Jaahas, ny oli parturoitu Tornimäen koilliskulmaa. Pikkase o jääny polkuu risuje alle, pääsee kevääl siivoon mestoi. Mut sittepä ei tartte enää pujotel näreitte välis. Ja nys saa ajettavaa sen Ristipakan eteläpuolella olevan nyppylänki päälle :cool:
Printable View
Jaahas, ny oli parturoitu Tornimäen koilliskulmaa. Pikkase o jääny polkuu risuje alle, pääsee kevääl siivoon mestoi. Mut sittepä ei tartte enää pujotel näreitte välis. Ja nys saa ajettavaa sen Ristipakan eteläpuolella olevan nyppylänki päälle :cool:
Huomasin saman Pe iltana kun siellä kävin. Ajattelin nyt valoisalla lähteä tutkimaan tuhoja.
Ei ole kelkkailijat vielä avanneet kauttaan. Mönkkärin jälkiä paljon jokivarressa /Äijönniityn hoodeilla. Se hauskin polku Mänkkäristä Mutislandian suuntaan on ihan ok vaikka vähän vielä pöpperöinen. Ylämäessä vetopidon säilyttäminen ei ihan aina multa onnistunut, me bad.
Haikalan ympyrät puhdasta bliss-parhautta.
Kyllä siellä siivottavaa riittää. Tornimäen latupohjalta lähtevä lasku on tällä hetkellä ajokelvoton, pitää odottaa että motot (olivat eilenkin hommissa) saavat siivottua tukit pois.
Onko Klaukkalalla tai Nurmijärvellä omaa pyöräilyseuraa? Oon nyt pari vuotta kuulunu HePoon lähinnä ton fillaripassin takia ja mielummin kyllä maksaisin "oman kylän pojille" noita jäsenmaksuja.
Klaukkalassa on DH Tornarit, se ei olis kaukan :) Mut seuran valinta tietty riippuu millasta seuraa haet. Tai miten ton ny sit selvemmin sanos:seko: Maantielle vai mettään? Lenkkiseuraa vai kisaseuraa? Pelkkään ajoon vai muuhunki?
Rajamäen Rykmentilki on jotain fillari toimintaa. Sit Hyvinkääl o HyPy, Korsos Kaiku ja siit etelään Vantaa, Helsinki, Espoon o vaik mitä. Jotain listaa oli ainaski joskus Fillarilehden linkit-sivuilla.
Ei ehkä DH:ta... =) Sillä nyt ei väliä onko maantiellä vai mettässä, mielummin molemmissa, tosin ei samalla reissulla :o. Hepossa noi sunnuntairetket ollu mukavia, oon enemmän maisema fiilistelijä ku kisaaja. Mut eihän sitä tiedä miten tässä innostuu. Pari vuottahan tässä on vasta ajeltu. Kyllä sitä talkoohommiinki voi osallistuu, sillähän nää hommat pyörii, eli ei pelkästään ajojuttuja.
Onks nois seurois yleensä jotain vaatimuksia? Vai riittääkö että maksaa vaan jäsenmaksun?
CCG:ssä on myös muutama klaukkalan edustaja. Pieni nuori seura, jossa ei talkoot ole päässyt rassaamaan.
Eli jos noista valitsee niin, ik-32 -> uus maantiefilo -> kesällä sm-karkeloihin, ccg -> Läski -> parran kasvatus.
On tuolla CCG:llä ihan maantieporukkaakin, jos sellainen kiinnostaa.
Eikä Mutiksella ole partaa, toi on mutaa.
Itse oon pitänyt paljon Korson Kaiun toiminnasta. Aktiivinen juniori- ja kilpailutoiminta, joka on suuntautunut enemmän maaston puolelle. Paljon aktiivisia yli 30-vuotiaita kuskeja, jotka kilpailee enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Meille voit hyvin maksaa jäsenmaksusi. Ainakin tuet hyvää juniorityötä, jos se lämmittää mieltä.
Minä kuulun HyPyyn. Ei valittamista, mutta oma osallistuminen seuran toimintaan on lähes olematonta.
CCG:n junioritoiminta loistaa poissaolollaan.
^ onhan siel HC
:) ja Petjala
HyPy:n jäsenmaksu oli ainakin muutama vuosi sitten saman suuruinen kun heitin järkkäämä Rajamäen marakisa. Jäsenet osallistuvat ilmaiseksi. Myös laadukkaita rätei ja lumpui firman logolla suht edukkaasti. Ja silti vaihdoin ->CCG :) koska se on paras. Ja kaunein, vaikka Petjala. Ugh.
Viime vuonna ei päässyt enää ilmaiseksi, mutta sai silti alennusta osallistumismaksusta.
Hyviä rättejä ovatkin. Pari vuotta sitten totesin ettei HePo ole oikein omalta tuntuva seura ja vaihdoin HyPyyn kun Lansive piti joskus Sääksiä kiertäessä hyvän myyntipuheen mm. HyPyn vaatteista. Hyvin on paita kestänyt jo kaksi kesää ja samalla mennään ensi kesäkin. En tiedä kertooko se enemmän paidan hyvästä laadusta vai vähäisestä käytöstä. :rolleyes:
Mä taas oon MTBCFssä. Aikanaan tuli liityttyy, ku junnu halus ajaa mettäs. Ja niin Korso ku Hyvinkääki tuntu oleva liia kaukan. Mut kyl mäki siä oon viihtyny. Klubikruiseis tai viikkoajois ei enää tuu hirvesti käytyy, mut keväinen Tofkholm on kyl ihan mast. Tasistoimintaaki on. Nettisivut o nykyää aika kuolleet, mut se vasepuukki kuulema o aktiivine.
Aika laajal skaalal siis täkäläiset ottaa osaa lähistön seurohi.
Samoja ajatuksia mullakin Korsosta ja Hyvinkäästä. Ja ik-32:sta saanu kuvan että aika tosissaan harjotellaan, varmasti myös leppoisia sunnuntaikruisailuja on, mutta kuitenki.
Onko Klaken ympäristön polkujen kunnosta tietoa. Pajotettu Trigger laskeutuu tänään kotiin ja jos huomen aamusta kävis testailees. Onko muita innokkaita
Ei oo Rotko ajokunnossa, ku ei oo jarrujenilmaussetti ehtiny saksanmaalta tänne asti. Eikä tuolla varmaan ilman nastoja pärjää?
Ei oo nastoja mullakaa, mut jossain vaihees päivää aattelin käyd tsekkaas pääseeks Palomäelle ilman. Mut mä pääsen lähtee vast safkan jälkee.
Sama vika vasta puolen päivän aikoihin mahkuja lähtee... Palomäki olis kyl mieluinen suunta.
Nastat kyl löytyy...
Mikä mäki nyt toi Palomäki on? Kiinnostaisi mahdollisesti lähteä mukaan jos taas jaksatte venailla. Läskissä ei ole nastoja ja täysjouston takajarru on on/off moodissa mutta siinä alla nastat. Jos otatte mukaan voisin tulla läskillä.
Palomäki on tosta Tornimäestä "seuraava". Mulla kyllä lenkki siirtyy iltaan, en taas muistanut mitä olin lapsille luvannut... :)
@eki_boomer ok.
@kapu meinasitko mennä, mahdunko mukaan? Monelta noin meinasit mennä?
Ajatus oli lähtee jossain klo 14 tienoilla. Ja kyllä mukaan olis mahtunu... mut nyt taitaa muuttua pyöräily parisuhdekävelyyn...