Ja taas kävin virkapaketin.
Ja postista neonvihreän repun jo väsähtäneen Fjällräven korvaajaksi.
Printable View
Ja taas kävin virkapaketin.
Ja postista neonvihreän repun jo väsähtäneen Fjällräven korvaajaksi.
En oo[emoji52] Oma kokemus on se, että Postin palvelu on heikentynyt. Näitä viivästyksiä on ruvennut olemaan melko usein[emoji848]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...29ff2f463b.jpg
Lähetetty minun ONEPLUS A6003 laitteesta Tapatalkilla
Olen! Ärsyttävästä-kakkosesta
^mites nallet?
En oo mutta huomenna tullee. Ehkä. Ja sit pelataan pleikkaa [emoji12]
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Juu, eilen tuli!! Torstaina tilasin saksasta ja halusin saada sen jo la, kun kerran sellaisenkin toimituksen saattoi valita pienestä lisämaksusta. Minä tietysti nenä kiinni pakettiseurannassa seurasin laatikon käänteitä. Pe aamuna oli jo Pirkkalassa ja kruisaili koko päivän kirjautuen yöksi Pirkkalaan! Paketiseurannassa ei ilmoitettu mitään moovsseja, anteeksi liikkeitä, kunnes eilei 12.44 oli kuriiri ottanut sen jo toimitettavakseen ja siitä 2h, niin paketti oli hyppysissäni. Jos on seuranta, niin miksi se antaa aihetta turhiin sydämentykytyksiin, hm...
^^
Siellä ne nallet on :DLainaus:
Nallekarkit eivät mene tasan – Raportti: Maailman 26 rikkainta omistaa saman verran kuin puolet maailman väestöstä
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/...0-265876305272
^^^^ toi ilmoitus tulee sinne toisinaan että lähetys on viivästynyt...ja samalla siitä näkee että lähetystä kuljetetaan asiakkaalle.
No tänään on Liutun kuski tuomassa yhden paketin ja haen yhden postista kotimatkalla. Myös tosi viivästyneet nukke ja nuken asu Puolasta ovat löytäneet Suomeen. Eihän siinä menny kun 2 kuukautta kun se toinen paketti matkasi...
Joo ei mene tasan nallekarkit. Mä olen poiminu hylättyjä "nahkiais"karkkeja kaupan lattialta ( tulee nukeille pehmo-nahkiksiksi )
No e. ByeBalls lähetti sitten rahat takas kahessa päivässä, kun mutisin asiasta.
Pientä toivoa tosin vielä elättelen, joskos jostakin kuitenkin tupsahtaisi... ennen kuin tilaan toisaalta uuden.
Juu, dhl toi ovelle tilaamani rungon. Mitä nyt pakettia on raahattu kyljellään, kulmat rutussa ja on kuin päällä hypitty. Olivat teippailleet paketin "dhl repacked"-teipillä, http://futisforum2.org/Smileys/original/thumbdown.gif dhl express.
Kyllä olen.
Joo, eilen tuli 2 isoa pakettia; toinen täynnä hiirikamaa ja toinen käärmekamaa. Saksasta molemmat.
Edit: Ainiin, tulihan se kolmaskin. Matkahuollosta kävin hakemassa kaksi takkia. Nämä tuli Ruotsista.
Näemmä olen. Kävin nyt illankahuussa ratsaamassa postilaatikon
ilmaisjakeluröykkiön vuoksi roskapussin poiston oheistoimintana.
Pari t-riepua nyssyköissä; oranssi Hawkwind ja Möysän Esso.
Kaksikin, vanhaan V70 katettuun pikuppiin molemmat vikkuluhdyt Motonetista nettitilauksen perusteella, mitäpä noita postin vaivoiksi, kun fillari pelaa, harvoin mitään jää käteen ajamisesta nyt jokunen kolikko.
Olen :) "Herkku" numero 57 saapui rakastavaan kotiin. Omistan nyt 11,4% maailman kaikista Herkuista ( LE 500)
Ups:ltä tuli tekstiviesti että noudanko paketin jostain M-market Vapriikista (1) vai tuoko kuski kotiin (2). Olen kotosalla huomennakin joten vastasin 2. Ei aavistustakaan missä on M-market Vapriikki, enkä lähde etsimään fillarilla kun paketissa on valkoiset nahkiaiset eli arvotavaraa.
Joku maksikirjekin on tulossa lähiaikoina ( tullasin perjantaina) toivottavasti tämä paketti on nahkeet mukit ja pyyheet ( sillä mä sen tullasin )....
Ai vitsit, yksi paketti on avaamatta, siellä on nahkee yoga-matto, aattelin alkaa harrastaan nahkiaisjoogaa :D
Virkapaketti.
Pari pientä siviilijutskaa matkalla. Sitten mulla alkaa olla kaikki, mitä tartten ja paljon sellaista mitä en edes tartte (jälkimmäinen oli Rouvan piikikäs kommentti).
