Koirat. Hyökkäävät vai ainoastaan kiinnostuneita pyöräilijästä?
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Jami2003
Pitäisikö joka ikisen koiran lenkittäjän kohdalla pysähtyä nuuskittavaksi. Minä olen lenkillä enkä mikään kusitolppa.
Tämä.
Koirat. Hyökkäävät vai ainoastaan kiinnostuneita pyöräilijästä?
Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti
Qilty
Vois pyöräilijän velvollisuus olla edes jarrutuksen hallitseminen.
Muakin vituttaa kaikki irrallaan tai alle 2m narussa olevat koirat, mutta toi uutisoidun tapauksen vammat tuli vaan siitä kun ei osannut ajaa, tai oikeastaan pysähtyä. Naurettavaa painaa siitä koiranomistajalle melkei 20k€n lasku.
Omat kokemukset näistä pihoista perään tai vastaan lähteviin koiriin on kyllä sellainen että ei ne mua syömään ole tulossa, tosin aina olen kyllä lisännyt tahtia enkä jääny nuuskittavaksi mutta koskaan se koira ei ole pitkälle tullut perässä.
Jos kyseisellä pyöräilijällä on ollut taipumusta pelätä koiria jotka irti ollesaan lähtevät juoksemaan perään niin kuin alle kirjoittaneellakin niin tuossa tilanteessa voi iskeä paniikki ja siinä tilanteessa voi helposti tehdä virheitä ja pyörän hallintaankin voi tulla ongelmia. Koirat jotka pelkästään narun nokassakin hyökkäilee kuin vihollisen nähtyään saa meikäläiseen kylmiä väreitä. Laskun suuruuteen en ota kantaa mutta hyvä että joutui edes vastuuseen.
Sent from my iPad using Tapatalk