Tänään kolme tuntia läskillä läskin sulatusta
Printable View
Tänään kolme tuntia läskillä läskin sulatusta
Äsken maastopyörällä 48km ja reippaat pari tuntia.
Justiin tulin. Oli irtolumi jäätynyt kiinni ja nyt oli pitoa. Reitit vähän haussa vielä, kun ei oikein isomman tienlaitaa viihtisi ajaa
Kevyt tunteroinen kokeillen joko nuhan jäljiltä uskaltaa alkaa treenaileeen.
Just 50km, ja tietysti ihan kotipihalle tullessani meni eturengas.
Ei kyllä ihmetyttäny, tässä kun on menny kaikki muutenkin persiileen, puuttuikin enää kastuminen ja rengasrikko. Nyt on ihan täydellistä.
Tapaninajelu 25km hiekkaisia kelvejä pitkin.
Kolmisen tuntia kävin tunkkaamassa osin auraamattomia pyöräteitä. Lenkin ei tarvitse olla pitkä, että se on v:ttumainen.
Aamusta 3,5h lenkura fatbikella.. Alkuun oikeen hyvää pätkää, mutta loppu pari tuntia meni kapeaks ja tunkkaamiseks... Kokonaisuutena kivaa silti
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
Tänään 62 km. Kurakeli.
Justiin 15km.
Tänään - pitkästä aikaa - noin 30 km lenkki maanteitä ja pyöräteitä. Raskasta menoa nastarenkailla. Toisaalta aurinko näkyi hetken aikaa; harvinaista herkkua.
Tänään aurinkoiset 60 km ulkoiluteitä ja sepelöityjä kelvejä.
Aattona palasin pyöräilyn pariin liki seitsemän viikon tauon jälkeen, mitä nyt muutaman kerran ehdin käydä kampia pyörittämässä ikivanhalla trainerillani. 30 km, 60 km ja 60 km, siitä se lähtee. Festive 500 on ihan sopiva tavoite, jos joka päivä pääsee ajamaan.
Tapanin perinteinen, Tuusulanjärven ympäri 42 km. Liikaa sepeliä kelveillä.
Lähetetty minun VIE-L09 laitteesta Tapatalkilla
Vähän kävin poluilla ja maaseudun hiekkateillä pyörimässä maasturilla.
Pikkupakkasessa parinkympin lenkki cyclolla lumisia kelvejä pitkin.
Päivällä 47km hiekkateitä ja vähän asfalttiakin. Todennäköisesti vuoden viimeinen lenkki, tuli tasatonneja täyteen.
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Tänään iltapäivällä parin tunnin lenkin. Yllättävän jäiset tiet ja polut.
Tänään noin 30 km enimmäkseen jäisiä ja tosiliukkaita sivuteitä pitkin.
Tänään 3h15min lenkura läskillä, "vakiolenkki" pk-vauhtia tavoitellen ... 😊
En mä muista. On tää köhä kai jo pari viikkoa jatkunu. :(
Tänään 3h5min/28km maastossa läskyllä
Alkuillasta paikallislenkin. Joka paikka jääkuorrutettuna.
Aamulla töihin, eikä Polar suostunut mittaamaan harjoitusta; eli olenko lainkaan harjoitellut?
^Sut pelastaa vaan jos oli lunta ja läski. Jäi jälki.
^ Joo, olen läski, mutta ei siitä tarvitse aina huomautella. Lunta ei ollut; oli kuraa.
Aamulla tunti ja vartti läskin ulkoilutusta, ajatus ehtiä kuuraisille poluille . No toisin kävi, liukasta oli niin että paikoin sai potkutella toinen jalka kii pyöräss.. Ei kaatumisia 😊
Aamulla 105km, olisi voinu ajaa sileilläkin mutten uskaltanu kun eilen oli vielä liukasta. Hyvä että sain ajettua, taas se lähteminen jännitti ihan älyttömästi.
Nyt on vaan vasen tassu "aika kipeä", ja onhan tämä reilu satanen talvipyörällä kohtuullisen raskas vaikka ensin tuntui että tosi ketterästihän tämä sujuu.
Se tässä vaan ihmetyttää, vaikka ajan enempi (kesällä) tai syön vähempi ( joulukuussa) niin paino on ja pysyy samana tekee mitä hyvänsä, tai on tekemäti.
Perinteinen pappojen aattoajelu. Pari tuntia ja munkkikahvit Toivalan Steellä.
28km plussasähkötäpärillä ja on kyllä turhankin liukasta ilman nastoja ajella, kun hiekoitukset on vähän sinnepäin.