Nana, ota kuusiokoloavaimeksi tämän mallinen avain, ei sellanen monitoimityökalu.
http://www.atoy.fi/kuva-data/119-000960890.jpg
Sit otat jatkovarreks jonku putkenpätkän, esim vanhan stongan tai minkä vaan lujan metalliputken. Jotain hienoa hiilaristongaa en tossa hommassa kiduttais.
Jotain tämmöistä vinkkiä kaipasinkin, tuo Haedonin oli kans kätevän näköinen, kun varsi jo valmiiksi. Mulla on itseasiassa ollutkin tuollainen kuusiokolo (ilman vipuvartta), en vain edes tiennyt sen olevan kuusiokolo, enkä tällä hetkellä tiedä sen olinpaikkaa laisinkaan, mutta veikkaisin, että se ei ollut 6tta mm leveä, vaan ehkä max 5mm, joten ei siitä olisi poljinten kanssa ollut apua. Toisekseen minulla ei taida olla mitään onttoa putkenpätkää, jota voisi vartena käyttää. Olen elämäni aikana myynyt yhden pyörän ja senkin ohjaustankoineen, joten minulla ei pyöri nurkissa ylimääräisiä tankoja, eikä oikein muutakaan tuohon soveltuvaa, mutta hyvä tietää silti tulevaisuuden varalle.
Skela, ei kukaan ole valittanut neuvoista, vaan niiden puutteesta ja haluttomuudesta jeesata. Ei kaikista neuvoista aina ole hyötyä, mutta ne on siitä huolimatta tyhjää parempia, koska niiden antaja ainakin yrittää auttaa. En ole saanut ainuttakaan vinkkiä rengasvalintaan Giant Escapelle. En silti aio hommata kakkos/koirapyöräksi 1000e kapistusta, vaan menen ennemmin kysymään vinkkejä vaikka epsanjankielisiltä foorumeilta. Olishan se hyvä jos kotimaiseltakin pyöräilyfoorumilta saisi pyöräilyyn liittyvät neuvot ja vinkit myös näihin edullisempiin fillareihin.
Osin vastalauseena tälle laitoin tänään, kun satoi, kauppareissulle Escapeen, josta olin irroittanut sen omat rumat peltilokarit, 1 1/2l muovipullosta leikatut lokasuojat nippusiteillä kiinnitettynä. Olin muuten yhtä tyylikkäät kuin ass saverit. Ajoin tietysti tehdas-fläteillä ja Addun juoksutrikoissa (tosin pehmustetut pyöräily alushousut alla) ja lenkkarit jalassa.
http://www.on-one.co.uk/imgs/product...ELGUANB_P1.jpg
Sujautat sen putken tohon kuusiokoloavaimen pidemmän varren päälle jatkoksi ja sulla on käytössä enempi vääntöä kuin kaikilla foorumin sedillä yhteensä ja poljin lähtee niin helposti että hymyilyttää sen jälkeen. :cool: