^ Virallisesti ovat varmaan sitä mieltä mitä käsketään olemaan, mutta oikea mielipide olisi kyllä kiinnostava.
Pitääpä kysyä Kaisan valmentajalta.
Printable View
^ Virallisesti ovat varmaan sitä mieltä mitä käsketään olemaan, mutta oikea mielipide olisi kyllä kiinnostava.
Pitääpä kysyä Kaisan valmentajalta.
Osaisikohan joku auttaa tuon Flown verkkopalvelun kanssa? Olen ilmeisti niin puusilmä, että en löydä miten saa raportit multisportin sisällä olevista lajeista. Eli esim. edistyminen-->harjoitusraportti näyttää, että multisport on yksi laji. Toisin sanoen, jos teen yhdistetyn pyöräily ja juoksuharjoituksen jotka on multisportin sisällä, niin mihin raporttiin niistä saisi tiedot eriteltynä? Yksittäisinä niitä kyllä pääsee katsomaan, mutta esim. vuoden aikana kuinka paljon on tunteja kertynyt mihinkin lajiin.
Itellä on nyt viimeiset kolme latauskertaa tapahtuneet kuuden päivän välein eli alkaa jälleen luottamus löytyä myös VV:n akunkestoon! 👍
No nyt akku kesti vaan neljä päivää ja ongelma näytti olevan kosketusnäytön toiminta. Eli päivällä oli ongelmia kosketusnäytön kanssa ja samalla akku myös hupeni normaalia suuremmalla tahdilla. Kosketusongelma tuli synkkauksen jälkeen ja kello myös synkkasi treenin normaalia hitaammin.
Onkohan tossa flow:ssa joku vika ku jatkuvasti pyörii tuo automaattinen synkkaus.
Ei todellakaan tarvis ku kerran päivässä
Oliko se niin että harjotuksen dataa ei voi poistaa? Unohtu eilen harjotus päälle niin nyt on kaikki vähän perseellään
Tässä vähän omaa dataa akunkestosta. Reenit eivät ole olennaisia, enkä ihan kaikkia ole muistanut merkitä, koska silloin akku kuluu normaalisti. Synkronointien jälkeen akku kuitenkin kuluu öisin aina välillä aika haipakkaan. Puhelimesta olen sammuttamut pluutuutin aina synkronoinnin jälkeen.
- Illalla 2.2. ladattu täyteen 100%
- 3.2. klo 17 ei aktiviteetteja 75%
- 3.2. illalla 62% ~tunti hiihtoa päivällä
- 4.2. aamulla 53%
- 4.2. illalla 45% ei aktiviteetteja, vaikuttaa normaalilta akun kulumiselta
- 5.2. aamulla 39% vaikuttaa taas normaalilta. Synkronointi.
- 5.2. klo 14 14%, päätelmänä synkronointi vaikuttaa akunkestoon huonontavasti.
- 5.2. Päivällä pieni lataus 6% –> 16%.
- 5.2. juoksulenkki 1,5h klo 19 4%. Päätelmänä kestää edelleen reeniä
- 5.2. illalla lataus 100%
- 6.2. aamulla 100%. Synkronointi.
- 6.2. klo 19 94%. Juoksu 1h, synkronointi. 88%
- 7.2. illalla 73%, ei aktiviteetteja, olipas vähän kiirusta viikolla, jäi reenit vähiin.
- 8.2. tunti luistelua. Yht. 1,5h GPS. Synkronointi. Illalla 57%.
- 9.2. Aamulla 52%. 2,5h maastopyöräilyä. Synkronointi. Illalla 28%.
- 10.2. Aamulla 21%. Illalla 14%. Lataukseen 100%.
- 11.2. aamulla 93%
- 12.2. aamulla 83%. 2,5h MTB. Sync. Illalla 51%.
Tässä kohtaa toimi taas ~viikon ”normaalisti”.
- 18.2. Illan suussa synkronointi. Illalla akku ladattu täyteen 100%.
- 19.2. aamulla 76%. Jotain häikkää taas. 2h mtb. Illalla 46%. Synkronointi.
- 20.2. aamulla 10%. Lataus täyteen 100%. Synkronointi.
- 21.2. aamulla 97%. 2,5h mtb. Synkronointi. Illalla 81%.
- 22.2. aamulla 75%.
- 23.2. Uj 45min, päivällä 66%.
Onks kenelläkään käsitystä saako vantage m kellossa jotenkin kaliproitua tota juoksumatto asetusta, nyt näyttää aika heikosti, eilen juoksin 14-16 km/h vauhdilla 7 km matolla, kellon mukaan tuli 5.3km, mulla on vanha lidilin sykemittari jonka saa kaliproitua ja se toisessa kädessä näytti 6.94 km eli toi jo riittävä tarkuus matolla.
Onko kenelläkään tietoa toimiiko Polar vantage v:ssä garminin kadenssi- / nopeusanturi?
