Niinpä olisi ollu räsäukko, joo. Älysin vasta tänään, kun lainakelkalla kävin ajamassa. Kaikki puut sain väistettyä. Väsyn saa vaan siinäkin hankittua. Onneksi olen vielä nuori, niin palaudun nopeasti ja jaksan mennä huomenna hiihtämään.
Printable View
Niinpä olisi ollu räsäukko, joo. Älysin vasta tänään, kun lainakelkalla kävin ajamassa. Kaikki puut sain väistettyä. Väsyn saa vaan siinäkin hankittua. Onneksi olen vielä nuori, niin palaudun nopeasti ja jaksan mennä huomenna hiihtämään.
No se nuoruus korjautuu kyllä aikaa myöten älä huolehdi. Kyllä minä vanhuskin aion vielä huomennakin Räsän räppästä, mutta pertsalla.Lainaus:
Originally posted by YT:
Mitenkäs on Karin "maasturin" osto edennyt :confused: Joko oot päättänyt: täpäri vai jäykkis?
Onko kellään tietoa,pystyskö missään ajamaan maastoa näin talvisin? Hirvee hinku päästä ajamaan taas mettään, mutta onneksi ollaan koko ajan menossa kohti kesää...Mitenkäs löytyskö jo kesällä maastoon ajelijoita, kun on tainut olla sellanen käytäntö että kesä ajetaan maantiellä ja syksy maastossa :confused:
Missäs Kari oikein luuraa kun ei ole näkynyt turuilla ei toreilla. Moselisssa on päivällä lämmintä 6 astetta, joten eiköhän sieltä lumet sula.
[img]smile.gif[/img]
Voisihan sitä kesälläkin aina joskus maastonpuolella käydä. Vaikka taitaa mulla mennä aika mökkirakennuksella. Tulkaa talkoisiin niin ajellaan yöt ja tehdään päivät töitä :D
Yo! Mulla kun ei maantiepyörää ole, niin mehtään pitää kesälläkin mennä.
Alkutalvesta vielä pyöräilin poluilla, mutta nyt ne on huonot kun eivät ole riittävästi kulkijat tampanneet. Missä ne sauvakävelijät nyt on :mad: ? Kesällä ne kyllä on koko ajan tien tukkeena.
Minnekäs päin tellusta Hannun mökki kohoaa??? Sillä ehdolla voin käydä talkoomassa että mökin ympäristössä on hyvä mettä ajamiseen ja että pääsee uimaan, sillä ei tämä heppu ainakaan tule toimeen jos ei veteen pääse :D
Pyhätunturille ja uida voi hallissa tai Pyhäjärvessä vaikka mökki ei rannalle tulekkaan.
Maasturin hankinta ei ole edennyt, kuin että olen päätynyt takajäykkikseen. Tarkoitus olis käydä Canyon-Bikessä, jonne matkaa kämpiltä on n. 60km. Jos vaikka sais koeajaa sen mallin mitä olin ajatellut.
Pieni flunssan poikanen ja ennenkaikkea työ ovat pitäneet liikuntaharrastukset tehokkaasti 'jäissä'! No, tuleepahan ainakin lepoa riittävästi!
Et ole Kari ainoa, jonka liikunta aktiviteetit on jäissä, itteläni on kanssa melko vaisua ollu, ei ole tullut muuta liikuntaa kuin parina päivänä käyty vähän kiekkoo lätkimässä ja tänään oltiin sitte isukin kanssa metsähommissa parisen tuntia ja tietysti harkoissa oon käynyt.
Elämäni ensimmäinen cyclocrossilenkki noin 10 asteen pakkasessa. 1 47.39 aika ja 30,5 kilometriä.Joten melkein hiihtämälläkin olisi yhtä kovaa päässyt.
Päällä:
Lyhyet alushousut säämiskällä, puolipitkät tuulenpitävät alushousut säämiskällä, polyropeenikerrasto, fleeceväliasu, talviajoasu(paksu), kypärähuppu, fleecepipo, kypärä, monoista tehdyt ajokengät(klossit ruuveilla kiinni), ullfrottesukat, villasukat,windstopperkengänsuojat,urheiluareenan karvatassukengänsuojat. Lapaset, pitkähihaiset tuulenpitävät rukkaset.
Taitaa pitää paikkansa vanha sananlasku, että sää ei ole esteenä liikkumiselle, mutta laiskuus, tyhmyys tai köyhyys ovat. :D
Ihan kiva oli ajella. Pyörässä oli takana Nokian W240 nastarengas ja edessä Bilteman 37/622 nastarengas. Molemmat pitivät hyvin.
Moselilla oli tänään jo 10 astetta lämmintä, joten eiköhän se siitä. ;)
Kumma juttu, että pyöräily tekee ihan erilailla iloiseksi kuin hiihto.
Eikös edesmennyt presidenttimme Kekkonen tokaissut: "Kaikki syyt jotka estävät liikunnan ovat tekosyitä."Lainaus:
Originally posted by hannupulkkinen:
Taitaa pitää paikkansa vanha sananlasku, että sää ei ole esteenä liikkumiselle, mutta laiskuus, tyhmyys tai köyhyys ovat. :D
Ihan kiva oli ajella.
