskillä voisi jtkn polkuilla, ylihuomenna tuskin silläkään. Ei ole ihan kaikkein paras talvi tämä, ..ttu.
Ois kait ollu mahdollista saada se järeämpi napa testiin, mutta se oli 148mm eli booooosti... Viimeksihän ei vaihdettu uutta vaparia, vaan tekohengitettiin vanhaa. Eli katsotaan nyt miten tuo uusi kestää ja mietitään sitten muita vaihtoehtoja. Se järeä kun käsittääkseni maksaa useita satasia.