Noudettavissa ilmoitus saapui jo, mutta paketin nouto jää iltapäivään.. [emoji848]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Noudettavissa ilmoitus saapui jo, mutta paketin nouto jää iltapäivään.. [emoji848]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Kävin hakeen DHL-puljusta....onneksi sentään olin autolla, ISO paketti. Voisikohan sisältää nahkeen taulun.......
..ja paketinhakumatka näköjään jatkuu..
Kannattaa mennä heti aamusta niin ei ole jonoa, just äskön kävin hakeen 2 pakettia postista, ja tietysti siinä yksi pariskunta ihmetteli tosi pitkään mitens tämä nyt sitten lähetettäisiin, ja alkoivat siinä tiskillä raapusteleen osoitetta...ja ensin piti tietysti postista saada kynä..tämä ei kelpaa onko paksumpaa.. - eikö piruvie voi kotona kirjoittaa ne osoitelaput valmiiksi, tai paketoida paketti ??
Postissa kirje/paketti määräytyy sen vakiopostiluukun koon mukaan, ei sen mukaan miten iso vastaanottajan postilaatikko on. Paketin saajan pitää myös allekirjoittaa että on vastaanotettu; muutenhan sitä voisi väittää ettei ole saanu pakettia ja vaatia rahojaan takaisin ( vaikka paketti onkin tuotu ja saatu) eli jotain turvaa lähettäjällekin.
Sitä se varmaankin tarkoittaa että siellä automaatissa ei ole tyhjiä luukkuja mihin viedä kun ihmiset makuuttavat siellä pakettejaan. Itse olen monesti moiseen viestiin törmännyt. Sen jälkeen posti on vienyt lähetyksen sinne asiamiespostiin jota olen koettanut vältellä sillä että olen pyytänyt paketit tuohon automaattiin joka on huomattavasti lähempänä.
^ UPS on ollu hyvä palvelu, sieltä tulee tekstiviesti ja jos en ole kotona ( yleensä kyllä olen kun tätä vapaa-aikaa on lievästikin sanottuna runsaasti..) niin soitan että voi jättää oven eteen. Kaikki paketit on tullu perille.
Eilen tuli kyllä viesti että on tulossa paketti ja oli vaihtoehdot mistä haluun hakea, no tutuimmasta ( ja lähimmästä) paikka...ja ilmeisesti paketti menee nyt sitten sinne pakettiautomaattiin. Toivottavasti laittavat mulle sitä koodia niin testataan miten toimii. Luultavasti ilman lukulaseja en pärjää....jos ei mahdu pakettiautomaattiin niin on se asiamiesposti 40m päässä.
Mutta samaa mieltä, jos posti vaikka alentaisi hintojaan niin ihmiset lähettäisi enempi vaikka kortteja, mutta postimerkin hinta nousee joka vuosi pari kertaa..tiedän ainakin yhden työttömän joka ei raski kortteja lähettää. Minäkin olen nuuka, ja jos vaan sattuu olemaan merkki ilman leimaa niin se uusiokäytetään.
Käyty hakeen 2 pakettia; nahkee peitto ja nuken tavaraa...
Käyty hakeen paketti pakettiautomaatista, onneksi otin lukulasit kun se koodipömpeli on tosi pieni. Enkä hoksannu heti, että ensin pitää painaa c-nappulaa ja sitten vasta koodinumero....mutta nukkepaketti sieltä löytyi.
En vielä. Huomenna haen lähimarketista.
http://kuvanjako.fi/gpd41-640.jpg
Olen vihdoinkin vastaanottanut. [emoji7]https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...821d20a90b.jpg
^^ Onko JackOjan paketti todella käynyt Kööpenhaminassa palatakseen takaisin Helsinkiin? Vai onko JackOjan lähikauppa (ja JackOja itse fyysisesti) Kööpenhaminassa?
En tietenkään, enhän ole saanut tilaustakaan vielä aikaiseksi (kun en osaa päättää millä B+M:n lampulla korvaisin jonnekin Tuusulaan, Vantaalle tai Helsinkiin hukkaamani Ixon Coren).
Nyt on jännää, eilen tuli tekstiviestiä että voi noutaa DHL automaatista paketin jonka sinne käänsin suoratoimituksesta. Oli myös tullut postin saapumisilmoitus .. mitäköhän sinne postiin on tullut :rolleyes:
En hetkoseen ole
jaha, DHL-paketti olikin postissa, haettu vielä yksi nukkepaketti :D
Mulle kuriiri laittoi tekstarikyselyn eräästä kiireellisestä virkapaketista Saksasta, että haluanko sen mieluummin minua lähimpään elintarvikekioskiin, vai toimittavatko sittenkin alkuperäiseen osoitteeseen huolintaan virka-aikana.
Alkuun tuo hiukan huvitti, laitoin pyynnin alkuperäisestä toimitusosoitteesta.
Käyty hakemassa 2 pakettia, nukke ja nukentarviketta. Eilenkin tuli vielä illalla paketti, ja jälleen kerran meinasin pyörtyä...se kuski lähtee pois jos odottelen ja rauhassa hitaasti nousen soffalta, ja kun nopeesti nousen niin käy sitten niin että meinaan pyörtyä ovensuussa.
Eilen vastaanotin, 3M P1500 hiomakiekkoja epäkeskoon.
^ mä en enää malttanu, avasin tänään noin kuuden aikaa illasta tulleet paketit; yksi nahkee t-paita, nukketavaraa - ja tulihan sieltä myös jokunen joulukortti...
jaha, Liutun kuski tuo tänään paketin. Toivottavasti en taas meinaa pyörtyä ovea avatessani...
edit. Hienoa, pakettu tuli enkä pyörtyny.
Hemmetti joo, paketti ois postissa hakua vailla. Tai tuossa s-marketin postin toimipisteessä, talvityöpökät.
Eilen Lp levyn Englannista.
Postin ilmo tuli tullin välttäneestä Alipapan W10 MiniPC:tä. Pari viikkoa lupaavat pidellä.
Amazoonin vesifiltterin noudin postista ja USB Pcie-kortit DHL-automaatista jossa ne olisivat olleet huomenna viimeistä päivää. Kuten arvailinkin tilaus oli muuttunut kahdeksi eri lähetykseksi.
ON vastaanotettu jokunen paketti, tuli myös jotai ei-ite hankittuja. Tarvetavaraa lähinnä, ja niin pitikin. Joulupukki kertoi ettei kaikkia toiveita pystyny toteuttaan, että se "lisää töitä" jäi liian vaikeeksi.
Vastaanotettu paketteja...tänään tuli 4, ja tullasin 2. Jipii, Lilli The Lil´Lamprey on tulossa.......
Hiljasta on ollut...
En kun ei verkkokauppa ole kuin ennen. Sunnuntai iltana tilaus sisään, tavaraa on ja siitä huolimatta vasta tänään lähti.
Eilen tuli 4 pakettia, pieniä. Vastaanotin paketin jonka tullauskirje tuli samaan aikaan. Miksei muuten tullissa ole vaikka semmoista että lähettävät sähköpostia jos ja kun lähetys on tullattava, säästäisi sitä paperia ja kun vastaanottajat varmaan kaikki seurailee postin sivuilta lähetyksen kulkua. Siihen tulliselvitykseen kun kuitenkin tulee sähköpostiosoite, niin vaikka sen perusteella voisi lähettää ensimmäisen tullaustapahtuman jälkeen.
Joululahja itselle tuli eilen: Vauden trailframe ja trailsaddle.
Toissapäivänäkösse oli kun vastaaotin Varustelekan paketin.
Vastaanotettu 3 pakettia; nukke, kalapinssejä ja --
:) :) :) suloinen Lilli vauvelinahkiaisfiguuri
Tänään kipaisin Ärrältä George Orwellin kaksi kirjapakettia:)
En näköjään ihan vielä kun DHL heitti äsken tekstarin:
"DHL EXPRESS ******* lähettäjältä wiggle toimitetaan 22.01.19."
Express :seko: Että mitähän ttua? Lounastauolla tilasin ja maksoin halvimman toimituksen kun ei niin kiireellinen se rungon toimitus ole.
En mutta ärsyttävästä-kakkosesta tulossa pitkästä aikaa paketti. Jännittää onko nallekarkit. Oranssin pullon unohdin laittaa ostoskoriin, mutta niitä on jo niin monta että ehkä parempi näin
^^ niin että ei ole kiirettä, joten mitä siinä ****ttua viljelee...ja toihan on ihan kohta.
Vastaanotettu 3 nukkepakettia, 2 nuken tarviketta. ( Japanista tulleet nuken monot tuli 6 päivässä, se oli nopee toimitus!)
DHL Expressillä on sekä pikapikaexpress paketteja että ihan normaaleja "viikossa perille" paketteja. Tätä ei pidä sekoittaa pelkkään DHL pakettiin mikä esim saksasta tulee, kyseessä on Deutsche Postin normaali postipaketti vaikka "DHL" paketti onkin. Eli on DHL paketteja, DHL Express "alle vuorokaudessa perille" paketteja ja DHL Express "viikossa perille" paketteja. Näiden erona se että Expressin puolen paketit näkyy DHL Expressin seurannassa ja DHL paketit (Deutche Postin / Suomen Postin) seurannassa.
Edit: Tässä tapauksessa Wiggle on päättänyt lähettää pakettisi DHL Expressin halvemmalla toimituksella.
Mä sain tekstiviestin ja sähköpostin DHL-Expresss-paketista, tuodaan 18.1. Soittelin asiakaspalveluun, kuulemma 1 kg paketti Italiasta.
Se vaan kun en ole tilannu mitään Italiasta.....voisikohan kuitenkin olla Puolan paketti ( ostettu jo17.12.2018)? Sen näkee sitten perjantaina....
Kyllä!
Hyvä ystäväni Ali oli muistanut minua nahkaisilla tabletin suojakansilla, jonka Posti Pate oli onnistunut tärvelemättä survomaan sen oven tarkoitukseen varatusta luukusta läpi. Taitava käsistään on hän.
Kyllä! Läpi armottoman tuulen ja tuiskun kävin Ärrältä bussipaketin.
Posti valittaa Alipapan paketeista ja samaan henkeen on hinnoitellut itsensä ulos kilpailijoista. Nytkin oli Posti valittavissa, mutta kalliimpana päädyin Matkahuollon puoleen.