Ainahan pyörällä on kiva ajaa :D
Lämpenee Kari [img]smile.gif[/img] Torstaina jo +17 astetta.
Ihan hyvältä näyttää! Voi ainakin nastarenkaat jättää kotiin! ;) Vielä kun tuo 'tukkoisuus' hellittäisi, niin mikäpä siellä sit on ajella.
Oiskohan huomenna hiihtelemään lähtijöitä? [img]smile.gif[/img]
Voisin lähteä vapaalla! Klo. 11.00 Pataskilla?
No nih! Huomenna mennään. Pitäkää peukkuja, että Mosel ei ole jäässä. ;)
Hyvää matkaa!
Minä jään tänne sulattamaan nämä loput lumet. Muistakaa tuoda tuliaisia, vaikka joku fräulein.
Frauleinejä me ei varmaan saada rahallakaan, mutta kävisikö joku trockenbeerenausleese?
Noista kahdesta en oikein tiedä, mutta näitä (Chlamydia trachomatis) kuulemma ainakin Hampurgin matkoilta monet ovat tuliaisina tuoneet! :DLainaus:
Frauleinejä me ei varmaan saada rahallakaan, mutta kävisikö joku trockenbeerenausleese?
Punnitsin juuri fillari-laatikon, 19kg! Ei paha, mutta tuskin lisäpinnoja lentohenkilökunta siitä antaa. :rolleyes:
No ei sit muuta kun menoks!
Achtung, achtung Team Mosel!
Onko siellä lainkaan nettiyhteyttä?
Raportteja jos tänne laittaisia.
Joo jos ei sykkeet nouse niin vika on siinä että treenaa liikaa matalilla sykkeillä ja ei osaa levätä tarpeeksi. Ei kunto kasva pelkästään treenaamalla vaan pitää osata levätä myös.Lainaus:
Räsä tuli käytyä. Yritin hiihtää vassua niin hitaasti kuin ikinä pääsen. Keskipulssi 148. Aivan tajuttoman korkea. En käynyt kuuteen päivään lenkillä. Olen ennenkin huomannut, että kun on ollut vähän kipeä ja levännyt pulssit nousevat ylös.
Ikääntyneen hemmon ei siis pidä mennä kynnysrajatesteihin liikaa levänneenä. [img]smile.gif[/img] Aikaa meni kymmentä minuuttia vaille kolme tiimaa, että vauhti ei todellakaan päätä huimannut. Juottopaikat olivat jo kiinni ja paluumatkalla pakkanenkin yltyi. Nyt tahtovat pohkeet kramppailla väkisin.
"Toimiiko" tuo toisinkin päin, eli jos treenaa "vain" korkeilla sykkeillä, ei sykkeet pysy matalalla vaikka kuinka hiljaa etenis :confused:
Oisko sunnuntaina iltapäivällä maantielle mänijöitä.
Ootkos tarkemmin miettiny lenkin ominaisuuksia? Mistee/monelta startti, minnekkä päin ajetaan, miten kauan ajetaan?
Oishan tuo mukava ottaa maantiefillarikin käyttöön taas talven jälkheen.
Oisko tuo kolmen neljän maissa voijaan lähtee vaikka Toivalasta jos eioo muita lähtijöitä
Vois ajella pari tuntii sinne minne nenä näyttöö.
Startataan klo 15, minnekkä päin toivalaa minä ajelen, essolle, y-a:n pihalle??
Jus tultiin Moselilta. 400 kilsaa plakkarissa.
Homenna lisää tarinaa ja ehkä kuvia. Jaa, että maantielenkille on menijöitä. Missä sellasen voi ajaa liukastumatta?
Oisko tuo Essolta hyvä startata klo. 15
Se soppii erittäin hyvin.
Eiköhän tuota kuivaa asvalttia rupea jo olemaan "riittävästi", ainakin jännevirta- ranta-toivala seutu alkaa olemaan kuiva, mutta hiekkaa on tienreunoilla pikkasen.
Ei ollut valitettavasti meidän majapaikassa nettiyhteyttä. Nettikahviloita toki olisi ollut, mutta ei maltettu juurikaaan hidastella niiden kohdalla!Lainaus:
Originally posted by YT:
Achtung, achtung Team Mosel!
Onko siellä lainkaan nettiyhteyttä?
Raportteja jos tänne laittaisia.
Hieno reissu, ei vain pyöräilyn osalta vaan mm. lennot ja siirtymiset kentältä "hotellille" ja päinvastoin, sujuivat tosi jouheasti! [img]smile.gif[/img] Säät suosi, vain keskiviikkona satoi, jolloin kävimme Koblenzissa isäntäväen kyydillä! "Pienen" patikoinnin jälkeen sain tilaisuuden ajaa Canyonin takajäykkistä, että myös vastaavan hintaista -täpäriä! - Enkä vieläkään osaa päättää kumman tilaisin! :confused:
Suosittelen lämpimästi jo pelkästään reissun edullisuuden takia! Jos kuitenkin kaipaa After Cycle, niin kannattaa tulla silloin, kun rypäleet kypsyvät! ;)
Kävin vapaalla reilut 20km jäällä. Tuuli, muuten pelkkää nautiskelua!