Kävitkös ihan ajamassa fillarilla, vai istuitko vain pyörän selässä, kun tuosta "kertomuksestasi" ei tule kyseinen asia ilmi :D
Printable View
Kävitkös ihan ajamassa fillarilla, vai istuitko vain pyörän selässä, kun tuosta "kertomuksestasi" ei tule kyseinen asia ilmi :D
No joo! Enimmäkseen istumista, sillä 'lysti' loppui ihan liian lyhyeen! Harmittaa kun en lähtenyt aikanaan, niin olisin voinut ajaa hyviä teitä vaikka 'maailman ääriin'! [img]tongue.gif[/img] Tosiaan, täällä on kivoja pikkuteitä ajaa talvella. Olen sen vasta nyt hoksannut! Yksin olen aika laiska ajamaan, joten ajot ovat jääneet vähiin! Jos kiinnostaa, niin voitais ajaa tuollainen kolmen tunnin lenkki maastureilla tässä kevään aikana täällä!
Kaikki vaan mukaan! [img]smile.gif[/img]
Tuo yhteislenkki maastureilla on tosi hyvä idea!
Minun puolesta voitas ruveta vaikka "viikoittain" ajamaan, vaihtetaanko huomenna monot pyöräilykenkiin ja sukset maasturiin ja käydään ajamassa niitä pikkuteitä :confused:
Se vaan sopii! Huomiseksi on tosin luvassa -5°C, idän- ja kaakon välistä tuulta 7m/s! :rolleyes:
Kiinnostaako muita?
Moneltakos sitä aamulla startataan ja mistä :confused: Tai parempi ois kysyä että minnekä sitä pitää ajella löytääksen Karin ja pikkutiet :D
Sopiiko klo. 10.00? Aja Alapitkän koululle, niin tavataan siellä. Onhan sinulla auto käytettävissä? Meinaan, et tulee turhan rankka reissu ajaa fillarilla tänne ja takas! :D
Kyllä se sopii, joo olisi mulla auto käytettävissä, mutta kun ajokortin saan vasta syyskuussa :D , mutta kyllä minä kyydin suan sinne niin ei tarvitse sinunkaan murehtia liikaa ja et menetä yöuniasi :D
Minkäslaista lenkkiä oot suunnitellu pääni menoks??
Eiköhän mun varpaat ole kypsät parin tunnin ajon jälkeen! Kävin tänään ajamassa reilun tunnin lenkin. Jalat tarkeni ihan hyvin, tuuli vain tuiversi peltoaukioiden kohdalla ilkeästi vasten kasvoja! Pää ja kasvot kannattaa suojata hyvin!
Kiitoksia Karille lenkistä.
Aika tarkalleen kaksi (2)tuntia ajettiin, minun keskari 166, mikä on kyllä aika korkea, mutta turha sitä on ruveta selittelemään, huono kunto :D
Eiköhän se tässä kesää kohti mentäessä parane, varsinkin kun nytten rupeaa olemaan kaikki paikat kunnossa ja pääsee ihan oikeesti taas treenaamaan.
Kiitos vaan itsellesi ja isällesi ( kuljetuspäällikkö ;) ) , että vaivauduitte tänne 'susirajan' pintaan! [img]smile.gif[/img] Keli oli kyllä hyvä, ei pakkasta ( -3°C )ja tuulikin ihan siedettävä. On se jännä, miten kakstuntinen hurahtaa nopeesti seurassa, mutta yksin ajellessa tuntikin alkaa jo piisaamaan! :confused: Näin ainakin minulla!
Kyllähän se aika hurahtaa nopeasti hyvässä seurassa, jospa sitä seuraavan kerran saataisiin lisää porukkaa messiin :D Kävin tossa vielä tunnin verran kiekkoa neppailemassa ja ei hirveesti tuntunut lenkki jaloissa, pitkissä spurteissa rupes vähän "polttamaan" mutta ei muuta.
Koetas haulla. Muistaisin, että jossain täällä on tuo villari ruodittu.
Pahus kun on kylymää ja töissä kiirettä niin ei pääse lenkille.
Jep! Luettu on,( tosin toinen malli ) mutta haluaisinkin lähinnä YT:n mielipiteen hinta/laatu suhteesta. Miks ei myös muidenkin! Painoa tuolla ainakin on riittävästi! :D
No ei kai aivan kamalasti täpäriksi?Lainaus:
Originally posted by kon-ciocc:
Painoa tuolla ainakin on riittävästi! :D
Ei kai vaan ole varustelukilpa käynnistymässä?
On se hieno, on on.
Kyllä on hieno ja häijyn näköinen...
Onkos tuollainen osallistumassa syksyllä maastolenkeille??? ;)
Ei todellakaan! Mutta tuossa olis yksi vaihtoehto syksyn luontopoluille. Olen sen verran laiska, etten viitsi ruveta osista fillaria kasaamaan ja tulisko se sen edullisemmaksi? :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by YT:
Ei kai vaan ole varustelukilpa käynnistymässä?
Joo, väri ei kyllä oikein miellytä. Ja kun katselin noita täysjouston takapään lukemattomia niveliä, niin alkoi epäilyttää niiden kesto. Luulisi, että nivelet väljenee ajan myötä ja fillarista tulee 'hyytelömäinen'!?? :DLainaus:
Originally posted by Lyytinen:
Kyllä on hieno ja häijyn näköinen... ;)
Toinen vaihtoehto olis sama fillari, mutta puolikovana!
Jos vielä keula 100mm:nä, niin eiköhän tuolla välttäs ajella? Mutta noi renkaat... ? Sorateille?? :eek: Koko varmaan se 18" mulle sopivin? Jalan mitta 83mm. ( siis haaramitta )
Pankaahan kommentteja! [img]smile.gif[/img]
Joo, väri ei kyllä oikein miellytä. Ja kun katselin noita täysjouston takapään lukemattomia niveliä, niin alkoi epäilyttää niiden kesto. Luulisi, että nivelet väljenee ajan myötä ja fillarista tulee 'hyytelömäinen'!?? :DLainaus:
Originally posted by kon-ciocc:
[/qb]
Toinen vaihtoehto olis sama fillari, mutta puolikovana. Jos vielä keula 100mm:nä, niin eiköhän tuolla välttäs ajella? Mutta noi renkaat... ? Sorateille?? :eek: Koko varmaan se 18" mulle sopivin? Jalan mitta 83mm. ( siis haaramitta )
Pankaahan kommentteja! [img]smile.gif[/img] [/QUOTE]
Onkohan tossa täpärissä teollisuuslaakerit linkuissa?
Muutenkin onko kuulalageria vai liukua?
Jos on teollisuuslaakeria niin nitähän voi vaihdella. Täpärin heikoin ominaisuus taitaa olla aika suuri huollon tarve, mutta kai se takapään jousto antaa vauhtia alamäkeen. (Ja hidastaa ylämäessä)
Renkaat voit aina vaihtaa ja värillä ei nyt ole väliä kunhan ei ole pinkki [img]smile.gif[/img]
Käy http://www.wrenchscience.com/WS1/default.asp mittailemassa kokoasi. Luulen, että 18 on ok.
Kari pääsiäisen jälkeisellä viikolla olisin valmis lähtemään sinne Moselin laaksoinhin. Muut viikot eivät oikein työasoiden takia käy?
Mites sulle? Voisi lähteä vaikka pitkänä perjantaina.Tai sitten myöhemmin.
Kari pääsiäisen jälkeisellä viikolla olisin valmis lähtemään sinne Moselin laaksoinhin. Muut viikot eivät oikein työasoiden takia käy?Lainaus:
Originally posted by hannupulkkinen:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by kon-ciocc:
Mites sulle? Voisi lähteä vaikka pitkänä perjantaina.Tai sitten myöhemmin. </font>[/QUOTE]Sehän sopii! Luulisi siellä jo silloin olevan keväisen lämmintä. ;)
Onko aamulla hiihtoa?
[ 18.02.2005, 20:09: Viestiä muokkasi: kon-ciocc ]
No onko muita lähdössä?
Reissun hinta ilman ruokia noin 400 euroa. Lähtä 25. maaliskuuta ja paluu 2 huhtikuuta.
Etelämmäksi kyllä kiinnostais mennä. Kiitos kuitenkin tarjouksesta. Huomioitteko että Ryanairille pitää ilmoittaa (eli soittaa Dubliniin) pyörienkuljetuksesta ja maksaa 50€ luottokortilla kuljetukset ennakkoon? Muuten jää pyörät pois matkasta... ;) Ja kannattaa pakata pyörät TODELLA tukeviin boxeihin. Saavat nimittäin kyytiä rahtaajilta.Lainaus:
Originally posted by hannupulkkinen:
No onko muita lähdössä?
Reissun hinta ilman ruokia noin 400 euroa. Lähtä 25. maaliskuuta ja paluu 2 huhtikuuta.
Säästän reissurahat uusiin kiekkoihin...
-Tumppi
Joo kaikki on buukattu. Pyörät ja hotellit.
Piti soittaa sinne Dubliniin johonkin varauskeskukseen, jotta sai pyörät mukaan. Täytyy ottaa ainakin takavaihtaja irti, jotta ei väänny. Muuhan ei ihan niin vaarallista olekkaan kun polkimet kuitenkin pitää irroittaa. Saa nähdä sitten millainen sää pääsiäisenä siellä on. Nyt näyttää yöllä olevan -1 ja päivällä +3.
Etelässä on tullut käytyä lähes vuosittain, mutta edellisen kerran kävin näissä Moselin maisemissa 30 vuotta sitten moottoripyörällä ja hyvä maku jäi suuhun. ;)
[ 19.02.2005, 21:33: Viestiä muokkasi: hannupulkkinen ]
Mikä on tämän kevään saksan osatilaustilanne, ootteko tekemässä hankintoja?
Jotain sieltä on aina keväisin tilattu. Mulla nyt lähinnä sydäntä olis saada ikioma maasturi syksyksi!Lainaus:
Originally posted by Jonttaxtr:
Mikä on tämän kevään saksan osatilaustilanne, ootteko tekemässä hankintoja?
Täällä ( Canyon Bicycles GmbH
Koblenzer Straße 236
D-56073 Koblenz ) käydään Pääsiäisen jälkeisellä viikolla tsekkaamassa niitä jos ehditään.
Tosin tuolla ei taida juuri nippeleitä olla kaupan?
En tiedä toisista mikä heidän kevään tilauskanta on.
Pistäkääs kaverit infoa liittyen edelliseen!
Näkyy siellä jotain olevan. Trikoita, polkimia, mittareita, laukkuja ja yms. Mutta ei mikään kummoinen tavara-aitta kuitenkaan! Fillarit siellä ei näytä hassummilta, myöskään maantiehiilarit. Vaihtaiskohan nuo Ciöcc:n päikseen esim. tähän ? :rolleyes:Lainaus:
Onkos ketään lähdössä Puijonlaturetkelle? Pena ainakin? Pakkanen tosin saattaa antaa oman mausteensa tuohon koitokseen mikäli Ilmatieteen laitoksen ennusteeseen on uskominen! :eek:
Ootkos Kari itte lähössä puijonlaturetkelle? Itteeni kyllä ainakin kiinnostas lähtee hiihtelemään, eikös se ole perinteisen-tyylin hiihtelyä, vai olenko viärässä :confused:
Jep, diagonaaliahan ne siellä. En lähde, on se pahuksen sulkapallo iltapäivällä! Enkä muutenkaan, ei jaksa! :( Kävin tänään perinteistä 20km ja raskasta oli. En tiedä, joku väsy on iskenyt jäseniin! Maanantaina töihin joten ainakin lepoa tullee ainakin jatkossa riittävästi!
Taitaa jäädä minunkin laturetki jäädä toiseen kertaan---> tänään on harjotukset ja sitten illalla vielä Eppuja kuuntelemaan, niin huomenna voi ollakin aika väsynyttä poikaa :D
Räsä tuli käytyä. Yritin hiihtää vassua niin hitaasti kuin ikinä pääsen. Keskipulssi 148. Aivan tajuttoman korkea. En käynyt kuuteen päivään lenkillä. Olen ennenkin huomannut, että kun on ollut vähän kipeä ja levännyt pulssit nousevat ylös.
Ikääntyneen hemmon ei siis pidä mennä kynnysrajatesteihin liikaa levänneenä. [img]smile.gif[/img] Aikaa meni kymmentä minuuttia vaille kolme tiimaa, että vauhti ei todellakaan päätä huimannut. Juottopaikat olivat jo kiinni ja paluumatkalla pakkanenkin yltyi. Nyt tahtovat pohkeet kramppailla väkisin.