:D :D jipii, valkoiset nahkiaiset tuli. Nämä on tosi ihania. Avasin myös joogamattopaketin, aivan ihana matto ja tosi tyylikäs, on nyt olohuoneessa nukkevitriinien edessä.
Vihdoinkin tuli nahkeet mukit ja pyyheet. Mukit on hienot, pyyheissä hieman liian haalea väri. Pyyheet tulee pöytäliinoiksi, ei niitä nyt pyyheinä raski käyttää.
Kävin vastaanottamassa 1.5kg jossa actionkamera, valvontakamera ja HDMI-VGA konvertteri. Meinaakohan posti joskus laittaa saapumisilmoitustekstarin ja kenen piikkiin menisi jos posti ei sellaista ikinä laittaisi ja paketti palaisi lähettäjälle?
Joo, hommissa suoritin vastaanoton SAP:iin.
Ei näytä paketteja tulleen kenellekään ...melkein kolmeen viikkoon? No mä vastaanotin eilen 3 pakettia; nyt on enää yksi nukke, yksi nuken asu ja itelle pyjamanhousut tulossa. Eikä ole mielessäkään mitään uusia pakettihankintoja.
Kyllä vain. Jälkikasvun harrastevarusteita.
Eilen tuli hyvien tarjousten ketjun innoittamat lyhytlahkeiset. Vaikuttivat oikein sopivilla, kunhan vaan pääsisi kokeilemaan käytännössä.
:) kalapinssi-paketti tuli. Tosi hienoja kalapinssejä, äh kuhaa olisi pitäny tilata parikin mutta otin sensijaan tuplataimenet. No seuraavalla kerralla, olen ajatellut ostaa myös kalojen tunnistusoppaan.
https://ahven.net/wp-content/uploads...inssi_kuha.jpg
Olisin ottanut, jos olisin ollut kotona. Huomenna sitten terminaalista uudet Jumbo Jimit.
Ei.
Odottelen penkkiä (punttipena -juttuja)
Jepulis, tormekkiin tuli lisävarustepaketti. Terävä on tekevän veitsi, tylsä tyhmän miehen. Kirjoitti A.Kivi
Jep jep, concept 2 soutulaitteeseen hommasin istuinpehmukkeen kun salilla joskus soudan puoli tuntia. Jäätävän kova se muovikaukalo mikälie istuin siinä onkaan.
En mutta toivottavasti huomenna olisin
^^ ei tyynyä kotoo löydy?
Kävin hakeen sen "lähetystä on yritetty luovuttaa....yms." pikkupaketin asiamiespostista.
Taitaap olla tiistaina tilattu Rosen setti jo tulollaan, paljoa eivät aikailleetkaan, vaikka 2-3 vko toimitusajalla pelottelivatkin.Lainaus:
on tulossa lähetys CA******128DE
seuraavien päivien aikana. Jos et ole paikalla, se viedään noudettavaksi
postista.
Toimitusvaihtoehtoihin pääset tästä: https://isms.fi/a/***** (vastaus
klo 15:00 mennessä).
Postin ilmoon vastaaminen olikin jo haasteellisempi. Sähköposti oli kilahtanut ajassa 13:43 ja vastausaika umpeni klo 15:00. Aikaa olisi ollut reagoida 1h ja 17 min, en ehtinyt. :( Toisaalta, viimeinkin löytyi laji, jossa Suomen Posti on todella nopea :)
Vaan minäpä olin Postiakin ovelampi ja kiusallani kirjasin paketin 2. osoiteriville ovikoodin ja luvan paketin jättämiseksi oven taakse. Saas nähdä minkä vastajäynän keksivät :)
DHL tuossa kuitenkin se paketin ensisijainen toimittaja, mutta Posti ilmeisesti tuossa haluaa sen paketin juhlallisesti minulle ojentaa ja provikan kuitata.
Posti kyllä aiheuttaa harmaita hiuksia.
Toimitus automaattiin ei ole onnistunut. Uusi toimitus seuraavana työpäivänä.
Jepp. "Toimitusta yritetty "-lappu iltapäivällä laatikosta ja postiin r2.com pakettia noutamaan... fättiin 29+ tarpeet [emoji4]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Pari pakettia vastaanotettu tällä viikolla.
En ole. Johtunee siitä, että en ole tilannut mitään. Erään pikkuhilun kävin hakemassa liikkeestä yli sadan kilsan päästä, mutta säästi ainakin postikulut.
OLEN! postimies yllätti ja toi paketin kotiovelle asti [emoji15]
Taisi olla 2.kerta tässä asumisen aikana, kun toimitus onnistui näin nappiin.. muutamia kertoja väittäisin olleeni kotona, kun "Toimitusta yritetty "
No pkt sisälsi gg renkaat crossariin ja parit vinoputkilokarit
2x Michelin Power Gravel Tubeless Competition Line Folding Tire - 28 Inches
2x SKS X-Board Dark Front Mudguard
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla