-Olisi mielenkiintoista kuulla myös keskinopeus.
Printable View
Oli varmaan foorumilaisia Kuota kuski joka kyseli avuntarvetta eilen Metsäkansan kohdalla Valkeakoskella,kun pinnarikon ja vanteen vääntymisen vuoksi pyörää kävelytin.
Homma etenee maanantaina,jos pinnan löytää ja ei kehä ole pilalla.
Kukas brevetti mies ajeli tänään Lahteen päin. Juttelit meidän porukan Cervelo miehen kanssa Lahden tien kvl ennen Kuusijärveä aina Korsoon asti, kunnes käännymme Tuusulaan päin. Jatkuiko matka Kouvolaan asti? T. Vacansoleil ajoasussa ajava
@Niksupalkki, minähän se.
Ajoin koko suunnitellun lenkin; reipas sivuvastainen jatkui Kouvolaan asti, minkä jälkeen hartaasti odotettu myötätuuli tietysti iltaa kohti tyyntyi... Aika raskasta junnausta oli, pari kilsaa vajaat 300 km ja melkein minuutilleen 12h (brutto).
Lahdessa sain suunnistusapua ystävälliseltä pyöräilijältä, kiitokset vielä jos olit foorumilaisia.
Kiitos vielä kerran kanssapyöräilijä joka tarjosit kyydin kun fillari hajosi Hirvensalossa tänään.
Tyyppi ajoi ensin fillarilla ohi kun kävelin, pysähtyi ja kysyi onko kaikki ok. Eikä hengenhätää ollutkaan, 12km kävely vain. Sitten n 4km päässä tyyppi tuli autonsa kanssa ja sanoi hakeneensa sen lenkin päätteeksi ja heittävänsä mut keskustaan.
IHAN JÄRJETTÖMÄN ISO KIITOS !!!!
Tälläinen muistuttaa kyllä itseäkin aina pysähtymään ja tarjoomaan apua.
Joku peesaili Ylästöntiellä kolmen maissa. Ei siinä muuten mitään, mutta säikähdin vähän kun havaitsin sinut. Eli joku pieni ilmoitus on hyvä, niin ei tule yllätyksenä ja osaa pitää tasaisen vauhdin.
Mikäs iso kimppalenkki ajeli eilen kahden jälkeen Nurmijärveltä pohjoista kohti (tiellä 1321)?
Oli aika tylyä porukkaa, kun vaikka esitin hienoimman morotukseni, niin yksikään käsi ei noussut ;)
Liekö sillä oli vaikutusta, että olin liikkeellä sellaisella hopeanvärisellä Hondalla :D. Noh, oli teidän ilmeet ainakin hyvät - "Mitvit?!"
Kyseessähän oli HePon Vantaankosken lyhyempi lenkki ja kolmenkympin porukka. Siinä kohtaa taidettiin palailla pienen harhalenkin jälkeen takaisin reitille.
Sun morjestus tuli kyllä sen verran yllätyksenä, että itse sain just ja just hymyn naamalle, mutta lapa ei ehtinyt irrota tangosta. Sorry, ens kerralla yritän olla hereillä.
Juu, heti kun näin porukkanne, päätin, että nyt tehdään ylläri. En minäkään mopon sarvista ole aiemmin pyöräilijöitä morotellut, mutta jotenkin se vaan sopi siihen tilanteeseen. Toivottavasti piristi teidän(kin) ajoa :)
Itse olin poimimassa motorg:in kuvajahdin rastia siitä vähän matkan päästä. Sieltä nimittäin löytyy kuusimetsän keskeltä vanha Vietnamin sodan aikainen Huey-kopterin raato.
http://villhon.kuvat.fi/kuvat/Mobiil...jpg/_small.jpg
Kuka ajeli tän vuoden Major Jakella Välivainiolla tänään tossa viiden aikoihin? Komia crossari.
Olikohan forumilaisia hyväksi kirittäjäksi mulle ja kaverille tullut Orbea-herrasmies Klaukkalan ja Lahnukselta väliltä Kehän-varelle tänään illalla? Vauhti nous lenkillä kätevästi 26->35 :)
Lähdin aamulla näyttämään tietä Pasilaan jollekin Tikkurilan kaverille, mutta Oulunkylän aseman kohdalla huomasin, että kaveri oli mystisesti kadonnut kyydistä ja se, jolle olin juuri höpissyt niitä näitä, olikin aivan joku muu kaveri. Oli peesannut varmaan kilometrin verran, Taisi käydä niin, että jäi merkkejä näyttämättä ja auttamisen hurmoksessa en katsellut tarkemmin. Prkl. Palailin takaisin, mutta tästä "Pasilan kautta Hakaniemeen" kaverista ei näkynyt jälkeäkään. Toivottavasti sait muilta paremmat ohjeet ja pääsit perille. Pahoittelen hölmöilyäni.
