Juuri äsken, tunnin nautiskelu läskillä lumisia polkuja pitkin.. Olipa vain rentouttavaa.
nih..
Printable View
Juuri äsken, tunnin nautiskelu läskillä lumisia polkuja pitkin.. Olipa vain rentouttavaa.
nih..
Fatboylla 100km tänään ;)
maasturilla työmatkan 12 km.
Työmatkat 24km kuten joka päivä tällä viikolla. Huomenna kauluspaitojen pyykkiin roudaus joten autopäivä luvassa.
Iltapäivällä töistä kotiin.
:D jees, eka vakiolenkki sitten...marraskuun alun. Äskön 105km, ja että oon tyytyväinen että sain ajettua. Ei mikään kepee rupeama.
Aamusta 2h40min läskillä teknistä metsäpolkua .. Kivaa oli ja vauhti pk.ta .. Eikä edes yhtään kaatumista vaikka pari tilannetta olikin. 😂
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
maasturilla 21 km kelvejä.
Päivällä fätillä 46km polkuja ja teitä.
Kävin kokeilemassa neidin Jopoa huollon jälkeen (lähikaupasta asennusolutta).
Olihan kamala kokemus, mikä noissa kiehtoo? Ne -70 chopperitkin olivat parempia.
Tänään pitkin poikin lähiseutuja asioita hoitamassa. Tulihan siitä lenkkiäkin.
Tänään 3h40min/65km iltalenkki krossarilla. Hupaisana kuriositeettina että PK2:lla menitiin 1h27min ja VK1:lla 1h27min
Eilen ~18km, todella upeassa säässä. Kävin mm. Kaukajärven jäällä, pilkkijältä kysyin jään paksuutta; sanoi 15 cm ..
Tänään keli ei olekaan enää niin hyvä.. prk!
eilen iltapäivällä +2h fatbikella lepposta pk.ta :)
Tänään puolen tunnin testailu lenkki uudella läskillä. Huomaa kyllä että edellis lenkistä on liikaa aikaa...
Parikuukautta sitten,hartiat selkä ja koko ukko jumissa,jooga on vähän auttanut.....huilaaminen jatkuu,tammikuuta odotellen.
^ tsemiä ja woimaa toipumiseen.
Mää tänäpänä nelisen tuntia KeimolaPetasPetikossa. Oli hyvä.
Tänään työmatkat, kotimatkalla sakkokierros.
Äsken kävin valojen kanssa polkuja ja jäällä hienosti mnee. .vaikka keli lämmenny. .
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Eilen työmatkat ja sama tänään.
Työmatkaa eessun taassun. Eipä tuota ole kuin 5 kilsaa per suunta ja ärsyttävästi kerkee saamaan just pienen hien aina päälle. Ynseä keli kyllä, kaikki päälivaatteet aivan ravassa..
Töitten jälkeen pari tuntia läskillä lähimettässä.. Jumaleissön että oli luikkaat polut paikoin 😕
Eilen iltapäiväll läskillä pieni lenkki,omaan makuun vähän turhan liukasta.
Aamusta 2,5h läskillä metsässä.. Paikoin ihan saatanan liukasta joten tuli sellasta kevyttä ajoa vaihteeks taas..
:) Ehdinpä ennen sadetta ajaa aamusella pienen aattolenkin 50km sileillä kumeilla. Kiva tuuli, takaisin tuli aika vauhdikkaasti.
! Lähdin kyllä aamuvarhaisella Valkeakoskelle päin...tie veti ihan jäähän ja takapyörä suti tasasellakin. Ei vitsulat, pakko kääntyä ja hetikohta liukastelin vähän enempi ( en onneksi kaatunu).
25km pelottavaa kilometriä, niin hitaasti että tuli kylmä.
Meni kyllä aika pskaksi lenkkeilyn kannalta(kin) tämä joulu.
Aamuselta pari tuntia läskillä.. Voe poijaat kun oli makia ajaa vaihteeks pitävässä kunnossa olevaa pätkää 😆
Juuri äsken läskillä. Voi pojat, kun ei ole koskaan ollu tiet ja kävellen tallotut polut noin liukkaita. Kelkkaurat pelasti reissun ja tarjosi sopivasti pitoa.
nih..
Eilen aattolenkki cyclolla, pitkästä aikaa lipat. Ei auttanut gravdalit, kun oli urainen peilijää alla ja lunta päällä. Ei onneksi ollut sepeliä. Olisi tullut helposti vahinkoa kun liuin niin pitkästi. 😀
Vissiinkin tiistaina ja se on liian kauan aikaa sitten.. Perhana kun jäi lomareissulta nastarenkaat kotiin, ei oikein veitsellä jääpatjalla huvita ajaa kesärenkailla