Hondako sulla on!:eek:
Naapurin Tero myi sellasen just pois,ja halavalla.;)
Printable View
Suzuki M 1800 R
On se vähän piristetty n. 25 pollee vääntöö n. 170....180nm.
Vähän eri pyöriä joo. Hajabusaa on tullu koitettua , mutta ei mun ajoon. Taitais kortti muutenkin olla helposti katkolla :D.
Voi olla , että HD hemmot ei kyykkypyöriä noteraa.
Mikäs niistä sun on , vai kaikki :D ?
Ei tarttenu 3h reissulla paljon ressailla tervehtimisistä :rolleyes: Ei näkyny muita sotkijoita mailla ei halmeilla. No, kyllämä mä yhelle poron kantturalle nostin kättä vasiten, säikähti ja ryntäsi paniikissa pusikkoon :p
Moikkasin eilen tyhjällä pikatiellä vastaan tullutta mummua, kun se sotki kovaa ja oli niin sporttisen näköinen pöllölaseissaan ja kireessä huivissaan.
Onko muuten eroa alku- ja loppukesän moikkailuissa? Kun on itse vasta siirtynyt maantien reunalle, niin ei oo kokemusta.
Nääs prätkällä näyttäisi, että loppukesässä ei jengiltä nouse enää kuin vähän sormet joka kolmannelta, kun alkukesästä oli lähes jokaisella lapa pystyssä ja suu korvissa..
Mä en lähde lenkille reppu selässä (hiostaa eikä sitä kuitenkaan ehdi kaivella) mutta työmatkalla on kyllä ja silloin tapahtuu suurin osa moikkailuista.
Tänään tuli moikattua maantiepyöräilijää ja se vielä morjesti takasin! :) Harvemmin maantiepyörällä nostetaan kättä maasturi kuskille!
Kuopiossa oli tänään aika heikko prosentti. Mutta Seppo sentään tervehti.
Haimoossa ainoa vastaantulija tänään Halti-takki päällä ja vastasi moikkailuun.
keskisormi on veljeyden merkki
Kouvolassa tuli viimeviikolla joku päivä ekaa kertaa maasturilla joku vastaan polulla. Itse menin alamäkeen, ja kaveri tuli ylämäkeen vastaan melkein yhtä kovaa. :) Kyllähän siinä nyökättiin molemmin puolin.
Kiitoksia vaan sille sinipaitaiselle maasturikuskille Tampereen Turtolankadulla, joka oli ensimmäinen, joka minua moikkasi nostamalla roheasti lavan pystyyn. Itse kerkesin vain nyökkäämään, kun häkeltyi sen verran tilanteesta. Näköjään se alla oleva pyörä vaikuttaa asiaan.:)
Tänään oli Jorvin mäessä samaan aikaan Saecon tiimissä ajava kaveri. Et moikannut. Olisin peitonnut sut mäkikirissä, mutta kun mulla oli jo kaks nousua alla.
Uudella Porvoontiellä oli tänään harrastajia tungokseen asti. Tjenarea tuli tasaiseen tahtiin. En pitänyt kirjaa - ai niin, baanalla oli pari friiduakin.
lähdin tuntumalla kohti klaukkalaa, ja kuinka ollakaan (ihailen itseäni tästä)
ajoin ohi vahingossa, kun pariin vuoteen en ole "niin pitkällä" käynyt. :eek:
Onneksi jossain ennen Nurmijärveä tuli vastaan pyöräilijä, moikkasin ja pysähdyttiin, oli pakko kysyä, että mikä olis lyhyin reitti Klaukkalaan...sain vierihoitoa oikeaan risteykseen asti.
Klaukkalassa tuli sitten 2 pyöräilijää vastaan, joista arvelen, että toinen vilkaisi ja toinen katsoi muuten vaan, mutta en kehdannut moikata kumpaakaan, vaikka vähän olisi mieli tehnytkin. Ei hekään huitoneet...
katsoin tossa tiededokkaria, siinä oli stoori einsteinista ja hänen teoriasta jolla selitettiin valon kaartuminen esim auringon massan ympärillä niin että maasta nähtii ikäänkuin auringon takana olevia tähtiä.. kiehtova teoria ja todeksi havaittu, myös tossa baanalla. Ylipainoinen nöösi maasturilla tai jopa hybridillä taittaa jotenkin samalla lailla valoa ja muuttuu näkymättömäksi :p
Toisinaan olen havainnut vastaantulijoissa pienen häiriintymisen tiukassa keskittymisessä kun oon katsekontaktia oikein yrittämällä hakenut, oisko jotku herkempii havaitsemaan muutoksen gravitaatiokentässä vastaantulevan massan vuoksi ja sen vuoksi tapahtuu nopea vilkaisu tien toiselle puolen :D
Siis tällekö sun kohtaaminen muiden pyöräilijöiden kanssa näyttää?
