Sairaalanmäki ylös ja alas, eli kymmenisen kilsaa yhteensä. Paluumatkalla peilikirkkaalla takapää lähti omilleen ja slaidasin kuin hidastettuna maahan. Pyörä ylös ja taas tasapainottelemaan. Huisi keli gyl.
Printable View
Sairaalanmäki ylös ja alas, eli kymmenisen kilsaa yhteensä. Paluumatkalla peilikirkkaalla takapää lähti omilleen ja slaidasin kuin hidastettuna maahan. Pyörä ylös ja taas tasapainottelemaan. Huisi keli gyl.
Mökille ajoin äsken, osan matkaa kyllä bussilla. Aika ison osan
Aamulla loskassa, vedessä, lumessa +3°C töihin ja iltapäivällä liukkaalla jäällä -3°C kotiin. Hyvin heittelee kelit :)
Eilen illalla. Ei löytyny ainuttakaan ajettua polkua ja ajamattomilla eteneminen oli melkoista taiselua. Räntä- ja pikku vesisateen jäljiltä jääkansi, joka ei kanna, mutta jarruttaa tehokkaasti. Lopulta löytyi polku, mistä oli mennyt pari hevosta, alkoi taas ajo maistumaan :-)
nih..
Aamusella reilut kolme tuntia ja 65 km. Paikoin liukasta, mutta eipä tullut kylmä ennen kuin pysähtyi (-10 C).
Tunti jäitä ja tietä pitkin maasturilla. Aikalailla maksimi aika varpaiden puolesta - 16 asteen pakkasessa vaikka 303 laket jalassa onkin.
Auringon paistaessa pilvettömältä taivaalta pikkupakkasella -12°C reilu tunti ja 20km maasturilla. Jalassa merinosukat ja Diadorat, käsissä merinosormikkaat ja Zienerit. Ei palellut kuin puhelinta, joka jäätyi kesken matkan kuvaussessiolla...
Tänä aamuna vajaa kolme tuntia raikkaassa talvikelissä fätillä.Loppumatkasta alkoi vähän varpaita kipristelemään,muuten loistava ajokeli.
Aampäivästä 4h retkeilyä perheen kanssa vuosaaressa ja äsken 2h trainerillä, niin kuin lähes jokainen ilta viimeisten viikkojen aikana.
Pätkääkään ei tee mieli ulos. Kadun varressa näytti tänään pölisevänkin kuin keväällä.
Katsellaan, josko lumentulon jälkeen alkaisi kiinnostamaan maastossa ajelu taas uudelleen.
Töitten jälkeen +1h fatbikella kevyttä polkutasapainoilua ...
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
Tänään työmatkat
Tänään hommista kotio ja tultiin kuin viimeistä päivää :D
Aamulenkki aurattuja ja auraamattomia kelvejä 40km. Aurinkokin näkyi....
Äsken kävin testaamassa tiistaina niksahtanutta vasenta polvea. Huonohan tuo on, mutta teoriassa pystyn ajamaan. 36km ja 2,5h. Hiltulanlahti ja munkkikahvit abceellä.
Tänään 3h48min kierros fatbikella "vakiolenkkiä" .. Hiukan oli tunkkausta ja liukasta reitillä, mutta keli mitä parhain 😎
Äsken kävin kiva ajaa polkuja nyt 😁
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Keskipäivän molemmin puolin säälisatasen Kanta-Hämeessä. Pääosin soraa ja oli ihan jännää paikoin. Vähän uria ja uusia teitä.
Päivällä 1,5h polkuja.
Ajomatkat lyhenee ja lyhenee. Niin kuin omille kengille kusisi eli voisi jo hankkia läskipyörän ja pyöriä nurkissa. Jälä 40km ja munkkikahvit Toivalan liikenneasemalla.
Tänään 1h50min teknistä polkua fatbikella.. Haasteena oli päästä jäätikköisiä klv.tä polun ääreen.. Kivaa pätkää oli tehty toiselle puolen kaupunkia
Perjantaina ja huomenna seuraavaksi. Viikonlopun urheilut meni pojan kanssa luistelua harjoitellessa, mukavaa ulkoilua sekin.
Tänään uudella maasturilla 25 kilsaa Paloheinässä pyörähdin.
Alkuillasta tänään terästäykkärillä pikku saunalenkki kelvejä ja ulkoilureittejä mausteena jokunen polkupätkä, 64km@3:22.
Kivaa kun kaikki oli tolkuttomassa peilijäässä.
Viikko sitten. Ja tän hetkistä oloa kun puntaroi, niin menee seuraava varmaan kahden viikon päähän.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Aamulla töihin.
Aamulla kevyt 1,5h fatbikella lähimetsän polkuja.. Ihanan liukasta paikoin, mutta tälläkertaa kaatumatta koko reissu 😊
Aamulla töihin, tosin bussiruuhka hiukan hidasti matkaa.
Viikon työmatkat taas paketissa, yhteensä 125km aurattua ja auraamatonta kelviä.