Tänään tuli vastaan Messilän ja Hollolan kirkonkylän välissä vaaleahiuksinen neito maantiepyörällä. Meitä oli kaksi RCT-tiimiasuista kuskia ajamassa Messilään päin ja sain käden nostamiseen vastaukseksi vain hymyn.
Kuka lie olitkaan, sinä sinipaitainen (-tuulitakkinen?) maantiemies Uuden Porvoontie kelvillä Kehä III:n liittymässä perjantaina puoli kahden aikoina? En minä sinun pyöränhallintakykyjäsi yhtään epäile, mutta tullessasi pimeään alikulkumutkaan voisit mielestäni käyttää niitä nopeiden väistöliikkeiden esittelyn asemesta suunnilleen oikealla puolella pysymiseen.
Jätetään koko väylän levyiset ajolinjat ja ylimääräisten sydämenlyöntien aiheuttaminen mopopojille ja skootteritytöille, eikös juu?
Kuka neiti/rouva ajoi mopo-skootterilla 2 villarinvannetta takana tarakalla,lähdit havukosken raskaanliikenteen parkkikselta! oliko joku jättäny ne sinne kierrätykseen?
Varmalla willariwoorumilainen.....ehkä.
Mää olisin ja tarvinnu yhteen rojektiin sellaset.
Tänään tai itseasiassa eilen joskus neljän aikaan tuli Haltialasta päin Haltialan ja Tuomarinkylän kartanon välissä joenvartta pitkin menevällä hiekkatiellä vastaan nainen sinisellä Volvon "tiimiväreillä" varustetulla vanhemmalla jäykkäperäsellä Cannondalella vastaan, jossa Fatty keulilla. Nostin lapasta, mutta ilmeisesti vähän turhan myöhään, koska mitään reaktiota ei tullut?
Myöhemmin joskus kuuden aikaan istuskelin kaverin kanssa juttelemassa siinä Haltialan viereisellä joen yli menevällä sillalla ja joku ajoi siitä hienolla oranssilla Commencalin täpärillä iloisesti tervehtien. Oliko foorumilaisia?
La n. klo. 13:45 ruskea Surlyn paksurengaspyörä ja kuski bongattu Töölönlahden reunalta. Liekö foorumilainen? Ekan kerran moisen paksupyörän näin livenä ja täytyy sanoa, että on se vaan niin pirun miehekkään näköinen pyörä!
Launtaina 20.8.2011 pariskunta ajeli vanhaa Nurmijärven tietä pohjoiseen päin. Noin 11:00 aamulla.
Siinä työmaa hässäkän kohdalla menin teistä ohi (olisin jäänyt kyllä peesailemaan mutta olin tapaamisesta myöhässä.)
Sitten rikoin renkaan siinä ennen Klaukkalan liittymää ja tarjositte apua mutta olin sen jo vaihtanut. Joku pikku kivi oli puhkaissut :)
Kiitoksia avuntarjouksesta :) tällä kertaa meni vaihto kuin elokuvissa, kait se kiire tuotti sen. Niin nopeasti meinaa vaihdoin, että moni formula-tiimi olisi jäänyt kakkoseksi :D
Joku pariskunta havaittu Veikkolan keskustassa ylittämässä turuntietä siitä koulun kohdalta. Molemmilla Canyonin pyörät alla. Mahtoikohan olla palstalaisia?
Havainnot tunnistamattomista pyöräilijöistä painottuvat kovasti eteläiseen Suomeen, mutta tunnustaako kukaan ajaneensa Luusuan tietä Kemijärven suuntaan viime lauantaina, 20.8. noin klo 15:15? Siinähän on varsin hyvä tie ajaa lenkkiä, pientä kinkamaa ylös ja alas pitkän matkaa.
Kokeillaan kanssa... Kuka maantiekuski sanoi eilen Kirkkonummella kesken kaatosateen "On sitä vettä muuallakin kuin pullossa"? Ja olihan sitä.
Tänään (n. klo 18.30?) Nummelan Pajuniityn puiston ympäri ajoi Giant kuski pari kierrosta ainakin, kun olin siinä mustassa paidassa frisbeegolfia pelaamassa. Jotain näytti testailevan, kerta kiire ei suuremmin ollut ja ympyrää ajoi tasaista pientä puistoa ympäri :)
Kenes ohittajan jalkaa mun eturengas silitti tänään työmatkalla lähestyttäessä kauppatoria? Vai pitäiskö siirtää tonne vaikeaan elämiseen kevyenliikenteenväylällä? :D