Schwalben Kojakit näyttäs varmaan tykeiltä työmatka-maasturi-tykissä kesällä. Eli Kojakkeja harkitsen.
Printable View
Schwalben Kojakit näyttäs varmaan tykeiltä työmatka-maasturi-tykissä kesällä. Eli Kojakkeja harkitsen.
Vaihdanko mä Marathon Winterit Durano Plussiin?
Mitään järkeä enää jyrryyttää kun tiet ovat sulia ja sitäpaitsi yöpakkasten ja aikaisten lenkkien varalle on toisilla vanteilla Winterit. Toisaalta voisinhan mä ajaa niillä Wintereilläkin, se olisi laiskan miehen ratkaisu ja sitäpaitsi jos mä vaihdan käy kuitenkin niin että tulee takatalvi ja juuri sellaiset kelit joilla Wintereillä ei haluaisi ajaa...
:seko: uskaltaisko vaiko ei ! Nostaa rospuuttomaantiepyörän jo ulkovarastosta huomista maantielenkkiä varten :p Jos nostan niin todennäköisyys räntäsateelle kasvaa ~200% .. taidankin pitää vielä yön yli pimennossa :rolleyes::rolleyes:
Kesä tulossa ja yksikään karderoopissa (suomeksi vaatekaappi) olevista ajopaidoista ei mahdu ilman vaseliinia ylle. Vähemmän oluenjuontia vai pidempiä fillarilenkkejä? Kolmen sekunnin harkinnan jälkeen voin todeta: pitkät lenkit on loppujen lopuksi aika mukavia. :) (Kunhan tämän saa selitettyä jotenkin keholleen :seko:).
Uusia paitoja.
ammatinvaihto
Illalla harkitsin nyt aamulla pyörällä töihin lähtöä mutta puhelin oli keskellä yötä eri mieltä asiasta ja sääjumala myös sit aamulla näköjään --> lämpimällä autolla siis.
Offtopic: Missä kesä? Joo, harvoin maaliskuussa vielä kesä mutta hei comoon, lauantaina sai fiilistellä jo lenkillä kuivilla teillä oikein. Nyt sit lunta taas vaakatasossa tulee... STNA! Jotain rajaa pitäs olla näissä keleissä sentään.
Pääradan varrelta työmatkatuubilla ytimeen. Vielä yöllä mopoa säädin, jotta viimosena työpäivänä voisi poistua edes miten itse haluaa, tuonen lullalla kohti epäonnettaren suosiota! Enpä tiedä, minä vastaan luonnonvoimat. Ehkä mä juoksen himaan.
Koenigsegg One:1 -auto.
Tai hetkonen, lompakkoon vilkaisun jälkeen poistan tuotteen vielä ostoskorista... :o
Toisaalta, ei kait tuommosta mopoa viittis edes ajaa. Kiihtyyvyyskin vain 20 sekuntia. Eikös kovat tykit kiihdy neljään viiteen sekuntiin. Tällä menee 20. :(
No, 0-400. Odottelen että juutuben "london arab supercars" hakusanoilla antaa edes jotain kivaa nähtävää pian... :)
Yoko ;n Hiihto hanskat hienot käy pyöräilyyniin mainiosti. alesta tietty :)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Mun kaikki mopot ottaa helposti nollasta jopa tuntiin, sama oli hyrrissä ja lähtö nopeus oli kovempi ku monella mopolla, ekat puol-metriä.
Haluttais hirveästi ostaa tuo fillaritorilla oleva täysjäykkä Skandaali mutta mitä hemmettiä minä sillä teen.
Harkitsin vakavasti ajamaan lahtemista, harkitsin liian kauan, sade ehti ennen mua.
Taidan harkita verojen valmistelua seuraavaksi.
Painonnostokenkien hankkimista. No enpä olisi ikinä uskonut, että tässä sitä vielä ollaan. :D
Titskucrossari on entistä houkuttelevampi kun tsekkasi Karen fillarin... Hmmm...
^on se jonossa, mutta ei ny ihan kiireellisin homma :)
Menisiköhän nukkumaan...
Ehkä ei viimeinen, mutta ajankohtainen harkinta on meneillään: vaimo "käski" lähteä minun yksin lomalle Bangkokiin pääsiäisviikoksi. Olisi pari päivää aikaa päättää asia - ko. ajankohdalle sopivia lentoja on aika niukasti tarjolla. Mennäkö vai eikö mennä? (Jokin tässä hommassa ei kyllä täsmää - en olisi ikinä saanut lupaa mennä, jos olisin mennyt itse asiaa ehdottamaan ;) )
Shimanon rs80c50 kiekot Itä-Helsingin pyörähuollosta veli kävi hakemassa 550 eurrrooon
Treeni vai ei...
Kaljaa vai ei kaljaa.
Onhan se kun noilla ite tehdyillä mopoilla ajaa, niin aina joku paikkaa tulee tiensä päähän. Eipä kai vakuutus speederot näe, jos mutka menee pitkäksi, että kiihdyttimessä oli vain takapysäytin? Ajokiima on kovempi kui korjasu into, no tuoni kutsuu ja tie vie!
Harkitsin messuilla ostavani kypärän, mutta en sitä joko löytänyt tai sitten en sellaista tarvitse. ÄläMeeMessuilla hiplasin metallista lattiapumppua, mutta sekään ei tarttunut matkaa kun oikein ajattelee en sitä välttämättä tarvitse (piist...en osta jos ei ole hintaa esillä)
Sama tuuminta oli päällä jokutuntiselta haukuttelulenkiltä palatessa, ei -vaihtoehto hävisi.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti IncBuff