Juuri tuota paikkaa tarkoitin, tämä sovittu.
Printable View
Heh...ruoska ja kova ääni tekee ihmeitä... No ei ollut sun syysi vaan ennemminkin ajokoiraosaston vika, että sä sinne mäelle jouduit ja eksyit porukasta. Palaute annettiin välittömästi tilanteen jälkeen ja nyt ne ehkä osaa olla ihmisiksi, hetken ainakin...
Juups, paikansin puomin karttalinkistä.
Hauskaa huomenta.
Heh... Pikke on Kuningatar.
Juu juu, Pikke on keuhkovammakuningatar.http://www.millan.net/minimations/sm...aqueensmil.gif Kun kroppa ei saa happea, niin paha sitä on yrittää liikuttaa. Piti jättää lenkki kesken ja riipii. Vissiin joku pöpö yrittää yliotetta musta.
Onnistuin muuten torstailenkin innoittamana tekemään ekan oikean otbeeni. On sitä odotettukin! http://www.millan.net/minimations/sm...imoksmiley.gif
Minäkin erkanin porukasta Ala-Lemussa, kun alkoi tuntua siltä, ettei enää ehkä ihan olla palauttavan lenkin puolella... viikon takaiset tyhmäilyt tuntuvat vielä. Melkein kolme tuntia tuli silti täyteen, kun palailin sieltä rauhallisesti metsäpätkiä myöten. Kovin oli tutut polut kasvaneet umpeen Korsuvuoressa ja muuallakin.
Hienoa oli pitkästä aikaa ajella porukassa metsässä ja hakea asfaltille kadonnutta maastotuntumaa, varsinkin kun nuo Luolavuoren polut ovat vähän vieraampia. Kiitos veturille.
Mä en kylläkään vielä tässä vaiheessa rohjennut tehdä sitä asvaltille. Olihan tuossa kyllä kiviä, joihin olisi voinut osua, mutta mun mielestäni kannattaa aloittaa pehmeästi ja totuttaa kroppaa liikerataan.
Se oli muuten oikein mallikelpoinen OTB, hienoa että sain olla läsnä todistamassa historiallista hetkeä.
Mun omasta ensimmäisestä OTB:stä muistan vain sen kun äiti kantoi minua kotiin, ja toisessa kädessä sillä oli mun täysjäykkä teräsrunkoinen sinkula.
Onnea Pikke:lle OTB neitsyyden menettämisestä! Löysitkö helposti takasin autolle? Kiitokset kaikille lenkkiseurasta..
Juu löysin. En tiedä, meninkö lyhintä mahdollista reittiä, mutta ainakin selkeintä.
Kiitokset veturille ja lenkkiseuralle-hieno sää ja uutta polkua! Allekirjoittanut täytti sen toisen osuuden lenkkitakuista, kun eräässä laskussa tein 360-barspinnin. Tämän operaation yhteydessä etuvaihtajan triggeri osui runkoon ja murtui irti. Pieni vahinko, mutta siihen loppui etuvaihteiden käyttö. Kiitokset Jannelle nippusiteistä, tuon jollekin lenkille tilalle vastaavat.
-Simo
Sti: onni onnettomuudessa ettet kuitenkaan äkkipysähdyksen johdosta kaatunut sinne kivikkoon et mielummin murtunut triggerin panta ku murtunut jalka..
Mihin aikaan Frank olet menossa ajamaan kisareittiä Pääskyvuoreen? Tulisin mielelläni mukaan jos huolit, mutta en pääse aamupäivällä. Iltapäiväksi lupaa vettä, muttei se minua haittaa.
Ei mulla niin väliä kun vieressä asun eikä muutakaan suunnitelmia huomiseksi ole. Olisko kahden maissa hyvä aika?
On hyvä aika! Tulen tolpalle kahdeksi.
Ajettiin tänään Maarian hiekkakuoppa-Jäkärlän luontopolku-sivukoukaus Haagaan-loput luontopolusta ja lopuksi Saramäen EK. Jäkärlän luontopolku muuttuu mielenkiintoiseksi kun sen ajaa "väärään suuntaan"! :) Suunnittelen ajavani jotain tämänpäiväisen kaltaista ympyräreittiä (n. 20 km ja 300 m nousua/kierros) kolmesti tässä joku päivä. Kaikkea se Syöte teettää...
Ei oo hyvä olo, aivastuttaa, kröhityttää, viluttaa ja päätä särkee. Saas nähdä, mitä tästä kehittyy, vaikka saanko taltutettua.
itelle sopii aikataulu kerrankin niin hyvin että minäkin tulen klo 2 tolpalle. jos ja kun en pysy vauhdissa niin lähen kesken lenkin pois.
Singlespeed-maastopolkupyörällä Syötteen huipulle runtatessa saavutin jonkinlaisen maitohappoeuforian tilan. Hauska mäki joka menee taluttaessa hukkaan.
Tuonne Syötteelle täytyy kyllä joku vuosi päästä. Hiukan vaan mietityttää lainaus reittiselostuksesta:
Jos ei ole tollasta? Missä kohdassa tämä meni vikaan? :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti SyöteMTB
Sitähän se tietty tarkoittaa!
Ei pysty menemään selälleen kun ei osaa keulia.
Voidaan Frankin kanssa opettaa sulle over the sadle -tekniikka. Hirmu kevyesti sillä pääsee katolleen.
Täytyy lähteä selkeästi kikkailulenkille!
Tarveis (edelleen) pestä Tahkopyörä mutta hommasta ei tule mitään kun makaa soffalla. Onneksi päivän tolppalenkki lähtee muutaman minuutin päästä ettei ehdi sinnekään.
Pikke & Frank: Positiivisesti ajatellen tuo selälleen kaatuminen on vaan ylikehittynyt manuaali
Mä en ole kyllä piiitkään aikaan itse reenannut tota, pitäisi varmaan alkaa verestää taitoja. Pidetäänkö seuraavaksi kaikki kaatuu -lenkki, kun viime torstailenkillä vain noin puolet oli turvallaan?