Kello ollut käytössä kuukauden ja kyllä kaduttaa että tuli vaihdettua toimivasta garminista pois. Polarilla näköjään samat ongelmat kun 10-vuotta sitten. Synkronointi tuntuu täydeltä mahdottomuudelta. Käytti synkkausta sitten androidin kanssa tai windows koneessa niin ei vaan synkroinoidu.
Tietokone ei edes tunnista koko kelloa vaikka polar flow on päällä ja koneessa kuuluu kilkatus kun usb:n kytkee kelloon. Androidilla kun yrittää synkata niin joka kerta synkkaus menee vajaaseen puoliväliin jonka jälkeen tulee "synkronointi epäonnistui"
Garminilla ei tainnut koskaan olla minkääsortin synkkausongelmia, kyllä on polar edelleen aivan lasten kengissä.
Hmm. Ei oo kyl mitään ongelmaa ollu sunkkauksena kans. Käynnistäppä kello uudestaan ja kokeile toista usb porttia
Kiitoksia tipsistä, koitettu. Poistin puhelimenkin tuolta "yhdistetyt laitteet" osiosta ja laitoin uudestaan, ei apua.
EDIT: Tuon Polar Flow:n kun käynnistää tietokoneelta niin tulee vaa tuo ruutu jossa on "Yhdistä Polar-tuotteesi" ja tuossa alhaalla tuota synkkausnappi josta ei tapahdu mitään. Kello kuitenkin alkaa heti lataamaan kun sen usb-porttiin kytken...
Mulla oli ongelmia V650 kanssa, mutta tuesta sain hyvät ohjeet ja linkin betaversioon, jolla se synkronoi. macOS kone kyseessä
Mielenkiintoista. Synkronoinnin kanssa ei ole itsellä ollut kyllä koskaan onkelmia. Ei koneella, eikä luurilla. Olisiko joku häiritsevä täppä päällä? Kai sinulla on tunnukset Flowssa, muuten on aika haastavaa synkronoida. Heitä se antroidi järveen ;D
^Hyvä jos poistut kun kerran et itsekkäästi kerro ratkaisua muille tietoa tarvitseville.
Itsellä Vantage M, eikä synkkauksessa täälläkään ole ollut mitään ongelmaa. Ei puhelimen (Android), eikä Windows tietokoneen kanssa. Synkkaa itsekseen puhelimen kanssa monta kertaa päivässä, ei tarvitse itse tehdä mitään.
Koneeseen kun yhdistää piuhalla, käynnistyy Flow itsekseen ja synkaa automaattisesti, samalla kun kello latautuu.
Itellä VeeVee ja Nokian luuri. Toiminut moitteettomasti jo yli vuoden! 👍
Aivan kuten Nikkkellä, jatkuvia ongelmia synkkauksen kanssa V :llä ja kaapelilla Windows 10 kanssa. Bluetooth vs. Android toimii hyvin.
Akun lataus toimii aina, mutta synkkauksen käyntiin lähteminen vaatii useita kertoja eri usb -porttien kokeilun. Ja sadetanssin sen tueksi.
Kaikista mielenkiintosinta tästä tekee sen kun synkkaa luurin kanssa niin puolivälissä tulee mainitsemani "synkronointi epäonnistunut" tästä huolimatta tehty treeni menee polar flow palveluu mutta jos on esim lajiprofiileja lisäillyt/muokkaillut niin tuohon ei reagoi mitenkään.
Itse kun avaan Flowin ja käynnistän sykkauksen kellosto, niin kello muodostaa siihen saakka yhteyttä kunnes luurin näyttö sammuu. Sen jälkeen synkkaa treenin nopsasti.
Virransäästöominaisuudet kannattaa poistaa käytöstä Flow sovelluksen osalta niin synkronoinnit pelaa paremmin. https://support.polar.com/fi/how-to-...t-android-apps
Yritin selailla vähän tätä keskustelua löytämättä vastausta ja aihetta on ehkä käsitelty, mutta en nyt löytänyt vastausta suoraan, eli:
Onko V800 ja Vantage V:n välillä suuria eroja miten arvioi rasitustilan?
Olin ylirasittunut, kun kello otti vanhat tiedot Flow:sta. Kävin hiihtämässä, jonka vaikutus olisi pitänyt näkyä pari päivää, mutta yön jälkeen olin alitreenattu.
Eilen kävin fudistreeneissä, jotka pistivät aina V800:n määräämään parin päivän levon, mutta jopa heti niiden jälkeen kunto oli edelleen laskussa.
Myönnän että nyt olen kyllä vähän pihalla....
Varmasti ottaa aikansa ku kello oppii sun rytmin. Mutta kokemuksesta voin sanoa että epäsäännölliseen rytmiin se ei opi. Eikä työstressiä ota huomioon
Rasitustaso on edellisen seitsemän päivän suhde edelliseen 30 päivän ajanjaksoon. Mulle on käynyt useasti, että kun viikon takainen rasittava treeni putoaa tuosta seitsemän päivän joukosta pois, putoaa rasituskin aliharjoittelun puolelle.