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...science-br.jpg
varmaankin joo tosin mulla ei oo ihan yhtä hyvä lamppu hypridin keulalla mitä tosta jaffasta luxeja irtoo
Aika vähän saan minäkin tervehdyksiä. Jos keltainen (kuva) olen minä niin vastaantulevan fillaristin katse kiertyy samalla lailla (vihreä viiva) takana tulevaan kaarteeseen. Mä luulen, että tähän asiaan vaikuttaa se, että mä olen nainen enkä siis uskottava, ehkä?
Koetin eilen nyökkäillä Laappeerseen ympäristössä kaikille fillaroitsijoille jotka olis sen oloisia, että ne on fillarilenkillä tjsp.
Ainoa saamani tervehdys oli taipalsaarelaiselta levähdyspaikalta lähtiessäni sinne tulleelta harrikkakundilta, propsit hänelle :)
Tänään Halikon ja Märyn välillä vastaantullut uskottavan näköinen fillaristi moikkasi! Oikein pään heilautus ja moi.
Itse sain aikaiseksi jonkinlaisen pään liikkeen, huulien / suun muokkaaminen tervehdykseen ei enää onnistunut aivoista johtuen. Ne kun laittavat etusijalle tahdosta riippumattoman hengityksen. Seuraavaksi moikkaan kyllä. Jotenkin.
Päivän lenkin aikana tuli yksi maantiekuski vastaan Rantalahden lähistöllä ja kaveri vastasi mukavasti tervehdykseen.
Tänään ohitin lenkillä vanhemman herran, joka ajoi Peugeotin vanhalla "katupyörällä". Morjestin herraan ohittaessani, sain vastaan ihmettelevää tuijotusta. Kaverilla oli myös pullotelineessä Karhu keskiolutpullo :)
Hämeenlinnan Rengossa tuli vastaan parivaljakko pyöräilijöitä 22.08 noin puolenpäivän aikaan, toinen ilmeisesti Quickstepin asussa ja toisella oli jotain pinkkiä ja kumpikin kunnioitti morjenstuksella tällaista nöyrää hybridi-miestä.
Hienolta tämä tuntui aloittelijasta ja amatööristä.
Uudella Porvoontiellä tuli (taas) hyvinkin monta "oikeaa" fillaristia vastaan, suurin osa vastas moikkaukseen :)
Kuinka ollakaan tänään metsässä, kun joku tuntematon morjesti mua, niin muistin salaman nopeasti tämän palstan ja huusin: "Tere Tere..."
Vau
Nyt minuakin on sitten tervehditty. Eka kerta, tapahtui keskuspuistossa n. 16-17 välillä. Vastaan tuli joku, ilmeisesti jäykkiksellä ja sanoi kovaan ääneen TERVE! tjsp. Yritin hämmästyksissäni tervehtiä takaisin mutta en tiiä kuuliko.:D
Kuopio-Siilinjärvi välilllä morjestelin 3 maantiepyöräilijälle ja vastaus prosentti oli 100
Olinpa luultavasti yksi heistä. Yleensä nostan kättä, jos vain voimia siihen on jäljellä.
Tänään Kuusamo-Ruka-Juuma -reissulla 4 kanssapyöräilijää liikkeellä ja kaikki morottivat.
Itsellä on vielä keskittyminen tiehen sen verta kova että ei kyllä tule juuri porukkaa tervehdittyä. Toisaalta keräänkin kyllä melkoisen paljon murhaavia katseita ja pilkallisia hymyjä vastaantulevilta "oikeilta" fillaristeilta. Nimim "eikö lokasuojia saa käyttää?" ;)
Tänään vesisateessa vastaan ajelleet (2) pyöräilijää tervehtivät naama leveässä hymyssä. Hulluja täytyy pyöräiljöiden olla, kun perse kurassa ajaa vesisateessa ja vielä hymyilee. Noita päijänteen kiertäjiäkin tuli nähtyä, kuraisia olivat hekin.
Ei tällä suunnalla vaan ikinä koskaan milloinkaan kukaan missään nimessä moikkaa. Itekin ajan aina aina naama nurpalla ja hymähdän ivallisesti, jos joku hölmö ulkomaakuntalainen heiluttelee. Samalla pohdin mielessäni suorinta reittiä tapahtumapaikalta lähimmälle hullujen huoneelle, sillä sieltähän tuollaiset heiluttelijat eittämättä ovat lenkille lähteneet.
HYMPH!!!:mad: